بازدید 6673

اعلام جزییان ثبت نام جدید متقاضيان مسكن مهر

بر اساس اين تفاهمنامه، شركت پست امكان ثبت نام و تكميل اطلاعات متقاضيان مسكن مهر را از طريق سامانه الكترونيكي وزارت راه و شهرسازي به آدرس www.maskanmehr.net فراهم كرده است.
کد خبر: ۱۸۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۳ 29 August 2011
مدير كل مسكن و شهرسازي استان تهران گفت: تمام مراحل نام نويسي و ثبت نام از متقاضيان مسكن مهر از اين پس بايد در مراكز پستي استان تهران انجام مي شود.

به گزارش ایرنا، اين تفاهمنامه بين وزارت راه و شهرسازي با شركت پست جمهوري اسلامي ايران و در اجراي مصوبه شوراي عالي اداري مبني بر حذف تمام پست هاي نامه رساني و غيرضروري ادارات و سازمان هاي دولتي و تبيين سياست كلي دولت در متداول كردن شيوه مراجعه نكردن مستقيم به جاي مراجعه حضوري مردم به ادارات و نيز به منظور ارائه خدمات مورد نياز به متقاضيان با استفاده از تمام ظرفيت هاي خدمات رساني فعلي هر دو دستگاه صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومي سازمان مسكن و شهرسازي تهران، 'مجيد كيان پور' افزود: بر اساس اين تفاهمنامه، شركت پست امكان ثبت نام و تكميل اطلاعات متقاضيان مسكن مهر را از طريق سامانه الكترونيكي وزارت راه و شهرسازي به آدرس www.maskanmehr.net فراهم كرده است.

دبير شوراي مسكن استان تهران خاطرنشان كرد: متقاضيان مسكن مهر ساكن شهر تهران مي توانند براي ثبت نام و نام نويسي به مراكز پستي مناطق 11، 13، 14، 15، 16، 17، 18 و 19 و در ساير شهرهاي استان نيز به مراكز پستي شهرستان مربوطه مراجعه كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست