بازدید 31053

افطار سربازان آمریکایی بر سر سفره ایرانی

سفارت جمهوری اسلامی ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مطابق با روز جهانی قدس در مسجد مرکزی سئول مراسم ویژه افطار را با حضور مسئولین فدراسیون مسلمانان کره و بسیاری از مسلمانان کره ای و غیر کره ای مقیم از هشتاد کشور جهان برگزار کرد.
کد خبر: ۱۸۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۷ 27 August 2011
بسیاری از مسلمانان کره ای و غیر کره ای مقیم از هشتاد کشور جهان در روز جهانی قدس افطار را مهمان سفارت کشورمان در سئول بودند.

به گزارش مهر، سفارت جمهوری اسلامی ایران درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان مطابق با روزجهانی قدس در مسجد مرکزی سئول مراسم ویژه افطار را با حضور مسئولین فدراسیون مسلمانان کره و جمع کثیری از مسلمانان کره ای و غیر کره ای مقیم از هشتاد کشور جهان برگزار کرد.



در این مراسم که سربازان مسلمان ارتش آمریکا مستقر در کره جنوبی حضور داشتند، خطیب مسجد سئول از درگاه خدواند برای آزادی قدس و رهایی مردم مظلوم فلسطین از چنگ دژخیمان صهیونیستی دعا کرد.

در حاشیه این مراسم نیز احمد معصومی‌فر، سفیر کشورمان در سئول با روسای فدراسیون اسلامی کره و اعضای هیأت امنای مسجد سئول در مورد راه‌های گسترش همکاری‌های مسلمانان کره ای و غیرکره ای مقیم کره جنوبی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

سپس از مهمان ها با غذاهای مطبوع ایرانی به ویژه غذاهای مخصوص ماه مبارک رمضان پذیرایی شد که مورد استقبال فراوان مسلمانان روزه دار واقع شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
جالبه و این قشنگ ترین خبری بود که من امسال خوندم
ما که سرباز امریکائی ندیدیم شما که این خبر را گذاشتین دیدید؟؟
این افطار سهم قحطی زده گان افریقا شود نه سربازان امریکائی و غیره
احسنت
واقعا کار خوبی بود.
باز هم سفره های معنوی از جیب مردم !
خب اين چه ربطي به سربازان آمريكايي داشت؟
اين كارها محبوبيت مياره اسلام دين رافت و بزرگواري و بخشش و اكرام است نه خشونت
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی