بازدید 27589
وقتي اوباما براي ماندن دست به دامن ميلياردرها مي‌شود؛

ثروتمندترين مرد جهان؛ سکوي پرتاب مجدد اوباما

در این میان، خبر جالب توجهی منتشر شده است، مبنی بر اینکه «وارن بافت» به بانک «او آمریکا»، پنج میلیارد دلار کمک اعطا می‌کند. بافت به هيچ وجه اهل كارهاي تبليغاتي نيست و از اين روست كه اگر قصد كمك به اين بانك را داشته، قطعا خواسته از ورشكستگي آن كه ضربه بزرگي براي اوباماست، جلوگيري كند.
کد خبر: ۱۸۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۷ 17 September 2011
سرويس اقتصادي ـ  ثروتمندترین مرد جهان به سکوی پرتاب دوباره رئیس جمهور آمریکا تبدیل می‌شود.

به گزارش «تابناك»، «وارن بافِت» كه در سال 2008 به عنوان ثروتمندترین مرد جهان شناخته شد، نیز برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال دو هزار و دوازده فعال شده است.

این میلیاردر آمریکایی تلاش می‌کند، باراک اوباما در انتخابات سال آینده به پیروزی برسد.

وي كه زمانی از نامزدهای جمهوری‌خواه حمایت نمود، در انتخابات ریاست جمهوری سال 2008 نیز از باراک اوباما حمایت مالی کرد.

اين مسأله نشان مي‌دهد كه او در هر دوره، دقيقا از كسي پشتيباني كرده كه رأي هم آورده و اين يعني بافت، تنها نابغه اقتصادي نيست!

در این میان، خبر جالب توجهی منتشر شده است، مبنی بر اینکه وارن بافت به بانک «اآمریکا»(BANK OF AMERICA)، پنج میلیارد دلار کمک کرده است. وی به هيچ وجه اهل كارهاي تبليغاتي نيست و از اين روست كه اگر قصد كمك به اين بانك را داشته، قطعا خواسته از ورشكستگي آن كه ضربه بزرگي براي اوباماست، جلوگيري كند.

این بانک که از بزرگترین بانک‌های آمریکاست، دچار مشکلات مالی شده است و اقدام بافت مي‌تواند، از ورشكستگي يكي از مهمترين بانك‌هاي كشور جلوگيري كند. احتمال مي‌رود با اين کارها، وارن بافت به مغز اقتصادی حزب دمکرات و چپ‌های آمریکا تبدیل می‌شود.

با این اوصاف، این پرسش مطرح است که چرا وی از سیاست‌های اقتصادی باراک اوباما حمایت می‌کند که سبب تشدید مشکلات اقتصادی آمریکا و بالا رفتن میزان بیکاری در کشور می‌شود؟!

نكته مهم اينجاست كه چون اوباما می‌خواهد، ماليات ثروتمندان را افزايش دهد، بیشتر ميلياردرهاي آمريكايي، تمايل به كمك به او را ندارند و شايد بافت آخرين شانس اوباما باشد.

این در حالی است که اين روزها، بیشتر مردم آمریکا، اعتمادشان به سیاست‌های اقتصادی اوباما را از دست داده‌اند. بااین اوصاف، حمایت وارن بافت از باراک اوباما، مي‌تواند به علت مسائل سياسي باشد، زیرا وی در شرايطي اعتبار و پول خودش را برای اوباما صرف می‌کند كه از نظر اقتصادی و منطقی، درست نیست.

به گزارش شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، این کارهای وارن بافت، سبب شده است که راست‌های آمریکا (جمهوري‌خواهان) انتقادهای بسیار شدیدی از او داشته باشند.




اما بافت كيست؟

وارن ادوارد بافِت (Warren Buffett)، بیشتر با لقب باهوش اوماها یا دانشمند اوماها نامیده می‌شود؛ او یک آمریکایی سرمایه‌گذار، تاجر و یک انسان خیر است.

او مدیر عامل و بیشترین سهامدار شرکت «برکشایر هاتاوی»ست. دارایی خالص او در حال حاضر، ۵۲ میلیارد دلار برآورد و در رتبه‌بندی فوربس در سپتامبر سال ۲۰۰۸ میلادی، به عنوان ثروتمندترین مرد جهان شناخته شده‌ است.

در ماه ژوئن سال ۲۰۰۶، او بخش بزرگي از دارایی خود را به بنیاد بیل و ملیندا گیتس اهدا کرد. حجم دلاری اهدایی او تقریبأ سی میلیارد دلار است. اهدای دارایی در این سطح در تاریخ آمریکا بی‌نظیر بوده‌ است. در آن زمان اعلام ‌شد که این سطح کمک کافی است تا اندازه اين بنیاد را به بیش از دو برابر افزایش داد.

او به كارهاي اجتماعي شلوغ و تبليغاتي تمايلي ندارد. سرگرمي او پس از بازگشت به منزل، درست كردن مقداري ذرت بو داده (پاپكرن) و دیدن تلويزيون است.




زندگي ساده در عين ثروت

به رغم داشتن ثروت بسیار، او به داشتن زندگی مقتصدانه و رفتار فروتنانه مشهور است و همچنان در خانهٔ خود در مرکز داندی در همسایگی اوماها، نبراسکا ـ که در سال ۱۹۸۵ میلادی به ارزش ۳۱٬۵۰۰ دلار خریداری کرده ـ زندگی می‌کند. البته او خانه‌ای گرانتر در لاگونا بیچ، در ایالت کالیفرنیا دارد که در سال ۲۰۰۴ خریداری کرده ‌است؛ ارزش خانهٔ او در اوماها در سال ۲۰۰۸ میلادی ۷۰۰٬۰۰۰ دلار برآورد شده ‌است.

حقوق سالیانهٔ او در سال ۲۰۰۶ میلادی به عنوان مدير عامل (كه البته خودش براي خود تعيين مي‌كند) نزدیک ۱۰۰٬۰۰۰ دلار بوده ‌که در مقایسه با استاندارد درآمد یک شخص با شغل مشابه (مدیر عامل) ناچیز است. در سال ۲۰۰۷ میلادی، نام بافت در میان صد مرد برتر تأثیرگذار در دنیا، در مجلهٔ تایم آورده ‌شد؛ او مردي بسيار فروتن است.

وی همیشه خودش اتومبيل شخصي خود را مي‌راند و هيچ راننده يا محافظ شخصي ندارد. هرگز با جت شخصي سفر نمي‌كند؛ هرچند مالك بزرگترين شركت جت شخصي دنياست.

توصيه‌هاي بافت

او خود از يازده سالگي كار کرده و در سيزده سالگي، نخستين سهامش را خريد و هميشه افسوس مي‌خورد كه چرا دير شروع كرد و او هميشه توصيه مي كند، گمان نكنيد فرزندانتان كوچكند؛ به آنها سرمايه‌گذاري را بياموزيد.

وارن بافت نه با خودش تلفن همراه حمل مي‌كند و نه كامپيوتري روي ميز كارش دارد. او همیشه به جوانان می‌گوید: «از كارت‌هاي اعتباري دوري كنید و به خودتان متكي باشید؛ پول انسان را نمي‌سازد، بلكه انسان است كه پول را ساخته؛ ضمنا تا جایی یک می‌توانید، ساده زندگي كنيد. به توصيه‌هاي ديگران توجه نكنيد و تنها به آنها گوش كنيد، ولی كاري را كه فكر مي‌كنيد درست است، انجام دهيد. دنبال مارك‌هاي معروف نباشید. آن چيزهایي را بپوشيد كه به شما احساس راحتي مي‌دهد. پول خود را به خاطر چيزهاي غيرضروري هدر ندهيد. تنها به خاطر چيزهایي خرج كنيد كه واقعا به آنها نياز داريد. اين زندگي شماست. چرا به ديگران اين فرصت را مي‌دهيد كه براي زندگي‌تان تعيين تكليف کنند؟».

شركت بافت از 63 شركت تشکیل شده و او هر ساله، تنها يك نامه به مديران اجرایي اين شركت‌ها مي‌نويسد و اهداف آن سال را ابلاغ مي‌کند. او هرگز جلسات يا مكالمات تلفني را بر مبناي يك شيوه قاعده‌مند برگزار نمي‌کند و به مديران اجرایي خود، دو اصل آموخته است: اصل نخست این که «هرگز ذره‌اي از پول سهامداران خود را هدر ندهید» و اصل دوم می‌گوید: «اصل اول را فراموش نكنيد».

بافت نويسنده

بافت همچنين كتاب‌هايي در آموزش راه‌هاي به دست آوردن ثروت و اصول سرمايه‌گذاري نوشته كه به بیشتر زبان‌هاي رايج جهان ترجمه شده‌اند.




تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰۶
دمش گرم
پاسخ ها
رضا.ر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
دم چیش گرم.
این که رای مردمو علنا می خرند.
پس دم مردم آمریکا گرم که قیمتشون فقط 5 ملیارد دلاره.
واقعا خود فروشن اگه به این رای بدن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
پيشنهاد مي كنم كتاب گلوله برفي در مورد زندگي نامه وارن بافت رو بخونيد. اون موقع مي فهميم چرا بهترين تفريح كار كردنه.
این آقای وارن بافت سفارشی در مورد دقت در تایپ متن نداشته است
اوه خدای من چی میبینم .یک قدیسه!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
قديسه براي خانمها بكار مي رود .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
منظورش اینه که یک قدیس است.
اینجوری فهمیدی دانشمند!!! (:
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
پدر جان ! این بنده خدا منظورش از یک قدیسه ، این بود : یک قدیس است ! البته غلطهای املایی و انشایی که دیگه به برکت شیوع و رواج سندرم : " سواد ناقص " الی ماشالله است اما ایندفعه شما اشتباه متوجه شدی.
درود خداوند بر انسانهای وارسته عالم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
دو کلوم حرف مفت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
خدایا... همه ساده لوحان عالم را هدایت کن!
چه عجب ما نمردیم دیدیم شما یه چیز خوب نوشتید !!!
آفرين
ای ول
معلوم است که یک مفسد بزرگ اقتصادی است و تمام مشکلات امریکا زیر سر او است لطفا آدرسش را به با نک صادرات بدهید تا حالش را جا بیاورد تابناک خیلی نا مردی اگه درجش نکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
چه عجب تابناک یه کلمه از حرف مردمو هم منتشر کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
چه عجب. ایندفعه این آمریکاییها رو خرابشون نکردی وبه عنوان آدم موفق دربارشون نوشتی تابناک
چه انسان نيك سيرت و چه نابغه اقتصادي است آقاي بافت خوش بحال اطرافيانش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
كاش مي شد كه من هم يك وارن بافت مي شدم نه يكي از اطرافيان وي!
این قضیه ی استفاده از مارک را باید بهش خیلی توجه کرد. این روزها شاهدیم که فروشگاه های برندهای مختلف و معروف از شهرهای بزرگ سر برآورده اند و افرادی با درآمدهای نه چندان بالا، به خصوص جوانان، حاضرند هر چه دارند را برای خریدن اجناس اکثراً بنجل و به درد نخور و نه چندان زیبای این مارک ها بدهند. کفش های بالای دویست هزار تومان، تی شرت های بالای صدهزار تومان، و مانند آن جیب جوانان را خالی می کند و مایه ی تفاخر توخالی آنها می شود. بیشتر این افراد غافل از آنند که خرید مارک های اصل و معروف هرگز از عهده ی آنها بر نمی آید و چیزهایی که به نام اجناس مارک می خرند، تنها کپی های چینی، تایلندی یا ترکی از اجناس برندهای معروف است. در فروشگاه یکی از مارک های معروف پوشاک در ایتالیا با مانتوی ساده ای مواجه شدم که پس از سه بار حراج قیمت آن به چهار میلیون تومان رسیده بود!!! خواهش می کنم در مورد مارک بازی جوانان اطلاع رسانی و فرهنگ سازی صحیح کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
واقعاً...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
عزيز برادر تو آنجا چه مي كردي كه سه بار براي ديدن قيمت يك مانتو مراجعه نمودي؟!
در مورد كفش بعضي ماركها مي بيني بصرفه است يكبار هزينه كني سه چهار سال كفشي پا كني كه هم سلامتت تضمين شود و هم پولت را هدر نداده باشي . جنسهاي بنجلي كه با قيمت پايين تر مي خري اغلب هم زود از فرم و قيافه مي روند و هم به پا و كمر آسيب مي رسانند.
بابا پولدار منم دریاب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
بیا بابا من ازت حمایت می کنم. حالا کجا می خوای نامزد شی. فقط انتخابات آمریکا نرو که بدجوری رای مردمشو خریدن.
ای کاش ثروتمندان ماهم یاد بگیرند
پاسخ ها
Vahid Rahbari
| United States |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
ما ثروتمندها در ایران خرجمون زیاده دوست عزیز. مثلا بستنی روکش طلا هر روز گرونتر شده، دیگه حتی خانوم و بچها رو نمیتونم ببرم برج میلاد یک بستنی بخوریم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
بستني روكش طلا سالهاست كه توي كشورهاي ديگر هم هست. اما عقل و جيب هر كسي دست خودش است اگر مي بيني خوب است و توانش را داري برو بخر و بخور و حالش را ببر. اگر نداري يا داري و به نظرت كار نادرستي مي آيد انجام نده .
اين موضوع كه اينقدر ارزش بحث و حسادت و... ندارد.
ای والا.....
در عین ثروت ساده و فروتن
کاشکی ما هم یاد میگرفتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
ياد بگير عزيزم . اول هم خودت شروع كن
فکر اقتصادیش خیلی فعاله
مردي كه با ثروتمند بودن نيز فروتن است.
آفرین به این مرد بزرگ.انسانیت را باید از این فرد یاد گرفت. عبادت بجز خدمت خلق نیست به تسبیح و سجاده و دلق نیست
بهتر از این حرف ها رو پیامبر عظیم الشان اسلام و اهل بیتش هزار سیصد سال پیش گفته اند.
پاسخ ها
ح.
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
چون پیامبر عزیز فرمایشات الهی داشتند نباید از بندگان خوب خدا به نیکی یاد کرد و گفتار و رفتار خوبشان را انعکاس داد؟
Moozhaan
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
احسنت! حرف بسیار زیبایی زدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
منفی 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Sweden |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
تمام حرفهای خوب را فقط بزرگان مسلمان نگفته اند. خیلی حفهای خوب را هزار سال قبل از اسلام هم انسانهای بزرگ مانند عیسی و زرتشت و افلاطون و ... هم گفته بودند.
پس اين بابا كه سه هزار ميليارد تومان يعني حدود سيصد ميليارد دلار در اختيار داشته در جايگاه چندم ثروتمند ترين هاي جهان قرار مي گيرد؟!!!!
پاسخ ها
MRS
| France |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
سلام رشته اي كه درس خوندي حسابداريه ؟
3000 ميليارد تومن =3 ميليارد $ , نه سيصد ميليارد $
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
نابغه رياضي!!! ميشه حدود 3 ميليارد دلار نه سيصد ميليارد.
محمد رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
سه هزار ميليارد تومان = سه ميليارد دلار
میگم نصف این پول را میداد به سومالی مشکلات قحطی این کشور قبه کل مرتفع میشد. اینها همونا هستند که خدا در قرآن به عنوان "مترفین" شناخته میشن
پاسخ ها
سپهر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
احیاناً خوندی که به بنیاد خیریه ی بیل گیتس کمک کرد؟!
به این مرد بزرگ میگن میهن پرست.
كارش درسته
از هر لحاظ موفق
حیف نیست همچین آدم خیر خواه و متفکری با یک شغال به نام اوباما همکاری کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
خیلی متاسفم که با تو هموطنم . دقیقا مثل همونایی هستی که به جای اینکه بیان رییس جمهورمون رو به خاطر کارکرد ضعیفش بررسی کنن از ظواهر خدادادیش ایراد میگرفتن .
انسان يعني همين نه زاهد بدون عمل و نه عارف جنگ طلب انسان يعني موجود دادگر كه هميشه و در هر كاري خدا رو در نظر بگيرد.
احسنت به نجابتش
خدا اینجور آدما رو زیادکنه
حمايت مالي وي از سياستمداران بسيار پيچيده تر از حرفاي ساده ايست كه گفته و شما نوشته ايد. 52 ميليارد ثروت يعني 52 ميليارد هوش. اين آقا ساده نيست و ساده زندگي نمي كند.
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
باز هم تئوری توطئه؟؟؟؟
خداوند عمر طولانی به ایشان عطا نماید
وارن بافت 81 ساله است ، امیدوارم این انسان نیکوکار و بشر دوست همیشه سلامت و موفق باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
دعای همونهایی که 30 میلیارد دلار بینشون تقسیم شده کافیه که هم دنیا رو براش تضمین کنه هم آخرتو
این دوره داره اشتباه می کنه -اخه برادر من عقل داشته باش یه دفعه می بینی آخر الزمان میشه 2012 پولت رو الکی خرج کردی ها - این همه خودتون پیش بینی می کنید بهش پایبند باشید . مثلا شما به قول خودتون از متفکران و اندیشمندان هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
ایشان عقل دارد برادر من. چون اگر آخرالزمان هم بشود ایشان الان(تاکید میکنم الان) چون پول خودش را دارد جاییکه فکر می کند درست است هزینه میکند. پول را برای اهداف خود خرج میکند.
دين اين فرد و امثال ايشان، انسانيت است.
فراموش نكنيد باراك اوباما كشور را با ميلياردها دلار بدهي و در سراشيبي شديد اقتصادي از جرج موش تحويل گرفت ....جهت اطلاع
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
رفتار جرج بوش درست یا غلط را باید قضاوت کرد و از آن درس گرفت ولی اگر مسلمان هستی نباید نامش را به تمسخر بگیری.
عالم نزد خدا بهتر از یه عابده
عالم به فکر همست وعابد به فکر خود
جاش تو بهشته
اوباماشغال سیاه نیست بلکه برنده جایزه صلح نوبل است .واقعاًبرای توبااین افکارت متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
واقعا
باریکلا به این مرد با این افکار
خداوند به ایشان عمر با برکت و سلامتی بیشتر عطا کند امین یا رب العالمین
ایشون مسلمان تر هستند یا ما که فقط ادعامون میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
چرا هميشه دنبال مقايسه موضوعات با مسلموني هستيم؟؟؟؟؟؟
جدای از تمامی خصایص ایشان ، شیوه مدیریتی ایشان تامل برانگیز و در خور توجه هستش .
نبوغی برای تشخیص رئیس جمهور آینده نیاز نیست.

حضرات میلیاردر خود شخصا ایشان را (رئیس جمهور آینده را در غرب) انتخاب میکنند.

و هیچ گربه‌ای برای رضای خدا موش نمیگیرد.

آقای بافت هم حتما سهم از چپاول اقتصاد آمریکا می‌خواد به مراتب بیشتر از آنچه تا بحال داشته.

امیدوارم غرب را آنگونه که هست ببینید نه آنطور که می‌خواهید.

با درود،

دانشجویی از آلمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
ايول ، چي كار كردي!!!!!! تو خود خودشي.
رسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
خداييش از اين جمله ات كه آخر حكمت و درايت بود ، خيلي محظوظ شدم.
" امیدوارم غرب را آنگونه که هست ببینید نه آنطور که می‌خواهید."
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
شما واقعا درست میفرمایید

یک دانشجو از حومه خارج

بجای این تئوری توطعه برو ببین این ثروت رو چطور بدست اورده مطمئن باش اصلا شباهتی به ثروت اندوزی سه هزار میلیاردی برادران اختلاس کارمون نداره .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
نمیدونم ایرانی جماعت چشونه هر وقت حرف ثروتمندی به میون میاد ذهنا سره چباول واین حرفا میره ...
عزیزم یکی از بهترین جاها واسه ثروتمند شدن ایرانه اگه عرضه داری تو هم میتونی البته که نداری ! بعدشم با vpn میای میگی دانشجوی المان!
omid
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
از چی ناراحتی؟زحمت کشیده بدست آورده .نصف ثروتش رو هم صرف امور خیریه کرده
Vahid Rahbari
| United States |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
شما درست میگی‌، ولی‌ به قیمت کوبیدن سیستم ناعادلانه غرب (و شرق) نباید انسان‌های خوبی‌ چون باف ت را هم بکوبیم، چرا، چون پولدار هستند. بافت در یک مصاحبه گفته بود ارزش وی در یک جهان غیر مالی با عدالت کمتر از یک معلم دبستان است.
بلوتوث كبير
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
ا- از كل جمعيت دنيا فقط ايراني ها انسان هستند و خدا را ميشناسند.
2- فقط ما توانايي خوب بودن را داريم و بقيه به جهنم ميروند.
3- آقاي سيد جواد jannati هم جزو معدود انسانهاي هستند كه مانند خدا مي توانند در مورد انسانها قضاوت كرده و حكم كنند.
4- وارن بافت با بخشي از ثروتش منشا تاثيرات مثبتي شده. شما تا حالا چه كار كرده ايد و مي كنيد؟ به وبگردي ادامه مي دهيد؟
اين اجنبي ها مگه كافر نبودند پس چرا شبيه مسلمان واقعي اند.
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
دوست عزیز اشتباه نکن انسان اول باید انسان باشد خدایی انسان بودن خیلی برتر از دیندار بودن است چیزی که بچه مسلمونها این صفت را اصلا ندارند.
چه فایده از ثروتش استفاده نمیکنه اگه من جاش بودم میترکوندم
احتمالاً بچه مسلمونه که همه پولشو وقف خیریه کرده!!!!؟ پ نه پ می‌خوای کافر باشه.
ازش خوشم نیومد. کسی که به اوباما کمک کنه یعنی دوست دشمن....
اصلا تيتر با متن نمي خورد اگر ميخواهيد اززندگي اين آقا بنويسيد چرا اوبامارا وسط كشيديد
شرط میبندم این مستر بافت ماسون تشریف دارن. آدم بیخودی پولدارترین مرد جهان نمیشه بعد تازه خودش بخواد تو سال "2012" رئیس جمهور شه..!
ثروت نامشروع است؟؟؟
جا داشت این رو هم مینوشتی که ایشون تونستند در سال 2003 بحران مالی اخیر دنیای غرب رو پیش بینی کنند
چه جالب تو آمريكا كمك 5 ميلياردي مي تونه سكوي پرتاب رئيس جمهورش باشه اما تو مملكت ما اختلاس 3.5 ميليارد دلاري يه تلنگر هم به رئيس جمهور نمي زنه؟؟!!!!
بری سلامتیش دعا میکنیم
باريكلا بافت كدخدا باريكلا
باريكلا مرد باخدا باريكلا
جزء معدود متن های خوبتون بود.
البته مشخص شد که شما هم حقیقت رو میدونید و میتونید خوب بنویسید. ولی خوب بعضی موقع ها منافعتون نمی گذاره!!!
اسم بانک مورد نظر (بانک آمریکا) می‌باشد نه (آوا آمریکا.) وارن بافت ۵ میلیارد سهم خرید به قیمت ۸ دلار، بعد از خرید وی سهام بانک ۲۵ درصد صعود کرد، و نهایتان به ۸ درصد صعود (از پایین‌ترین قیمت سهام) رسید. کار بافت از این نظر مهمه که به اقتصاد دنیا و مخصوصا آمریکا امید و اعتماد بخشید. سهام بانک قبل از خرید آقای بافِ ت ۹ میلیارد دلار پایین رفته بود. بافِ ت انسان بسیار شریفی است چون راستگوست و و از ایستاتگی در مقابل سرمایه داری خشن آمریکایی بنفع طبقهٔ متوسط باکی ندارد.
Sayed Jawad Jannati عزیز
مردم ما به این افراط و تفریطها عادت کردن. یک نفر بر اثر خوندن چند خط در موردش قدیس میشه و یکی...
نتیجه گیری بر اساس تمام مشخصات خوب و بد یک انسان باید انجام بشه. اعتدال اعتدال اعتدال ...
یکی 5 میلیارد کمک می کنه یک جای دیگه هم 3 میلیارد از بانک کمک بلاعوض می گیرن!!!!!!!
شما غرب رو آنگونه که هست دیدید که رفتید آلمان نشین شدید و حالام امضای دانشجوی آلمانی میزنید نه!!!!!!!!!!!
آقا فکرش را بکنید طرف با 5 میلیارد دلار کاری کرده که میگویند اوباما را نجات داده، آنهم در کشوری که جمعیتش چند برابر کشور ما است و اقتصادش رتبه اول دنیا، حال ببینید در کشوری با اقتصاد nام دنیا و با جمعیت 70 میلیونی 3میلیارد دلار چه باید و یا حداقل میتوانسته بکند و حال صحبت از اختلاس و ... و آب هم از آب تکان نمیخورد. الهم عجل لولیک الفرج
بعضیا 5 میلیارد دلار به بانکهای کشورشون کمک می کنن بعضیا 3 میلیارد دلار از بانکهاشون می دزدن. حالا مشلمونی کجا بیشتره؟
اينجا هم مي تونن از كمك مالي برادر آريا جهت كمك به اقتصاد ملي استفاده كنند.
سه ميليارد نه عزيزان سه هزار ميليارد
ما اندر كف 2 ميليون وام ازدواجيم
افرين به اين شخصيت نازنين...
اگه اين ثروت رو مديران ما داشتند ..مديراني كه بعد از ظهر به موقعيت و پول رسيدن ...مديراني كه با رابطه به موقعيت انچناني رسيدن...مديراني كه سخت ترين كارشون گرفتن ژست مديريتي هست..نعوذبالله ادعايي خدايي ميكردن....
چیکار بهش دارین این بابا داره و میخواد کمک کنه به ما چه ربطی داره؟تازه بعضیا میگن ماسونه و اونطوری شده پولدار ترین آدم دنیا !ولی این آقای مثلا پپولدار ترین پیش اون ماسونا پشه هم به حساب نمیاد !!!!! ما ایرونیام عادت کردیم هر پولداریو میبینیم با خودمون مقایسش میکنیم و تهمت درامد نامشروع خلاف و از این چیزا بهش میزنیم!واقعا که مراممونو عشق است!
بابا وارد اين حرفها نشين من تو رو سرمون رو گرم ميكنند تا خودشون به كارهاي زير ابيشون برسن سياست پدر مادر نداره
اگه مي شد دست حاج آقا وارن بافت رو
مي ذاشتن تو دست منصور خان آريا كه شايد
يه فكري واسه اين جووناي بيكار كنن يه چارصد پونصد ميليون شغل درست كنن كه ديگه نيايم اين نظرات چرند رو بخونيم و بنويسيم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی