بازدید 8234
۸

سلحشور «اصحاب اُخدود» را می‌سازد

سریال «اصحاب اُخدود» مطابق روایات قرآنی‌اش ساخته می‌شود و ماجرای آن درباره یک پادشاه یهودی است که به جمع زیادی از مردم جنوب یمن که یکتاپرست شده‌اند، فرمان می‌دهد که دوباره به دین یهود برگردند. اما با مقاومت مردم روبرو می‌شود و در نهایت همه آنها را در گودال‌های عظیم آتش می‌سوزاند.
کد خبر: ۱۸۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۱ 20 August 2011
فرج‌الله سلحشور گفت: سریال «اصحاب اُخدود» را بر پایه قصه قرآنی آن که بیان‌گر یک هولوکاست عظیم روی داده در تاریخ است، کارگردانی می‌کنم.

فرج‌الله سلحشور در گفت‌وگو با فارس گفت: سریال تلویزیونی «اصحاب اُخدود» را برای پخش از یکی از شبکه‌های سیما می‌سازیم و در حال حاضر سیناپس و داستان اولیه به سفارش دهندگان ارائه و تصویب شده است.

وی ادامه داد: آقای منصور براهینی سرپرست نویسندگان فیلمنامه است و آقای مصطفوی نیز در امر تحقیق فعلیت می‌کنند، آقای رحیمی و یکی دیگر از دوستان هم در کار نگارش فیلمنامه قرار دارند.

کارگردان یوسف پیامبر(ع) تصریح کرد: سریال «اصحاب اُخدود» مطابق روایات قرآنی‌اش ساخته می‌شود و ماجرای آن درباره یک پادشاه یهودی است که به جمع زیادی از مردم جنوب یمن که یکتاپرست شده‌اند، فرمان می‌دهد که دوباره به دین یهود برگردند. اما با مقاومت مردم روبرو می‌شود و در نهایت همه آنها را در گودال‌های عظیم آتش می‌سوزاند.

وی گفت: به نظر من این رویداد یکی از عظیم‌ترین هولوکاست‌هایی است که در طول تاریخ توسط یهودیان روی داده است.

سلحشور درباره آغاز ساخت سریال نیز گفت: به محض نهایی شدن فیلمنامه و تصویب آن کار تولید سریال آغاز می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
آفرين آقاي سلحشور و همراهان ايشون، جواب فيلمهاي مثل 300 را بايد با کارهاي قوي و درحد خودشان داد تا بداند کارهايشان بي پاسخ نمي ماند.
همشو تعریف کردی که تابی جون!دیگه حال نمیده!
اقدام يهوديان در انهدام برنامه ريزي شده ، منظم ، ناگهاني و سراسري بوميان ايران ، پيش و بيش از همه ، به علت مخالفت و مقابله ي وسيع اقوام كهن ايران ، با تسلط وحشيان هخامنشي بوده است ، كه به وسيله يهوديان حمايت ، رهبري و راهنمايي مي شده اند .اين هم يكي ديگر از هولوكاست هايي است كه يهوديان در طول تاريخ مرتكب شده اند.
اقتباس از منابع اينترنتي
برادر گرامی و دلسوز جناب آقای سلحشور
بنده مدتی است که می خواستم مطلبی را با شما در میان گذارم که این خبر بهانه ای به دست داد.
خود می دانید که چون شمایی در فضای فرهنگ و هنر و رسانه ایران انگشت شمارند که انگیزه های دینی خالصی داشته باشند و ترویج معارف ناب اسلام و اهل بیت (ع) را مورد نظر داشته باشند.
من با خودم فکر می کردم چه خوب بود برادری مانند آقای سلحشور، در عوض آن که خود نزدیک به یک دهه از عمر را صرف ساخت یک سریال کند، برنامه ریزی و تهیه کنندگی و تامین چندین سریال دینی و قرآنی را در دست بگیرد و کارگردان های خوش ذوق و توانمند، به ویژه نسل جوان را که سرمایه های آینده این عرصه باشند، به کار گیرد و فیلم ها و سریال های فاخرتری را به جهان تشنه معنویت عرضه کند.
موفق و موید باشید.
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
آخرین اخبار
وب گردی