بازدید 30906
در رسانه های جهان؛

بازتاب خارجی «پاسخ ایران پشيمان‌كننده است» احمدي‌نژاد

جرزالم پست در واکنش به سخنان احمدی نژاد گزارش داد: رییس جمهوری ایران روز یکشنبه با پذیرفتن احتمال حمله اسراییل و آمریکا به کشورش، پاسخ ایران به این حمله را پاسخی قاطعانه خواند و گفت: رژيم صهيونيستي براي تهديد، تهاجم و تأمين منافع غرب تأسيس شده و موجوديت اين رژيم به ترور، اشغال، تجاوز و كشتار بستگي دارد.
کد خبر: ۱۸۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۵ 15 August 2011
دکتر محمود احمدي‌نژاد، رییس جمهور کشورمان، شنبه شب در یک گفت وگوی زنده با شبكه تلويزيوني «راشا تودي» روسيه، درباره موضوعات گوناگونی سخن گفت که به دنبال آن بسیاری از روزنامه ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی به بازتاب سخنان او پرداختند.

به گزارش «تابناک»، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در خبری نوشت: رییس جمهوری ایران در مصاحبه با شبکه خبری روسیه و درباره حمله نظامي رژيم صهيونيستي به جمهوري اسلامي ايران هشدار داد كه پاسخ ايران، پشيمان‌كننده خواهد بود، ولی ابراز امیدواری کرد که چنين روزي هیچگاه پيش نيايد.

روزنامه «جرزالم پست» نیز در واکنش به سخنان محمود احمدی نژاد، گزارش داد: رییس جمهوری ایران، روز یکشنبه با پذیرفتن احتمال حمله اسراییل و آمریکا به کشورش، پاسخ ایران به این حمله را پاسخی قاطعانه خواند و گفت: «رژيم صهيونيستي براي تهديد، تهاجم و تأمين منافع غرب تأسيس شده و موجوديت اين رژيم به ترور، اشغال، تجاوز و كشتار بستگي دارد».

روزنامه «دیلی تلگراف» نیز با بازتاب دادن بخش هایی از سخنان رییس جمهوری کشورمان، نوشت: محمود احمدی نژاد با رد خبرهایی مبنی بر بروز برخی اختلاف نظرها با رییس جمهوری روسیه، تصریح کرد: ايران و روسيه راهکار‌هاي مشتركي براي حل مشكلات جهانی دارند.

این روزنامه در ادامه افزود: او این سخنان را در حالی بیان داشت که گفته می شود، «نیکولای پاتروشوف»، دبیر شواری امنیت ملی روسیه، قرار است برای گفت وگوهای دو روزه وارد تهران شود.

خبرگزاری «بلومبرگ» نیز با انتشار گزارشی از سخنان احمدی نژاد، به نقل از او نوشت: نیروگاه بوشهر در زمان بندي مشخص راه‌اندازي خواهد شد.

این خبرگزاری افزود: رییس جمهوری ایران پیش بینی کرد، این نیروگاه تا پایان سال جاری راه اندازی خواهد شد، این در شرایطی است که «سرگی ریابکوف»، معاون وزیر خارجه روسیه، ماه گذشته بهره برداری از این نیروگاه را ماه آگوست اعلام کرده بود.

خبرگزاری روسی «ریانووستی» نیز به نقل از محمود احمدی نژاد گزارش داد: نيروگاه بوشهر امروز در مرحله راه‌اندازي است و طرف روسي اعلام كرده تا پايان امسال در چند مرحله به طور كامل راه اندازي خواهد شد.


 به نوشته این خبرگزاری، روسیه بنا بر یک توافقنامه دو طرفه و تأیید IAEA این نیروگاه را راه اندازی، سوخت آن را تأمین و در دو تا سه سال آینده، سوخت مصرفی را از این کشور خارج و کنترل آن را کامل به ایران واگذار خواهد کرد.

خبرگزاری «فرانسه» نیز با اشاره به سخنان رییس جمهوری کشورمان، مبنی بر این که ساخت سلاح هسته، هدر دادن سرمایه است، نوشت: احمدی نژاد در شرایطی به دنبال تقویت هر چه بیشتر روابط خود با مسکو است که روسیه نیز در مقابل، با محکوم کردن تحریم های غرب تلاش کرد سطح فشارها بر تهران را تا اندازه ای متعادل سازد.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۹
اسراییل باید ازصحنه روزگارمحوشود
(امام خمینی)ره
اسراييل خيلي كوچيكتر از ايناست كه به ايران حمله كنه ولي امتحانش مجانيه به قيمت نابوديش
واقعا ارزشش رو داره؟
دمت گرم دکتر
مرگ بر روسیه
رژیم صهیونیستی مگه درخواب خیال و وهم بتونه که حمله کنه .البته یک بازی رایانه ای هم براه انداخته با عنوان"جنگ هوایی ایران واسرائیل" ولی اینها هیچ گاه تداعی گر واقعیات این نبرد در دنیای واقعی نخواهد بود همون بهتر که عطش شکست ایران رو تو بازی های رایانه ای و در فضای مجازی تجربه کنن..این به نفع همه اس از اروپا و آمریکا گرفته تا دول خلیج فارس و کشورهای منطقه خاورمیانه.
به نظر میذاد اگر روزی اسرائیل به ایران حمله کنه روزیه که از خاک این کره پاک میشه.البته اگر حمایت های غربی ها بهش کمک نکنه.5 سال قبل از گروه کوچک حزب الهه اونجوری روو دست خورد حالا از ایران چی میبینه !! به نظرم هرگز این حماقت رو مرتکب نمیشه
چقدر بايد هزينه ملت ايران بابت اين نيروگاه پرداخت كند آيا ارزش اين همه سختي را دارد
آفرين بر دكتر محموداحمدي نژاد
رئيس جمهور شجاع كشورمان
حالا شما ها قپی بیاد تا خاک بر سر مردم بکنید و خودتان با پولاتون حال کنید . چرا بجای این غرور کاذب بفکر مردم بدبخت نیستید
شک نکنید روزی تمام قدرت اسلام در برابر تمام قدرت کفر قرار خواهد گرفت و وعده الهی بر یاری مومنین حتمی است و آنروز روز نابودی اسراییل غاصب است همان روز وعده عذاب الهی
همانطور که امام راحلمان فرمودند آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی توانند بکنند آن زمان که جنگ تحمیلی 8 ساله را بر ما تحمیل کردند و همه کشورها نیز به نوع برای براندازی نظام اسلامیمان به کمک صدام شتافتند هیچ غلطی نتوانستند بکنند الان که در اوج اقتدار هستیم قطعا شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
نسبت به موضوع فوق باید گفت لازم است با هر وعده یا هر پیش بینی که درباره اقدامات وآثار اقدامات مسئولان ومردم ج.ا.ا انجام می شود ، اظهار صادقانه توکل به خداد ودرخواست یاری از او و گفتن عبارت خداپسندانه : " انشاء الله " هرگز فراموش نشود ، وهمه ی افراد وگروه های وفادار به اسلام باید با این عبارت خوگرفته همیشه آنرا در موقعیتهای مشابه بر زبان جاری داشته باشند . دلیل قاطع ضرورت گفتن این عبارت قرآنی در موقعیتهای یادشده ، همان آیه ایست که در آن خداوند متعال در خطاب به پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) با اقدامی تنبیه آمیز ولحنی آمیخته با تاکید می فرماید " ولا تقولن لشیء انی فاعل ذلک غدا الا أن یشاء الله..." (سوره کهف ، آیه 23) .
باید بدانیم ما مسلمانان غیر معصوم وغیر متصل به وحی که یقینا نزد خداوند از پبامبر او عزیزتر نیستیم وخداوند غیب وآینده ومنافع ومصالح مربوط به آن را برای ما فاش نکرده است نسبت به تنبیه وتاکیدی که در آیه ی مذکور آمده بیشتر مورد خطاب قرار گرفته ایم . بنا بر این باید در هر خبری که در باره آینده می دهیم ، به امر توکل به خدا وربط دادن تحقق خبر به اراده ومشیت الهی با پایبندی به بذل همت وتلاش وکوشش در این راستا ، مقید باشبم . در این صورت است که در باره آنچه که در این زمینه اتفاق خواهد افتاد هیچ نگرانی یا واهمه ای هرگز نخواهبم داشت .
خدمتی کهآقای احمدی نژاد بهاسرائیلکرد هیچ کس نکرده / ایشاندر روزهای اول ریاست جمهوریش مدام ار هلوکاست و نابودی اسرائیل در حد فقط حرف زدن ونهدر عمل در مجامع مختلف صحبت کردکه اینموضوع باعث ایجاد اتحاد وجهانی محاصرهاقتصادی وتحریم ونیز تجهیز شدن بیشتر اسرائیل را فراهمکرد ولی در عمل هیچی .
ایران اسلامی همیشه سربلند و استوار و با غیرت مردمان این خاک هیچ دشمنی جرات چنین حماقتی بخود نخواهد داد و اگر هم دچار چنین حماقتی شود بطور حتم باعث نابودی خود میشود. اسراییل کوچکتر از انست که قادر به تهدید باشد.
مدودیف خوب داره سر ایرانیهای ابله کلاه می ذاره.
تاریخ دراین چند سال نشان داده که روسها جزخیانت به ایران کاری نکرده.
so what?
ما قصه آزادگي با خون نوشتيم
اين داستان با شيوه مجنون نوشتيم
آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند . اگر عرضه داشت تا حالا صد بار حمله كرده بود . فعلا كه در افغانستان و عراق مثل ... گير افتاده و نمي داند چگونه خارج شود كه آبرويش محفوظ بماند .
برای هر ایرانی مسلمان این نیروگاه به نماد تحقیر ومسخرگی تبدیل شده است . من اعتقاد دارم که عزت و شرافت ما ملعبه دست این روسهای مست و عرق خور شده بنظرم اقای رییس جمهور باید دستور اخراج این چهار هزار نفر روس که در شهرک نیروگاه اتمی بوشهر (19) سال است که به عرق خوری و مسخره کردن ما مشغولند را از ایران اخراج کند اصلا زمان انست که شخص مقام معظم رهبری با دستوری قاطع به رییس جمهور امر فرمایند که این ارازل و اوباش را از جمهوری اسلامی ایران اخراج نمایند وعزت ما رابما بازگردانند ... الحمدالله به برکت فروپاشی شوروی و تکه تکه شدن ان جرسومه فسادما برای اولین بار با روسیه مرز مشترک نداریم و از حمله این بقول مرحوم امام قلدر ها مصون هستیم این نیروگاه ضمن اینکه بهترین وسیله برای دوشیدن ماست الان 20 سال است که یک پادگان 4000 نفری روس در کنار خلیج فارس بنام کارشناس و در حقیقت مستشار نظامی و جاسوس در بوشهر مستقر کرده و ارزوی پطر کبیر را که رسیدن باب های گرم خلیج فارس بودجامه عمل پوشانده اند..
شما ظاهرا حتی از حرف خدا پسندانه هم خوشتان نمیاید وآن رامنتشر نمی کنید!
عزيز دلم جناب دكتر ! با اين تعارفات روسيه صد سال ديگر هم نيروگاه را راه اندازي نخواهد كرد جز اينكه با انتشار خبر نزديك بودن راه اندازي نيروگاه بوشهر امتيازات جديدي ازآمريكا بسلفد !! يعني بگيرد پايان سال جاري هم به پايان سالهاي گذشته خواهد پيوست
یک ساختمان در مرکز کویر لوت بسازید و بگویید داریم بمب اتم انجا می سازیم و اسرائیل و امریکا حمله کنند انرا تخریب کنند و هم دغدغه و خشم و بغض انها خالی شود هم ما خیالمان راحت شود که دیگر تهدید نمیشویم.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی