بازدید 2331

دوپينگ يك فرنگي‌كار ديگر هم مثبت اعلام شد

نتيجه آزمايش يكي از فرنگي‌كاران جوان ايران در مسابقات قهرماني جوانان جهان مثبت اعلام شد.
کد خبر: ۱۸۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۲:۳۵ 15 August 2011
 فارس ، رقابت‌هاي كشتي فرنگي قهرماني جوانان جهان چهارم و پنجم مردادماه در بخارست روماني برگزار شد كه تيم كشورمان با كسب دو نشان نقره و يك برنز عنوان چهارم جهان را به خود اختصاص داد؛ اما در جريان اين مسابقات پس از پايان ديدار فينال يكي از اوزان از فرنگي‌كار كشورمان آزمايش دوپينگ به عمل آمد كه پس از گذشت حدود 20 روز نتيجه اين آزمايش مثبت اعلام شده است. 

اين فرنگي‌كار جوان كه عملكرد درخشاني در اين مسابقات داشت و فراتر از حد انتظار ظاهر شد در گفت‌وگو با فارس با تأييد اين موضوع اظهار داشت: از طريق سرپرست تيم از اين موضوع مطلع شدم و زماني كه فهميدم اين اتفاق افتاده است از شدت ناراحتي از حال رفتم و به بيمارستان منتقل شدم. 

وي ادامه داد: از اين موضوع شوكه شدم و در حال حاضر هم شرايط مناسبي ندارم البته هنوز هيچ چيز قطعي نشده است و قرار است فردا براي پيگيري موضوع به فدراسيون مراجعه كنم. 

وي تصريح كرد: به علت مصدوميتي كه قبل از حضور در اين مسابقات داشته‌ام با تجويز پزشك دارو مصرف مي‌كردم و احتمال دارد به خاطر عوارض اين داروها باشد. در فينال از من آزمايش گرفته شد و اگر مي‌دانستم، مي‌باختم و به فينال نمي‌رسيدم. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل