بازدید 40462

شايع‌ترين عامل ريزش مو!

در بين آقايان ريزش مو از قسمت جلوي سر شروع شده و به صورت پس رفت است در حالي كه در زنان ريزش مو از قسمت فرق سر شروع مي شود.
کد خبر: ۱۸۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۰ 14 August 2011
عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشکي اروميه گفت: استرس هاي رواني و فيزيکي، ريزش مو را تشديد مي کنند.

مازندراني در گفت‌وگو با ايسنا در اروميه، اظهار كرد: در بين آقايان ريزش مو از قسمت جلوي سر شروع شده و به صورت پس رفت است در حالي كه در زنان ريزش مو از قسمت فرق سر شروع مي شود.

وي به يکسان بودن عوامل ميکروبي در ريزش موي زنان و مردان اشاره کرد و همچنين گفت: قارچ‌ها مهمترين عامل عفوني هستند که با التهاب و تخريب پوست باعث ريزش مو مي شوند.

اين متخصص پوست و مو با تاکيد بر موثر بودن عوامل تغذيه‌اي در ريزش موقتي مو، افزود: کمبود آهن و کم کاري تيروئيد در زنان عامل اصلي ريزش مو در اين قشر از افراد مي باشد. همچنين کمبود زينگ که به عنوان يکي از اجزاي مهم تغذيه است، ريزش مو را تشديد مي کند.

به گفته دكتر مازندراني، ريزش مو مي توان تا حدودي با استفاده از قرص و تزريق سرم‌ کاهش داد ولي در مجموع راهکار اصلي براي درمان آن وجود ندارد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۱
قربان این متخصص برم ، جوانیم ، مدرک دانشگاهی معتبر و تخصصی داریم ، بیکاریم ، در امد نداریم ، در امد پدر کفاف نمی دهد ، از سن ازدواجمان گذشته ، نه تفریح داریم و نه امکان خلق !! تفریحهای مفرح ، روزها خواب و شبها بیداریم ، بی حوصله ایم و در یک کلام دلزده ایم و سرشار از استرس . خلاصه سری داریم پر مغز کمی تا قسمتی مودار . ببینیم انهم می توانی بریزی . قربانت جوان جوان دوست .
نمی دونستم زنان هم کچل میشن
امروزه کسی پیدا میشه که استرس روحی نداشته باشه .به نظر من ریزش مو فصلی است
به نظر شما کلری که در آب داریم می خوریم در سفید شدن مو اثر نداره؟
یعنی عامل وراثت کشک !!!
اگه مشكل بيكاري جوونا حل بشه قول مي دم مشكل زيزش مو بيشتر افراد جامعه هم حل بشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی