بازدید 48803

واکنش تند رضا صادقی به «خنده بازار»

متاسفانه مشتی ملیجک های دربار قدیم و دلقک های سیرک این روزها پایشان به صداو سیما باز شده و با به سخره گرفتن شخصیتهای مختلف سعی دارند مخاطبان بیشتری را برای خود دست وپا کنند و ازاین طریق بین مردم بیشتر شناخته شوند.
کد خبر: ۱۸۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۹ 14 August 2011
بعد از آنکه برنامه «خنده بازار» بدل خواننده محبوب نسل جوان را در برنامه چهارپایه داغ حاضر کرد، رضا صادقی به این برنامه واکنش نشان داد.

به گزارش برنا رضا صادقی در گفت وگو با یک روزنامه گفته است: متاسفانه مشتی ملیجک های دربار قدیم و دلقک های سیرک این روزها پایشان به صداو سیما باز شده و با به سخره گرفتن شخصیتهای مختلف سعی دارند مخاطبان بیشتری را برای خود دست وپا کنند و ازاین طریق بین مردم بیشتر شناخته شوند.

وی ادامه داده است: برخی طنزها را باید لودگی نام گذاشت و معلوم نیست با کدام هدف مدیران صدا وسیما اجازه انتشار آنها را از تریبونی به این وسعت و سادگی می دهند.متاسفم برای کسانی که تصمیم گیرنده ها وسازندگان این قبیل برنامه ها هستند.

صادقی درادامه گفته است: جوابیه ای تصویری را در دست تهیه دارم که در اختیار مردم پاک ومحترم ایران قرار خواهم دادو دراین ویدئو مواضع خودرا به صورت کاملا صریح وبی پرده بیان خواهم کرد.

چند شب پیش برنامه خنده بازار میزبان فضا سابقی (رضا صادقی) بوده است.

در این برنامه سابقی در پاسخ به سوالات مجری از شعرهایش بهره می برد. مثل مشکی رنگه عشقه... دل برات تنگ شده جونم... مجری من می‌خوام پیاده شم...او گفت: من خواننده بازاری نیستم و پول فقط به من آرامش می‌دهد و من برای دلم می‌خوانم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۶۲
lمردم ما چقدر بي جنبه شدند . چه اشكالي داره كه مردم رو خندوندن ؟ اين برنامه فقط شوخيه و ما بايد ظرفيت خودمون رو بالاتر ببريم!
چراظرفیت انتقاد وشوخی ما ایرانیان اینقدر کمه
ما ايراني ها جنبه شوخي و طنز نداريم. همين!
آقای صادقی ! به نظر می رسید شما با ظرفیت تر از این حرف ها باشید ... کمی بیشتر تامل کنید . اگر در کشور دیگری زندگی می کردید که یک لحظه از دست پاپارازی ها و برنامه های طنز و گاهی هجو در امان نبودید چه می کردید؟؟؟فقط یک شوخی ساده با شما می شود ... همین - حد اقا شما دیگر پا جای پا فوتبالیست های سابق نگذارید. سعه ی صدر چیز خوبی ست....
جدی نگیر رضا جون ,شاید به خاطر اون احساس قشنگت کمی احساسی شدی
اين طنز نيست مسخره كردن افراد بخصوص كساني كه در دل مردم جايگاه خاصي دارن اصلا قابل قبول نيست .
واقعا خيلي زشته . چقدر بي ادب هستن اين سازندگان خنده بازار
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
دوست عزیز اتفاقاً این طنز هنری است یعنی تقلید صدا و حرکات و عادات دیگران و آمیختن آن با طنز که از قضا بسیار مشکل هم هست. در دیگر کشور ها حتی اینگونه طنز ها را از رئیس جمهور گرفته تا اشخاص معروف و هنرمند می سازند و خود آن افراد نیز از این طنز ها هم لذت میبرند هم تعریف میکنند و هرگز ناراحت نمی شوند
خندان مردم به چه قیمتی؟
ديگه از رضا صادقي انتظار نداشتيم از اين حرفا بزنه، تو همه جاي دنيا اين كار هست
رضا صادقی عزیز خدا یار و یاورت باشه.مردم تو را می شناسند و این لودگیها هیچ اثری در علاقه آنها به تو ندارد.از صدا و سیما هم بیشتر از این نباید انتظار داشته باشی.
جالب است که در این برنامه همه رو مسخره می کنن و فرداش هر کسی که مسخره شده واکنش نشون می ده ولی کو گوش شنوا...
بعدش می گن چرا مردم ماهواره می بینن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
مسخره کردن رضا صادقی چه ربطی داشت به اینکه مردم برن سراغ ماهواره !
تو ماهواره که خیلی خیلی بیشتر از این شوخیا و مسخره کردن هستش
هجو داریم تا هجو . این برنامه خنده بازار متاسفانه در برخی برنامه هایش پا را از خطوط اخلاقی هجو فراتر می گذارد . برنامه ای که درباره رضا صادقی بود بنده را ناراحت کرد چه برسد به ایشان چون در این برنامه بجای تمرکز روی برخی خصوصیات رفتاری و گفتاری شخص مورد هجو ، عملاً تیپی کاملاً متفاوت و پول پرست از این خواننده محبوب ارائه کرده بودند!!!
اقای صادقی لطفا استانه تحملتان را بیشتر بالا ببرید شما نا سلامتی هنرمندید
با سلام؛
واقعا که آقای صادقی حق گفته، چرا که طنز معنا و مفهوم خاص خود را دارد و این برنامه ای که پخش می شود به نظر من به غیر از لودگی و دلقک بازی چیز دیگری نیست که متاسفانه از صدا و سیما پخش می گردد. همین حرکات صدا و سیما باعث بی اخلاقی های گوناگون در جامعه می شود.......!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ .
ما فکر کردیم اینها در ماه رمضان اجازه این کارها را از همین شخصیتهای محترم گرفته اند نگو هم نگرفته و هم این کارها در رمضان !!!!!!!!!
بله اين آقايون حداقل بايستي يك اجازه ميگرفتند كه اين همه شاكي نشوند اون از آقاي دايي و اين هم از آقاي صادقي .اصلا كار درستي نبود و خيلي هم كارشان بي مزه بود.مشلات مردم خيلي بيشتر از اين چيزهاست كه بخوان با اين بيمزه بازيها بخندند.
پس صداوسیماچه برنامه ای درست کنه هربرنامه طنزی که درست میشود به یک عده برمی خورد. همش غم ناراحتی و گریه زاری شیون
رضا به این شعر توجه داشته باش:
هرکس بد ما به خلق گوید
مادیده به خود نمی تراشیم
ما که فرق شوخی و جدی رو نمی تونیم درک کنیم اینهمه ادعا واسه چیه؟؟؟؟؟؟؟ بابا بسه دیگه.
بعد میگن تلویزیون چرا برنامه جذاب بخش نمیکنه خب بخاطر همین کارهای بعضی هاست که جلوی خنده و تفریح مردم رو میگیرن وگرنه تلویزیون ما بتانسیل تولید برنامه های جذاب و مفرح رادارد ولی نمی ذارن
اقای صادقی شما نا سلامتی هنرمندید. چون مردم دوستتان دارند اينگونه شوخي ميكنند و مطرح ميشويد . ايرادي نمي بينم.
دوستان جهت اطلاع میگم اگر نخوان از اسم رضاصادقی استفاده کنن نیازی به اجازه نیست

طبق قانون.

چقدر بی جنبه.اون از دایی اینم از ....
بله ديگه متاسفانه كار بجايي رسيده ك صدا و سيما حرمت برخي چيزها را نگه نمي دارند.
علي دايي را مسخره كردند (البته بنظر خودشان) در حالي كه علي دايي واقعاً يك اسطوره در ميان ايرانيان است و با اينكارها نه تنها ايشان خرد نمي شوند بلكه روز به روز محبوب تر نيز ميشوند .
البته ايشان خيلي با تمأنينه جواب آنها را داد كه اگر سنگ بود از خجالت آب ميشد.
حالا نوبت رضا صادقيه فردا نوبت كي ؟؟؟
ایول رضا صادقی...باید این برنامه تموم بشه زودتر
طنز يا هرچيز ديگري كه هست بايد قبلا اجازه ميگرفتند.
به نظر من صدا و سیما باید اصول اخلاقی را در برنامه هایش رعایت نماید وبرای تهیه کنندگان منشور اخلاقی تهیه نماید.
دیگه تو این روزا که صدا سیما برنامه هاش واقعاً بی محتوا شده (حالت کلی منظورمه و نه ویژه ی مه مبارک) وجود این برنامه طنز مثل لنگه کفشی میمونه در بیابون، امیدوارم یه روزی بیاد که هممون رشد فرهنگی و فکری مون به جایی برسه و اینو بدونیم که فردی که برای مردم عزیز است اتفاقاً با این ظنزهای محترمانه هیچ وقت ارزشش کم نمی شود و البته چون یه سری واقعیت ها در قالب طنز بیان میشه شاید به مزاق برخی از دوستان خوش نیاد
من از مسئولین صدا و سیما به خاطر این برنامه جذاب و طنز که سالها بود جای خالیش احساس میشد تشکر میکنم .

ضمناً هر کسی که در این مملکت میخواد چهره بشه چه هنر مند و چه فوتبالیست چه مسئول سیاسی و .. باید بدونه که مردم ، حق دارن ازشون انتقاد کنن و هم حق دارن بهشون بخندن و هم حق دارن پشت سرشون غیبت کنن و ...
اینا باید بدونن که دیگه متعلق به خودشون نیستن و متعلق به مردمن .
مگه عادل فردوسی پور طفلی آدم نیست هرسال هزارنفرکاراشو تقلید میکنن بیچاره لام تاکام حرف نمیزنه .ازرضای عزیز بعیده همچین عکس العملی ..البته صداسیما توموارد دیگه خیلی کم لطفه
در غرب ادای رئیس جمهور را بطور مستقیم در میارن هیچکس بهش بر نمیخوره ولی در ایران ادای یک خواننده معمولی را بطور غیر مستقیم در میارن ناراحت میشن. بله دلیل نمیشه غرب و شرق را با هم مقایسه کرد ولی این موجب بالا رفتن آستانه تحمل افراد در برابر انتقادات میشود. لودگی و ملیجک هم بخشی از هنر طنز میباشد و برنامه خنده بازار برنامه بسیار خوبی است و امیدوارم پای شخصیتهای سیاسی هم به برنامه باز شود.
همه باید با هم بخندیم و نه به یکدیگر
بخندیم
بنظر من مسخره کردن افراد به بهانه
خندیدن پسندیده نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی