بازدید 15368
در دیدار با سه عضو شورای امنیت؛

بشار اسد: اشتباهاتم را می پذیرم و در صدد اصلاح هستم

اسد تصدیق کرده که برخی از رفتارهای نیروهای امنیتی اشتباه بوده و تلاش بر این است که.../ از سویی، برخی کشورهای عربی به رهبری عربستان، برای انحراف افکار عمومی از قتل عام در بحرین و رسانه های غربی مانند بی بی سی برای انحراف از جنایات دولت انگلیس در این کشور، فشارها و تبلیغات را بر سوریه متمرکز کرده تا...
کد خبر: ۱۸۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۳ 11 August 2011
سرویس بین الملل ـ بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، برخی اشتباهات خود و نیروهای امنیتی این کشور را در برخورد با مخالفان پذیرفت.

به گزارش «تابناک»، روزنامه «دیلی استار» لبنان، خبری را منتشر کرده که بر پایه آن، بشار اسد در دیدار با هیأت سه نفره ای که متشکل از هند، برزیل و آفریقای جنوبی ـ که از سوی شورای امنیت سازمان ملل به این کشور رفته اند ـ اعتراف کرد که برخی از رفتارهای وی و نیروهای امنیتی این کشور، اشتباه بوده است.

بنا بر این گزارش، وزاری خارجه این سه کشور، روز چهارشنبه به همراه دیدار با «ولیدالمعلم»، وزیر خارجه این کشور، خواهان پایان خشونت های اخیر در این کشور شده اند.

نماینده هند در سازمان ملل متحد نیز درباره این دیدار گفت: بشار اسد تصدیق کرده که برخی از رفتارهای وی و نیروهای امنیتی اشتباه بوده و تلاش ها بر این است که از انجام کارهای این چنینی در آینده جلوگیری شود.

این گزارش می افزاید: اسد همچنین اعلام کرده است که تجدیدنظر اساسی در قانون و فعالیت مخالفان تا ماه مارس و فوریه 2012 نهایی و تکمیل خواهد شد.

با وجود انتشار چنین خبری، مقامات ایالات متحده اعلام کرده اند که همچنان فشار خود را بر بشار اسد ادامه خواهند داد و همزمان تحریم هایی را علیه این کشور وضع خواهند کرد.

گفتنی است، روز چهارشنبه، داود اوغلو، وزیر خارجه ترکیه هم در سفری به سوریه با مقامات این کشور گفت وگو کرد و در بیانیه ای اعلام نمود که ترکیه به روشنی درخواست خود را به مقامات سوری گفته است.

گویا هم اکنون گفت وگوهای یک جانبه ای با بشار اسد صورت می گیرد و در این میان، گفت وگویی با مخالفان ـ که یک طرف قضیه هستند ـ نیز انجام نشده است.

از سویی، برخی کشورهای عربی به رهبری عربستان سعودی، برای منحرف کردن افکار عمومی از قتل عام در بحرین و رسانه های غربی مانند بی بی سی برای انحراف افکار عمومی از جنایات دولت انگلیس در این کشور، فشارها و تبلیغات را بر سوریه متمرکز کرده اند تا به دنبال این فشارها، دیگر نامی از مردم مظلوم بحرین و جنایات پلیس انگلیس شنیده نشود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
من نمیدونم ترکیه که خودش یکی از بیشترین زندانیان سیاسی رو در بین کشورها داره و چند سال پیش تظاهرات زنان رو در روز زن به طرز وحشیانه ای سرکوب کرده بود(حتما یادتونه چقدر تصاویرش دلخراش بود) که داد تمام کشورها دراومد دیگه این وسط چی میگه؟؟؟!!! این ترکها پاش بکشه خشن ترین برخوردها رو با مردم خودشون خواهند کرد. ولی چند ساله که عجیب دوست دارند نقش کدخدا رو بازی کنند و خودشون رو مهم جلوه بدن.
سوريه بايى خيلي هوشيار تر برخورى كند دشمنان سوريه كم نيستند و منتظربهانه
خدا پدرتو بیامرزه
در طي اين 5 ماه گذشته از وقايع سوريه همواره اقاي اسد همچين قولهاي اصلاحاتي داده اند ولي کار خاصي انجام نداده اند، بلکه برعکس نسبت به رفتارهاي خشن و نظامي ....نسبت به مردم خود دست زده اند که مشروعيت و وجاهت ايشان را هر چه بيشتر زير سوال برده است و هم اکنون جامعه جهاني و منطقه اي نسبت به ايشان مواضع تندي اتخاذ مي کنند، که اصلاَ به نفع ايشان نيست و زمينه اقدامات حاد بين المللي و حتي همسايه اي همانند ترکيه را هم بر مي انگيزد،!! همين چند روز قبل اقاي داوود اوغلو به سوريه رفته و با اقاي اسد گفتگوهاي مفصلي انجام دادند، ولي بلافاصله پس از ترک دمشق اقاي اسد کوچکترين تره اي هم براي کشور همسايه و مسلمان خود خرد نکردند و مردم را به شديد ترين وجه ممکن سرکوب نمودند.!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی