بازدید 13178

میزان کار مفید روزانه در ایران

بر اساس آمار به دست آمده، میزان کار مفید هفتگی در ایران هم اکنون ۶ تا ۷ ساعت است، همچنین متوسط کار روزانه مفید در بخش دولتی ایران یک ساعت و چهار دقیقه و در بخش خصوصی دو ساعت و شش دقیقه است.
کد خبر: ۱۸۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۹ 11 August 2011
پایین بودن میزان ساعات مفید کاری روزانه در ادارات دولتی و بخش خصوصی کشور، سهم کار مفید هر روز را به شدت کاهش داده، در حالی که سهم ناهار خوردن، تلفن کردن و چای نوشیدن از انجام کار مفید بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، این در حالی است که دولت موضوع مربوط به حل معضل اشتغال و بیکاری را طی سال‌های گذشته در دستور کار خود قرار داده و برای امسال نیز به دنبال تحقق هدف بزرگ 2 میلیون و 500 هزار نفری در اشتغالزایی است.

بنا بر این گزارش، بر اساس آمار به دست آمده، میزان کار مفید هفتگی در ایران هم اکنون ۶ تا ۷ ساعت است، همچنین متوسط کار روزانه مفید در بخش دولتی ایران یک ساعت و چهار دقیقه و در بخش خصوصی دو ساعت و شش دقیقه است.

براساس آمارها ساعت کار مفید هفتگی در ژاپن هم اکنون ۴۰ تا ۶۰ ساعت و در کره جنوبی ۵۴ تا ۷۲ ساعت است. علاوه بر این، آمارها نشان مي‌دهد که سرانه کار مفید در ایران سالانه ۸۰۰ ساعت است.

بنابراین ایران در رده سوم کمترین ساعات کار مفید سالانه در جهان پس از کویت با ۶۰۰ ساعت و عربستان با ۷۲۰ ساعت کار مفید قرار دارد.این میزان در ژاپن ۲ هزار و ۴۲۰ ساعت، در کره جنوبی ۱۹۰۰ و در چین هزار و ۴۲۰، آلمان هزار و 700، در آمریکا هزار و ۳۶۰، در ترکیه هزار و ۳۳۰، در پاکستان هزار و ۱۰۰ و در افغانستان ۹۵۰ ساعت است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۸
ممکن است کار مفید در ادارات همان قدری باشد که اعلام شده لیکن در شرکت های خصوصی حداقل دو و نیم برابر آمار داده شده است در ضمن در اکثر شرکت های خصوصی یک نفر کار چند نفر هم باید انجام بدهد.
ما منظورمان از کار میخواهیم این است: "بده بخورم بپا نمیرم"
ایرانی ها باهوشند . حقوق فرد عادی در جهان 3600 دلار است و حقوق ما 900 دلار پس باید یک چهارم فرد عادی کار کنیم که حلال باشد . والا به خودمان ظلم کرده ایم و در برابر خدا باید پاسخ دهیم که چرا 8 ساعت کار کردی و اندازه 2 ساعت حقوق گرفتی .
نمی خواد بگین خودمون داریم به چشم می بینیم که ماشالا چقدر خسته می شن این کارمندا بس که کار می کنن جون ندارن طفلکیها
لطفا میزان دریافتیشون رو هم محاسبه کنید
تا علتش دستتون بیاد .
طبق گفته شما میزان کار مفید هفتگی در ایران هم اکنون ۶ تا ۷ ساعت است و در ژاپن هم اکنون ۴۰ تا ۶۰ ساعت است ، یعنی اگر ما 7 ساعت ایران و 40 ساعت ژاپن را در نظر بگیریم چیزی در حدود 6 برابر ایران ، ژاپنیها در هفته کار میکنند . ولی چطور این موضوع در ساعت مفید کار سالانه به چیزی حدود 3 برابر میرسد ( سرانه کار مفید سالانه در ایران ۸۰۰ ساعت و در ژاپن ۲ هزار و ۴۲۰ ساعت ) ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میزان کارمفیدمعلمی که درکلاس تدریس می کند روزانه حداقل چهارونیم ساعت درروزاست .ساعت کارمفید معلمانی راکه درکلاس تدریس می کنند باسایرکارمندان دولت حتی کارکنان اداری آموزش وپرورش اشتباه نگیرید.
اگر میانگین ساعت مفید کاری در کشور اینطور است پس لازم شد که ما هم ساعت کاریمان را چند برابر کاهش دهیم تا به میانگین نزدیک شویم
ادارات رو تعطیل کنید هزینه ها کمتر میشه ، خیال همه هم راحت می شه . مگه نه ؟
حالا تو ماه رمضان چند ساعت هم ازش كم كني ميشه منفي!!!!
باعث افتخار است !!!!
اونوقت مي گيد چرا آمريکا و اروپا و ژاپن و کره پيشرفت مي کنند ما نمي کنيم. و تازه هي هم مي گيد که اونها نمي ذارن ما پيشرفت کنيم.
چه باحال ما از افغانستان هم کمتر کار می کنیم اون وقت میخوایم به همه جا هم برسیم و تمام مدارجو طی کنیم چقدر خوش خیالیم
خواهشمنداست فرمول محاسبه کارمفید فردی وسازمانی رااعلام فرمایید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی