بازدید 3492

کارت مربیگری قلعه‌نویی صادر نشد !

قلعه‌نویی در این نشست حاضر نشد قراردادش را اصلاح کند و اظهارنامه را پر کند. بنابراین تا این لحظه کارت مربیگری وی صادر نشده است.
کد خبر: ۱۸۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۲ 02 August 2011
مهر: رئیس سازمان لیگ برتر از صادر نشدن کارت مربیگری امیر قلعه‌نویی برای هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته اول یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر خبر داد و گفت: قلعه نویی حاضر نشد قراردادش را اصلاح و اظهارنامه را پرکند.

درحالیکه امیر قلعه‌نویی روز دوشنبه اعلام کرد پس از حضور در فدراسیون فوتبال کارت مربیگری‌اش صادر شده است، رئیس سازمان لیگ برتر این مسئله را رد کرد.

عزیزالله محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در این خصوص گفت: روز دوشنبه به دعوت مهدی تاج که رئیس ستاد تخلفات حرفه‌ای فدراسیون فوتبال است و علیپور هم دبیر و من هم عضو این ستاد هستم، قلعه‌نویی در نشست این ستاد حضور یافت و در نهایت به نتیجه‌ای نرسیدیم.

وی ادامه داد: قلعه‌نویی در این نشست حاضر نشد قراردادش را اصلاح کند و اظهارنامه را پر کند. بنابراین تا این لحظه کارت مربیگری وی صادر نشده است.

رئیس سازمان لیگ اضافه کرد: در صورتیکه امروز قلعه‌نویی قراردادش را اصلاح نکرده و برای ما نفرستد، نمی‌تواند در دیدار با صبای قم روی نیمکت تیمش بنشیند.

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور سازی تبریز و صبای قم از هفته نخست لیگ یازدهم، ساعت 22 امروز سه‌شنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
وب گردی