بازدید 22920

تصاویر: کارگاه زنجیر بافی کودکان‎

مشهد ـ خبرگزاری مهر : کودکان کار علاوه بر این که در شرایط بسیار نامطلوب از نظر تغذیه و انجام کارهای خطرناک و حاد به سر می برند در معرض بزهکاران حرفه ای اعم از سارقین یا باندهای توزیع مواد مخدر، عوامل ایجاد خانه های فساد و ... نیز قرار می گیرند. در عین حال رفتار عموم شهروندان نیز در سرنوشت آنها بی تاثیر نیست.
کد خبر: ۱۸۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۴ 02 August 2011













































عکس: مهدی بلوریان
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۸
خدا قوت
این اوقات تابستونیشونه یا کودک کار هستند ؟
آخه آینده اینا چی میشه؟ تا کی این حرفه ها هست که بخواد یه عمر زندگی این بچه ها رو بسازه، کی به فکر تحصیلات این بچه هاست. خوب این رو هم میسپریم به خدا، خدا بزرگه!!!!!
پس اين چين كجاست؟چطوريكه تسبيح مي سازه اونوقت زنجير نميتونه بسازه؟
همین بچه ها به یه جایی می رسند و بچه های خوبی از آب در می آیند. بچه های ما که لای پر قو بزرگ شده اند را باید تو گیم نت پیدا کرد و بزرگ هم که شدند پشت فرمان ماشینهای قیمتی بابا و ماما با پز عالی و جیب خالی و یک خلوار ادعا!!آخرش هم می گویند برایم چه کردید؟من را بدنیا نمی اوردید بهتر بود با یه ضربه کوچک هم از زندگی می روند سراغ اعتیاد اکس و آخر خودکشی........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
البته قابل ذکر هست که توی دنیا به اینا می گن کودکان کارفکه اصلا به این زیبایی که شما فکر می کنید نیست!!بچه توی این سن باید بازی کنه درس بخونه رشد فکری داشته باشه نه اینکه کار کنه تا خرجی خونه رو بده!! اون بچه ای که شما لای پر قو طوری بزرگش کردی که معتاد می شه و خودکشی می کنه!!!حتما یه مشکلی توی تربیتش داشته!!
a
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
آره راست میگی! مثلا بچه های کشورهای پیشرفته مثل ژاپن رو بگو که همشون انگل هستند و همه ی تکنولوژی که دارن رو از ما دزدیدن!!!
همین بچه ها آخرش به جایی میرسن ، قدر پول رو میدونن . بچه مایه دلرا مثلا پلی استیشن و ایکس باکس بازی میکنن چی میشن
درود بر اين بچه هاي زحمت كش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست