بازدید 1944

دژباني و عبدولي صاحب مدال نقره شدند

بابك دژباني كشتي گير وزن 120 كيلوگرم و سامان عبدولي كشتي گير وزن 55 كيلوگرم تيم كشتي فرنگي جوانان كشورمان صاحب مدال نقره مسابقات قهرماني جهان در روماني شدند.
کد خبر: ۱۷۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۹ 28 July 2011
به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، بابك دژباني پس از استراحت در دور نخست در دور دوم ريچارد اريكسون از آمريكا را با نتايج 3- صفر و يك بر صفر شكست داد. وي در دور سوم ونكي وو از چين را در سه تايم و با نتايج 4- صفر، صفر- يك و يك- صفر شكست داد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت. دژباني در اين مرحله با نتايج صفر- 1 ، 1- صفر و 2-1 كريل هريشچانكا از بلاروس را شكست داد و راهي ديدار فينال شد. اما در اين ديدار مقابل شوتا گوگيسوانيدزه از گرجستان با نتايج 1- صفر، صفر- 1 و صفر-1 شكست خورد و صاحب مدال نقره شد. 

سامان عبدولي نيز در دور نخست، ميشا آوتيسيان از اوكراين را در دو تايم و با نتايج 1- صفر و 2- صفر شكست داد. عبدولي در دور دوم الدانيز عزيزلي از آذربايجان را صفر بريك ، يك بر صفر و 4 بر 3 مغلوب كرد و در دور سوم جان چانگ لي از كره جنوبي را در دو تايم و با نتايج مشابه 1- صفر شكست داد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت. وي در اين مرحله نورلبيك موخانبتالين از قزاقستان را با نتايج 3- 6، 2- صفر و 6- صفر شكست داد و به ديدار فينال راه يافت. عبدولي در ديدار فينال مقابل نارك خاچاطوريان از ارمنستان در تايم اول 5 بر صفر پيروز شد اما در تايم دوم ضربه فني شد و به مدال نقره بسنده كرد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی