بازدید 7313

فريب دختران به بهانه استخدام در شركت

با پرداخت اين مبلغ چند بار ديگر به ملاقات مديرعامل رفتم. در جريان اين ديدارها‌ او مرا به بهانه استخدام در يك شركت معتبر بازرگاني فريب داد و 3 ميليون تومان ديگر از من پول گرفت و قرار شد يك هفته‌اي علاوه بر پرداخت وام، مرا استخدام كند؛ ولي ديگر خبري از او نشد. وقتي دوباره به شركت رفتم، متوجه شدم مرد شياد و همدستانش آنجا را تخليه و متواري شده‌اند.
کد خبر: ۱۷۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۰ 26 July 2011
جام جم: مردي كه با تاسيس شركت‌هاي كاغذي به بهانه پرداخت وام و استخدام خانم‌ها در شركت‌هاي معتبر، از آنها كلاهبرداري مي‌كرد، تحت تعقيب پليس تهران قرار گرفت.

هفته گذشته دختري جوان با حضور در شعبه هفتم بازپرسي دادسراي ناحيه 2 تهران از مديرعامل يك شركت كاغذي به اتهام كلاهبرداري شكايت كرد.

شاكي به بازپرس پرونده گفت: با مشاهده آگهي يك شركت بازرگاني در روزنامه كه در زمينه خريد و فروش وام فعاليت مي‌كرد، به اين شركت در شمال غرب تهران رفتم.

در ملاقات با مديرعامل كه مردي شيك‌پوش بود، او بيان كرد با پرداخت 2 ميليون تومان مي‌تواند مقدمات دريافت يك وام 30 ميليون توماني را براي من فراهم كند.

وي اضافه كرد: با پرداخت اين مبلغ چند بار ديگر به ملاقات مديرعامل رفتم. در جريان اين ديدارها‌ او مرا به بهانه استخدام در يك شركت معتبر بازرگاني فريب داد و 3 ميليون تومان ديگر از من پول گرفت و قرار شد يك هفته‌اي علاوه بر پرداخت وام، مرا استخدام كند؛ ولي ديگر خبري از او نشد. وقتي دوباره به شركت رفتم، متوجه شدم مرد شياد و همدستانش آنجا را تخليه و متواري شده‌اند.

با تشكيل پرونده‌اي در اين زمينه، ماموران ‌آگاهي، تحقيقات در اين خصوص را آغاز كردند. با اطلاعات به دست آمده از شاكي، تصوير رايانه‌اي از وي گرفته شد و جستجو در اين زمينه ادامه پيدا كرد تا اين‌كه ده‌ها دختر جوان ديگر نيز با حضور در مركز پليس، شكايت‌هاي مشابهي را در ارتباط با استخدام و سپس كلاهبرداري به دادسرا ارائه كردند.

ماموران در تحقيق از شاكيان جديد متوجه شدند آنها نيز در پي دريافت‌ وام‌هاي كلان و استخدام در شركت‌ها و سازمان‌هاي معتبر مبالغي از 3 تا 20 ميليون تومان پول به متهم فراري پرداخت كرده‌اند.در مرحله بعدي، ماموران متوجه شدند مديرعامل شياد از ميان متقاضيان وام چند نفري را به بهانه ازدواج فريب داده است.

بنابراين گزارش، مشخصات مرد كلاهبردار در اختيار گشت‌هاي انتظامي قرار گرفت.تحقيق براي شناسايي و دستگيري متهم ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست