بازدید 2313
واليبال جام باشگاه‌هاي آسيا ـ اندونزي/

تيم ملي قزاقستان مغلوب پيكان شد

تيم واليبال پيكان سومين مسابقه خود در رقابت هاي واليبال قهرماني باشگاه‌هاي آسيا برابر تيم ملي قزاقستان به برتري دست پيدا كرد.
کد خبر: ۱۷۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۱:۲۰ 26 July 2011
فارس ، ديدار تيم‌هاي پيكان و قزاقستان ساعت 20 به وقت محلي در سالن واليبال شهر پالمبانگ آغاز شد و حدود 2 ساعت به طول انجاميد. 
در اين مسابقه بازيكنان پيكان گيم‌هاي اول، سوم و چهارم را با امتيازهاي 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 18 به سود خود تمام كردند و ست دوم را 26 بر 24 واگذار كردند‌. اين در حالي است كه نماينده قزاقستان در اين دوره از مسابقات با تيم ملي خود حضور پيدا كرد. 

پيمان اكبري، سرمربي پيكان امروز نيز همچون 2 روز گذشته در ابتدا از تركيب امير حسيني، بازارگرد، بخششي، نادي، زريني، صادقياني و علي حسيني استفاده كرد. 
مهدي بازارگرد در اين مسابقه بيشتر پاس‌هاي امير حسيني را تبديل به امتياز كرد و حسام بخششي نيز در دفاع روي تور و اسپك هاي سرعتي شب موفقي را پشت سر گذاشت. ميانگين قدي بازيكنان پيكان در اين مسابقات 194 و ميانگين قدي قزاق‌ها 189 سانتي‌متر بود. 
رقابت‌هاي واليبال جام باشگاه‌هاي آسيا شنبه در پالمبانگ اندونزي آغاز شده است و تا 8 مردادماه در اين شهر ادامه مي‌يابد. تيم واليبال پيكان با كسب 6 عنوان قهرماني باشگاه‌هاي آسيا پرافتخارترين تيم حاضر در اين مسابقات است. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار