بازدید 15440

نجات مسافر مترو شهر ري از مرگ حتمي

دختر دانشجوي 30 ساله كه بر اثر ازدحام جمعيت به داخل چاله حركت قطار مترو سقوط كرده بود با سرعت عمل و اعتماد به نفس در بين دو ريل قطار به حالت خوابيده قرار گرفت و با وجود اينكه قطار از روي ريل رد شد آسيبي به وي نرسيد و از مرگ حتمي نجات يافت.
کد خبر: ۱۷۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۰ 25 July 2011
مسافر متروي شهرري كه بر اثر ازدحام جمعيت به چاله مترو سقوط كرده بود از مرگ حتمي نجات پيدا كرد.

به گزارش فارس، جانشين پليس مترو در ارتباط با اين حادثه در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان كرد: دختر دانشجوي 30 ساله كه بر اثر ازدحام جمعيت به داخل چاله حركت قطار مترو سقوط كرده بود با سرعت عمل و اعتماد به نفس در بين دو ريل قطار به حالت خوابيده قرار گرفت و با وجود اينكه قطار از روي ريل رد شد آسيبي به وي نرسيد و از مرگ حتمي نجات يافت.

رسول جمشيدي گفت: پس از عبور قطار، برق ايستگاه قطع و با تلاش ماموران مترو اين دختر دانشجو از چاله حركت قطار مترو خارج شد.

اين دختر دانشجو توسط اورژانس ايستگاه معاينه و پس از آن در حالي كه وضعيت رضايت بخشي داشت براي اطمينان بيشتر به بيمارستان هفت تير منتقل شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
بابا ای ول من اگه بودم هرگز تو اون شرایط به ذهنم نمیرسید همچین کاری کنم
آفرین به شجاعت دختران ایرانی.
با سلام.هرچند این همشهری محترممان جان خود را نجات داده است ولی بی شک عدم تمهیدات در ایستگاه های مترو باعث بروز اینگونه حوادث است و از اصل موضوع نباید منحرف شد. باید از سوی مترو از ایشان به نحو خوبی تجلیل و قدر دانی شود.حداقل در مترو استخدام و یا هزینه های مدت دانشجویی ایشان به عنوان پاداش پرداخت شود تا این همشهری پس از فارغ التحصیلی به جمع بی کاران اضافه نشود و از اینکه چرا فوت نشده متاسف نگردد.
دمش گرم
من واقعاً نفهميدم داخل مترو حلوا خير ميكنن؟ يا اينكه رو صندلي نشستن جايزه داره؟ كي مردم ما ميخوان فرهنگ سوار شدن مترو را ياد بگيرن و پشت خط قرمز يا زرد بايستند؟! هميشه ياد اين نكته روانشناسانه ميفتم كه عزيزي ميگفت يكي از بازي هاي كودكان ما ين است كه مثلاً براي ده نفر 9 صندلي مي گذارند تا كودكان دور آن بدوند به محض اعلام داور همه بايد بنشينند و كسي كه صندلي نداشته باشد ميسوزد. اما در ژاپن در همين بازي كودكي كه كودك جا مانده را روي صندلي خود جا دهد برنده است. حال خود قضاوت كنيد.
چرا مثل ژاپن از حفاظ شيشه اي جلوي چاله ها استفاده نميكنند تا هم اين اتفاق ها نيفته هم از امكان خودكشي به صورت صددرصد جلوگيري بشه ؟!!
بارك الله به اين دختر شجاع و باهوش كه توانسته با غلبه به استرس جان خود را نجات و خانواده ملت ايران را شاد كند . انشالله در ساير مراحل زندگي در پناه ايزد منان موفق و پيروز باشد . انشالله
خدا را شکر.آفرین به این اعتماد به نفس.باید به وی مدال شجاعت داد.
اينكه نجات يافته مايه خرسندي و خوشحالي همهگان است اما آنچه مايه تاسف است وضعيت حمل ونقل مسافري درون شهري است كه هيچ كس به فكر نيست ازدحام بيش از حد در مترو و ايستگاههاي اتوبوس باعث چنين اتفاقاتي است و هيچ كس و هيچ كس به فكر اين مشكلات مردم نيست
ضعيف ترين ايستگاه از نظر امكانات سرويس دهي به مردم مثل پله برقي كه اصلا ندارد هرچي به مسئول ايستگاه هم اعتراض ميكنيم مي فرمايد همين است ، آسانسور فوق العاده كثيف و بدبو است نظافت الا ماشالله . لطف كنيد چند چتر نجات براي مسافران جهت سقوط تعبيه شود يا چند چاه داخل ريلها كنده شود كه مردم در آن پناه بگيرند چون اردحام جمعيت خيلي بالاست
بهترین را وقتی توی مترو میافید اینه که اول به فلزات دست نزنیم که برق با فشار قوی ممکنه باعث مرگ بشود دوم اینکه یا مثل این خانم بین دو قطار یا بین خود ریل و در زیر قطار دراز کشید صورت بطرف زمین دستها بصورت کشیده بسمت خلو
البته اینها رو مسئولین باید به مردم آموزش بدهند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار