بازدید 3092

انفجار چهارم، خط لوله گاز مصر-رژیم اسرائيل

تعدادي افراد مسلح ناشناس خط لوله انتقال گاز مصر به رژيم صهيونيستي را براي دومين بار در هشت روز گذشته و براي چهارمين بار از زمان پيروزي انقلاب مصر منفجر كردند.
کد خبر: ۱۷۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۱ 12 July 2011
خط لوله فروش گاز مصر به رژيم صهيونيستي از زمان انقلاب مصر براي چهارمين بار منفجر و انتقال گاز متوقف شد.

به گزارش فارس، تعدادي افراد مسلح ناشناس خط لوله انتقال گاز مصر به رژيم صهيونيستي را براي دومين بار در هشت روز گذشته و براي چهارمين بار از زمان پيروزي انقلاب مصر منفجر كردند.

به گزارش رسانه‌هاي مصري، بامداد امروز سه‌شنبه تعدادي افراد مسلح به منطقه المزرعه در جنوب شهر العريش حمله و قسمتي از ايستگاه را منفجر كردند ولي اين حادثه تلفات يا آسيب جاني در پي نداشت.

منابع مطلع اعلام كردند كه شعله‌هاي آتش به قدري بزرگ بود كه از فاصله 15 كيلومتري ديده مي‌شد. اين انفجار مانند دفعات گذشته انتقال گاز به اسرائيل را قطع كرد.

از زمان انقلاب مصر تاكنون چهار بار در خط لوله انتقال گاز به اسرائيل انفجار روي داده است كه آخرين بار 4 ژوئيه بود. محل انفجار بامداد امروز با انفجار گذشته حدود يك كيلومتر و با انفجار پيشين كه در 7 فوريه روي داد 7 كيلومتر فاصله دارد.

رژيم صهيونيستي 45درصد گاز مصرفي خود را از طريق مصر تامين مي‌كرد ولي به نظر مي‌رسد با سه انفجار پس از انقلاب مصر، صدور گاز از اين پس در هاله‌اي از ابهام فرو رفته است.

گزارش‌هاي اخير از رژيم صهيونيستي از گران شدن برق مصرفي در سرزمين اشغالي تا ميزان 20 درصد و افزايش نگراني‌هاي مقامات اين كشور بخصوص با فرارسيدن فصل گرما خبر مي‌دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار