بازدید 25490
کارت قرمزی دیگر برای ورزش

فاجعه سقوط تنیس ایران به دسته سوم آسیا

تيم ملی تنيس ايران در رقابت‌هاي آسيايي گروه دو که برای راهیابی به گروه يک آسيا پا به میدان گذاشته بود، با به دست آوردن نتایج ضعیف به دسته سوم آسیا سقوط کرد تا کارت قرمزی دیگر در کارنامه ورزش ایران ثبت شود. تيم ملی تنيس در مرحله نخست در تهران به مصاف اندونزي رفت و با پذیرش شکست مقابل اين تيم، شانس صعود به گروه يک آسيا را از دست داد و در چهارمین مسابقه از مرحله پلی آف دیدارهای جام دیویس آسیا با شکست مقابل هنگ کنگ به مسابقات دسته سوم تنیس جام دیوس منطقه آسیا ـ اقیانوسیه سقوط کرد...
کد خبر: ۱۷۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۲ 11 July 2011
سرویس ورزشی «تابناک» ـ روز دوم دیدار دو تیم تنیس ایران و جزایر پاسیفیک از مرحله پلی آف گروه دو منطقه آسیا و اقیانوسیه ـ که در زمین های تنیس هیلتون جزیره گوام برگزار شد ـ تیم تنیس کشورمان با واگذاری دیدار دوبل در مجموع بازنده این دیدار شد تا به گروه سوم مسابقات تنیس جام دیوس منطقه آسیا ـ اقیانوسیه سقوط کند.

بر پایه این گزارش، تیم ایران دو بازی انفرادی خود را روز جمعه به این تیم واگذار کرده و یک بازی دوبل را با پیروزی پشت سرگذاشته بود. در دو بازی انفرادی نهایی و سرنوشت ساز این رقابت ها، انوشا شاهقلی نفر اول تنیس ایران برابر حریف هنگ کنگی خود با نتیجه سه بر یک شکست خورد که با این نتیجه، سقوط تیم ایران به دسته سوم آسیا قطعی شد.
 
در این دیدارها، شاهین خالدان برابر وست نوت شکست خورد و روزبه کامران، نتیجه را به مایکل لئون واگذار کرد. امروز نیز تیم دو نفره اشکان شکوفی و اکبر طاهری برابر سیریل یاکوب و دانیل لارناس شکست خورد تا تیم ملی تنیس ایران در مجموع بازنده این رقابت باشد.

تیم ملی تنیس ایران، یک بار پیش از این هم در سال ۲۰۰۷ به دسته سوم آسیا سقوط کرده بود.

تیم ملی تنیس ایران با شکست ۳ بر یک  (۲-۶و۴-۶و۳-۶و۶-۳) مقابل جزایر پاسیفیک، به دسته سوم رقابت های دیویس کاپ در منطقه آسیا و اقیانوسیه سقوط کرد.

ایران که در مرحله نخست، در تهران به اندونزی باخته بود، با این شکست خارج از خانه، راهی گروه سوم آسیا شد.

سقوط تنیس به دسته سوم آسیا اتفاق مهمی نیست!

 
«زماني كه هيچ امكاناتي در اختيار ما نگذارده اند، نبايد توقع نتيجه گرفتن داشته باشند».

ناصر ميرزايي، دبير وقت فدراسيون تنيس، پس از مشخص شدن تركيب تيم ملي ضمن بيان مطلب فوق پیش از برگزاری آخرین مرحله به هموطن سلام گفت: «حتي در صورت شكست و سقوط به گروه سوم نيز اتفاق خاصي نمي‌افتد!

زماني كه ما هنوز يك زمين اختصاصي نداريم و با لطف مسئولان باشگاه ها بايد مسابقاتمان را برگزار كنيم، هيچ كس هم نبايد از فدراسيون انتظار زيادي داشته باشد».

ميرزايي با انتقاد از برخي مسئولان كه هيچ امكاناتي در اختيار فدراسيون تنیس قرار نداده‌اند، گفت: «در دوره اي كه بیشار فدراسيون‌ها مانند فوتبال، كشتي، واليبال، بسكتبال، تكواندو و ... از امكانات زيادي برخوردار هستند، فدراسيون تنيس، هيچ بودجه اي براي تأمين وسايل مورد نياز خود در اختيار ندارد».

نتایج رقابت دو تیم ایران و جزایر پاسیفیک در زیر آمده است.

وست نود سه، صفر شاهین خالدان

میشاییل لئونگ، سه، یک روزبه کامران

سیریل یاکوب و دانیل لارناس سه، یک اشکان شکوفی و اکبر طاهری

سیریل یاکوب دو، صفر شاهین خالدان

وست نود، دو، صفر روزبه کامران

پیش از انجام مسابقه، رییس فدراسیون تنیس ایران نسبت به پیروزی برابر این تیم و بقا در گروه دوم آسیا ـ اقیانوسیه ابراز امیدواری کرده بود.

اما یادآور شده بود که شرایط آب و هوای جزایر پاسیفیک، خیلی مناسب وضعیت تیم‌های ایرانی نیست.

تیم تنیس ایران با نتیجه، در گروه سوم منطقه آسیا و اقیانوسیه در سال ۲۰۱۲ با تیم های بنگلادش، قرقیزستان، ویتنام، مالزی، کویت، عمان و سوریه هم گروه شده است.

جایگاه دیروز و امروز تنیس ایران

تنیس ایران در دهه ۵۰ حرف اول آسیا را می‌زد. سال ۱۹۷۴ در بازی‌های آسیایی تهران، منصور بهرامی و کامبیز درفشی جوان مدال طلای تنیس دو نفره را بردند.

بهرامی و درفشی جوان، سال ۱۹۷۵ هم در دفاع از عنوان قهرمانی شان موفق بودند. آنها بر زوج اندونزیایی غلبه کردند.

تقی اکبری نیز در آن مسابقات با غلبه بر رقیب ژاپنی، مرد اول رقابت های انفرادی تنیس آسیا شد.

در آن مقطع زمانی، کنفدراسیون تنیس آسیا به ریاست یک ایرانی با نام ژرژ آفتاندلیان اداره می‌شد. دبیر کنفدراسیون آسیا هم هدایت یارندی از ایران بود.

معتبرترین تورنمنت های تنیس آسیا را ایران و ژاپن میزبانی می‌کردند.

آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان را در «تابناک» ورزشی بخوانید

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۴
حالا توپ جمع کن هم نیستیم .در همه رشته ها به این روز خواهیم افتاد.
این همه فاجعه را ... تا حالا ندیدی این که چیزی نیست تابناک خان
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
6 سال ... در همه عرصه ها ورزش. اقتصاد. فرهنگ ... سياست و... دچار مشكل شده ايم.
فکر کنم هیچ اهمیتی برای جناب خروشی نداشته باشد. از زمان آمد ایشان تقریبن هر سال دریغ از پارسال.
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
خروشی خیلی وقت عوض شده.میرزایی هم دبیر نیست مسیول تیم ملی
خیلی تعجب اوره؟طبیعتا با این همه زمین تنیس موجود در کشور و امکانات تنیس از این بهتر نمیشه!
چه فاجعه ای تابناک! دمت گرم! جوونای مردم با وعده های .... شما ازدواج کردن 10 ماهه بیکاری موج میزنه شما از چی حرف میزنین؟؟؟؟؟؟؟؟
ما با فجايع عظيم تری مواجه شده و خواهيم شد که اين مورد اصلاً رقمی نيست.. فراگيرشدن ..... ، بيکاری جوانان، ا... ، بی تفاوتی به ... مسايل در سطح ملی ، فاجعه محيط زيست و و و ...
تابناک جان، این جام "دیویس" هست نه "دیّوس"
مدیر پایگاه دوست عزیز ما هم همین رو نوشتیم
پاسخ ها
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
سقوط دیگه عادی شده در مورد صعود ها بنویس !؟
متاسفانه ما در بازی‌های تیمی ضعیف هستیم و در بازی‌های انفرادی نظیر کشتی و وزنه‌برداری قوی. هنر مدیریت که نبود آن مشکل اصلی کشور ماست این است که توامندی‌های فردی را طوری کنار هم به کار گیرد که باید هم‌افزایی مثبت شود.
به عنوان مثال بازیکنان فوتبال ما نشان داده‌اند که از نظر قدرت بدنی و تکنیک‌های فردی دست‌کمی از دیگر حریفان آسیایی خود ندارند ولی به دلیل عدم مدیریت صحیح این توانایی‌ها یکدیگر را نه تقویت که تخریب می‌کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
تو ورزش های فردی هم مثل کشتی دیگر سالهاست حرف اول دنیا را نمیزنیم. وزنه‌برداری هم در رده سنی جوانان حالا یک سال قهرمان شدیم باید ببینیم در رده اصلی بزرگسالان چه کاره‌ایم.
آيا توانسته ايم مانند امثال بهرامي را دوباره تربيت كنيم ؟
اتفاقا اگر تنها يك رشته باشد كه محتاج امكانات دولتي و فدراسيوني نباشد همان تنيس است !
تنيس ورزشي مستقل و انفرادي است و در آن ابتدا نام افراد مهم است و بعد مليتشان ، امثال راجر فدرر را فدراسيون كشورشان پرورش داده و يا اينكه آنها با همت خود و انجام دادن مسابقات متعدد به اين جايگاه رسيده اند ؟
به نظر من تنها راه نجات باز كردن حلقه بسته جامعه تنيس و ميدان دادن و حمايت از چهره هاي مستعد (واقعي نه سفارشي)است
Sorry to write in English
Just compare the court rental fee in Iran and other asian contires then you will understand why this has happened. One hour tennis court in Tehran is about 18000 toomans meanwhile in other contiries like Indonasia or malaysia is just 1000 toomans !!!!
So, wonder why this happened???
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
شما که فارسی بلدی بخونی لابد بلد هم هستی فارسی بنویسی . به هر حال هر جا که هستی خوش باشی اما جواب شما : زمین در تهران گرانه و اگر کمتر از این رقم باشه صرف نمیکنه و همین 4 تا دونه هم میشه برج . 2 ) 100 روز هوا به دلیل دود میگن آلوده است و 100 روز بخاطر گرد و خاک میگن تمرین نکنید خطر داره . پس همش میمونه 165 روز دیگه که اونهم یه چیزی نزدیک 100 روزش تعطیل رسمی هستش و تمرین به هم میخوره . 3 ) نکته مهمتر اینکه به میگن تنیس مال پولدارهاست در ایران . یعنی انگیزه نیست چون پول به اندازه کافی دارند دوم همین که برن تنیس بچه محل ها بهشون میگن سوسول . باور کن همینه . مدیریت ما هم که در حد جهانی . حالا چی میگی ؟؟...
می توانید بگوئید در چه زمینه ای ما ازسال 75 پیش....؟
در رشته هاي شمشير بازي و شنا و تير اندازي (بقول امام تفنگ اندازي )كه در اسلام سفارش شده چه .... كرديم چه رسد به تنيس
فاجعه چیه شما خوب فرصت طلبید؟؟
مرسی تابناک
كمبود فاجعه است به اين ميگي فاجعه يه دوري تو اخبار مملكت ......،وضعيت جوانان و... بزن مي فهمي فاجعه هاي ورزشي عددي نيست...
وقتی اجاره زمین میشود ساعتی 12 تومن و مربی ساعتی 25 تومن . چه توقعی دارید ؟ ورزش پولداراست . تا پارسال میتونستم یه جوری از پس خرجش بر بیام اما امسال دیگه با این قیمتهای جدید نمیشه .
این که چیز عجیبی نیست فوتبال هم در همه رده ها سقوط کرده و رئیسش به امثال ما می خنده
یاد بهرامی و درفشی بخیر. چه اعجوبه هایی بودند. کجایی ای عصر طلایی.
واقعا که خجالت آوره.تاسف آوره.افتضاحه...
ای بابا مگه چیزهای خیلی با اهمیت تر در این کشور مثل معیشت مردم، آلودگی هوا، ترافیک، بیکاری، طلاق و .... در حد .... نیست؟؟ حالا تنیس ایران از دسته دوم بره به سوم یا چهارم یا ... چه فرقی داره؟؟ نا این که تا حالا تو همه رشته ها از جمله تنیش قهرمان دنیا بودیم!....
چه فاجعه ای ، فاجعه صعود ایران به رتبه 5 جهانی از نظر ...است
داداش فاجعه تو ...نه تو تنيس چرا كسي صداش برا گراني در نمياد...
فاجعه انجاست که تنسور های ما فقط کسایی اند که می تونن خرج مربی ها رو بدن
هیچ عدالتی رعایت نمی شه برای انتخاب بازیکن...
فاجعه سقوط تنیس ایران به دسته سوم آسیا؟!!
تابناک جان خواب بودی تا حالا؟!!
ما قبلاً هم بارها به دسته 3 سقوط و دوباره به دسته 2 اومدیم.
کلاً ما در دیویس مثل آسانسور عمل می کنیم!!
طبق معمول همیشه مقصر گرما و زمین شد آیا تا بحال پرسیدم که فقط و فقط همین 4 نفر تو ایران تنیس بازی میکنند؟کی می خواهند بازنشسته یا مربی بشوند ؟سن اینها چقدر است؟معلوم با این سن و سال تو اون هوا اینها نمی تونندبازی کنند.
ایول تابی جون دست میذاری روی نقاط حساس ورزش و حرف مردم رو میزنی....
منم ازدواج نکردم از این فاجعه بالاتر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
خودتو چشم نزن و از زندگیت لذت ببر .
lمصطفي
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
خوب چرا ازدواج نميكني
در شرایطی که فشار اقتصادی کمر مردم رو شکسته و جامعه در حال رکود و ورشکستگیه تنیس خیلی مهم شده؟ ورزش یه مشت آدمی که معلوم نیست از چه راههایی پول دار شدن..... کمتر از یه ماه به ماه رمضان مانده آقایان مسئولین محترم خدمتگذار بد نیست یه سر به قیمت کالاها و خدمات بزنن خدا را شکر بیکاری هم که هر روز کمتر میشه فقر هم که داره ریشه کن میشه...
natijeye doosto famil bazi dar entesabat.
اقا ما قبل انقلاب تو خیلی....نیاز به یادآوریه تک تکشون نیست...
آقا تشرسف ببرید باشگاه تنیس استقلال در انتهای میرداماد که اخبرا فدراسیون تنیس عهده دار اداره آن شده است . ببینید چه بلایی سر ورزش تنیس دارد مییاورد و ورودیه به داخل باشگاه 6000تومان زمین دوبل 25000تومان . یعنی برای هرساعت تمرین 31000 تومان . فرض کنید یک جوان میخواهد 6 ساعت در هفته تمرین کند چقدر میشود . ویا مسابقه تنیس برای پیرمردها گذاشته اند هزینه ثبت نام 60000تومان هربار ورود 6000 تومان ! بابا صد رحمت به .... سرگردنه این فدراسیون دست آنها بسته . حالا با این ترتیب سقوط به دسنه 3 که چیزی نیت به دسته 1000رم هم میرویم
آقا چرا شایعه سازی می کنید؟!!! سالهاست که تنیس ایران در دسته 3 قرار دارد و هر سال همین حدود برای راهیابی به دسته 2 می جنگد و البته شکست می خورد . یک بار از سوریه ، یک بار از پاکستان ، یک بار از کویت ، یک بار از سری لانکا ... و حالا هم از جزایر پاسیفیک . این که چیز تازه ای نیست الکی بزرگش می کنید!!!
والیبال ایران هم بعد از دو ماه اردو در راه لیگ جهانی باخت و حذف شد.
خدا لعنت کند مسببین کند نمودن حرکت انقلاب اسلامی را در کلیه ی زمینه ها . انشاالله
بابا دست از سر اين فوتبال برداريد! بيا بازم سوم شديم !
ورزش ما مثل ... ماست
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
به قول فردوسي پور همه چيزمان به همه چيزمان مي آيد....
خیلی جالب بود
وقتی همه چیز با لابی اداره میشه همینه.وقتی آقای خروشی با لابی میاد.وقتی دبیر فدراسیون کارش اسکوربورد و یه پاش تو تلوزیون و یک پاش در شرکت.وقتی آقای شایسته با .... بازی توسط آقای سجادی رییس میشه.ایشان رییس آقای سجادی در کیش بودند.در ضمن آقای میرزایی دبیر فدراسیون نیستند . ایشان کارمند معمولی نیردی هوایی و بازنشسته هستند و مسیول تیم ملی هستند که همیشه هم در حال مغلطه هستند و دنبال اینکه مبادا دستمال گردنی که میزنند کج یا راست.خلاصه این دسته گل سازمان سابق و سجادی.
واي واي چه بلائي داره به سرمان مي آيد.متاسفانه در همه زمينه ها اخبار بدي به دستمان ميرسه . تابناك منتظر اخبار مسرت بخش مالي و اجتماعي و ورزشي و خلاصه در تمام ابعاد هستيم تا بيش از اين ياس و نا اميدي ملت ايران را فرا نگرفته. انشا..................اله
حال و روز ورزش همش میراث اقای علی آبادی هستش اقا..
جانا سخن از زبان ما می گویی
اسب با بار بورده تو ......
می تونم بپرسم جزایر پاسیفیک تو کجای دنیا قرار داره ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Malaysia |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
هنوز تو نقشه نیومده!!!
تنیسم مانند ورزش بانوان جمعش کنیم بره .به چه دردی میخوره.بریم دنبال ورزشی که مثل فوتبال نون و آبدار باشه!!!!!!!!!
وسالانه هم 400میلیارد دلار بود جه ناقابل بهش بدیم.
سر آقاي ... سلامت كه به شايستگي بر كرسي رياست تكيه زدند
انوشا شاهقلی بازی نکرده بود !!!
واقعا اين مسئله برای مسئولين ما مهمه ؟ من تا الان فکر ميکردم که مسئله مهم اينست که دختران ورزشکار ما م....
فکرش را هم نکن مگر برای سایر کارهای خوب رده چندمیم؟
فدراسیونی که رییسش آقای ... باشه همین که به دسته سومم سقوط کرده براش زیاده ایشون قرار بود فدرر و نادال رو بیاره ایران همونطور که توی کیش تونست بارسلونا رو بیاره کیش
فکر کنم الانم توی بیمارستان باشه چون هر موقع کم میاره خودشو به مریضی میزنه
مشكل تنيس ما به چند دسته تقسيم ميشه:
1- استعدادهاي فراواني در رده هاي سني پايين كه به علت بالا بودن هزينه آموزش و عدم حمايت از آنها از طرف فدراسيون رشد پيدا نمي كنند.
2- نبود مربيان مجرب به اندازه كافي براي آموزش استعدادها
3- نبود امكانات مناسب از جمله زمين كه فقط در كشور به جز موارد معدودي فقط به زمين هاي رسي و آن هم با كيفيت بسار پايين كه سال هاست بازنگري نشده اند خلاصه مي شود.
4- عدم حضور افراد متخصص در پست هاي كليدي فدراسيون. به طور مثال همين آقاي دبير فدراسيون در برنامه ورزش و مردم وقتي از ايشان در مورد 4 نفر اول دنيا از ايشان سوال شد نتوانست پاسخگو باشد.
5- عدم تعامل كافي با ساير كشورها و برگزاري مسابقات به منظور آبدبده شدن بازيكنان.
البته موارد فوق بخش كوچكي از مشكلات بود.واقعا" براي يك كشور بسيار زشت است كه قهرمان تنيس رده اولش در مرز 30 سالگي باشد.
ای بابا اینکه مشکلی نیست بگین کفاشیان بیاد تنیس رو آباد کنه
اقا وقتی یک نفر بشه هم رییس اموزش هم سرمربی هم----- بهتر نمیشه
این همه اتفاق مهم تو کشور رخ می ده اونوقت شما درباره سقوط تنیس ایران به دسته سوم آسیا حرف می زنی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
واقعا
چه طور وقتی تو وزنه برداری و کشتی مقام آوردیم و تو تکواندو یه تیتر ساده زدید بعد تو یه ورزش دره پیت که کلا مقام نداشتیم این جور خبر می زنید
سال گذشته مديريت ورزشگاه انقلاب ( ورزشگاه مادر رشته تنيس) تمامي مربيان يش كسوت خود را اخراج نمود و به مربيان كم سابقه رو آورد علت آنهم اين بود كه مربيان بايستي به مديريت باشگاه تنيس آپت كه تمامي زمينها را اجاره كرد و به قيمت بالا اجاره ميدهد پورسانت بدهد كه پيش كسوتاني مثل محرم خدايي عطاي باشگاه را به زورگويي هاي آن بخشيدندو رفتند.
وقي ورزشگاه اول تخصصي كشو ر چنين مديرتي دارد چنين نتيجه هايي دور از انتظار نيست.
مشکل ما این هست که بازیکنان جایگزین نداریم و برای تنیس پشتوانه سازی نکرده ایم، بنده ۱۰ سال پیش در مجموعه امجدیه سابق و شیرودی فعلی‌ تمرین می‌کردم. زمین کناری ما اکبر طاهری اشکان شکوفی رو تمرین میداد هنوز بعد از ۱۰ سال اینها در تیم ملی‌ بازی میکنند!
تنیس ایران تو رده بندی رتبه 97 رو داره جزایر پاسقیک 67 یعنی 30 تا پله فاصله کی گفته ایران اگر این تیم را نبرد یعنی فاچعه؟!!!!!
وای حالا مگه چی شد بابا خوب ما همینیم دیگه ورزش جدا از سیاست و فرهنگ و اقتصاد و امور اجتماعی نیست مگه ما حالا تو اونا موفق بودیم که در بدست اوردن توپ و تور و زمین تنیس نا امید شدیم مگر فوتبال به دریوزه گی افتاد و با اینهمه خرج براش چی شد هنوز که هنوز کفاشیان داره به مردم ایران میخنده و میگه حیفه اگر من نباشم ورزش فوتبال ضرر می بینده انگاری تا حالا فوتبال از این اقا استفاده کرده ترا خدا وقحاتو ببین ادم دلش میسوزه چرا تو این ...ت زندگی میکنه.
ترا خود همش نزن بوی گندش دیگه داره همه جا رو میگیره.
ما الان تو وضعیت و بد و بحران ....ی بسر میبریم و نمی دانیم.
میگم ! تو این .... جز فاجعه چرا چیز دیگه ای ما نمیشنویم!!!!!!!!

علتش چیه ؟
یکی از دلایلش بخور..... بخصوص از محل کمکهای اسپانسرهای فدراسیونشه
همچين ميگيد فاجعه انگار چي شده. ما كي تو تنيس حرفي براي گفتن داشتيم.
فاجعه جاهاي ديگه داره اتفاق مي افته
انتظار داريد جوانان ايراني بدون امكانات و با راكت شكسته وخوردن ابگوشت قهرمان جهان شوند؟همين كه دسته سه هستند خودش هنر است راستي تنيس چند دسته دارد؟
با وجود مدیران ورزشی مثل کفاشیان.. رو بیش از این نمی توان انتظار داشت .
براستی فاجعه؟
سال گذشته اغلب کارشناسان پیش بینی کرده بودند تیم تنیس ایران به دسته چهار سقوط میکنه اما نه تنها نکرد
بلکه به عنوان آخرین تیم به دسته 2 صعود کرد .این موضوع در حالی اتفاق افتاد که تیمهای قوی تر از ایران مثل کویت لبنان و سری لانکا در گروه 3 باقی ماندند.وقتی ما در یک گروه 8 تیمی هشتمین تیم هستیم و دو تیم هم در نهایت به گروه 3 سقوط میکنند.خیلی عجیب نیست که ما بازی دور اول را به
اندونزی که 42 پله در رده بندی از ما بالاتر است و در مرحله بعد به جزایر پاسفیک که 30 پله از ما بالاتر است
واگذار کنیم و وارد دسته 3 بشیم
حتما فراموش نکردید که اغلب تیمهای
گروه 3 رده بندی بالاتر از ما دارند
پس در تنیس فاجعه رخ نداده منتظر باشید تا بازیکنانی مثل شاهین خالدان که از 5-6 سال پس از درخشش
در مسابقات بین المللی جوانان مورد حمایت قرار گرفت خلا بوجود آمده که ناشی از عدم پشتوانه سازی در انتهای
دهه 70 بود را پر کنند.
فراموش نکنید آمریکا بنیان گذار جام دیویس در حالیکه درطول 110 سال
گذشته از آغاز برگزاری این مسابقات هنوز صاحب بیشترین عنوان قهرمانی بوده همزمان با ما با نتیجه مشابه 4-1 مغلوب اسپانیا شد.
آلمان کشور بوریس بکر فاتح ویمبلدون
و مهد تنیس اروپا با وجود میزبانی از فرانسه 4-1 مغلوب شد.
آیا در آنجا هم فاجعه رخ داده؟!!!!
آنهائیکه امروز دلشان با این شکست به حال تنیس سوخته است چرا اردیبهشت
پارسال خوشحالی خود را از پیروزی وصعود ایران نشان نداند.
پس شاید موضوع تنیس نباشد!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی