بازدید 17223
۲
یک نماینده حامی دولت اظهار داشت؛

استقبال از حضور ناظران بي‌طرف در كشور

اگر ناظر بي‌طرف باشد و بدون پيشداوري و بر پایه مباني عقلي وارد كشور باشد، ما نه تنها مخالف نيستيم، بلكه از حضورشان استقبال هم مي‌كنيم.
کد خبر: ۱۷۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۳ 11 July 2011
سرویس مجلس «تابناک» ـ از آنجا ‌كه اعتقادمان اين است كه در نظام جمهوري اسلامي ايران، حقوق بشر به معناي واقعي رعايت مي‌شود، در نتيجه نسبت به حضور گزارشگران حقوق بشر و سازمان ملل در كشور، هيچ باكي نداريم.

ستار هدايت‌خواه ضمن بیان این مطالب اظهار داشت: حضور گزارشگران حقوق بشر و سازمان ملل، يك شرط دارد و آن، اين که گزارشگران بايد بي‌طرفانه رفتار كنند و افرادي بي‌طرف باشند و اگر غير از اين باشد، بهتر است كه اجازه ورود نداشته باشند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر شان کرد: اعتقاد ما اين است كه اين گزارشگران و گزارش ها بي‌طرف نيست و تحت‌ تأثير استكبار جهاني و با نگاهي بدبينانه است. اينها با پيش‌داوري در كشور حضور پيدا مي‌كنند و در واقع براي كشف حقيقت وارد نمي‌شوند، بلکه بيشتر در راستای منافع كشور و قدرت‌هاي استكباري، قصد ورود به كشور را دارند. همچنین بسياري مواقع، اين افراد در پوشش ناظر براي جاسوسي آمريكا و كشورهاي استكباري وارد كشور مي‌شوند.

هدایت‌خواه در پایان تأکید کرد: اگر ناظر بي‌طرف باشد و بدون پيشداوري و بر پایه مباني عقلي وارد كشور شود، ما نه تنها مخالف نيستيم، بلكه از حضورشان استقبال هم مي‌كنيم، ولي واقعيت اين است كه اين ناظران عوامل دست آمريكا و كشورهاي غربي هستند.


تازه ترین اخبار مجلس شورای اسلامی را در صفحه سرویس مجلس تابناک بخوانید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار