بازدید 18265

«اخراجي‌ها» روي آنتن آل سعود!

اوايل بامداد 4 تير ماه، در يك اقدام بي‌سابقه پايگاه رسانه‌اي شاهزادگان آل سعود كه از دو سال پيش براي فارسي‌زبانان و ايرانيان فيلم و سريال‌هاي ايراني پخش مي‌كند فيلم «اخراجي‌ها» به كارگرداني مسعود ده‌نمكي را روي آنتن برد.
کد خبر: ۱۷۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۲ 26 June 2011
براي نخستين بار ارگان فارسي زبان رسانه وهابيت و آل سعود فيلم «اخراجي‌ها 1» با موضوع دفاع مقدس را روي آنتن برد.

به گزارش ايسنا اوايل بامداد 4 تير ماه، در يك اقدام بي‌سابقه پايگاه رسانه‌اي شاهزادگان آل سعود كه از دو سال پيش براي فارسي‌زبانان و ايرانيان فيلم و سريال‌هاي ايراني پخش مي‌كند فيلم «اخراجي‌ها» به كارگرداني مسعود ده‌نمكي را روي آنتن برد.

تلويزيون "ام.بي.سي فارسي" با بودجه رسمي شاهزادگان حاكم عربستان اداره مي‌شود و شبكه‌هاي رساني خبري العربيه نيز از همين گروه رسانه‌يي هستند.

سينمايي «اخراجي‌هاي 1» بدون زيرنويس انگليسي و عربي به زبان اصلي پخش شد و مهمترين اتفاقات در خصوص پخش اين فيلم اين بود كه صحنه‌هاي مربوط به جنگ و احترام به اهل بيت(ع) در آن سانسور نشده بود و اين در حالي است كه حكام وهابي آل سعود در 30 سال گذشته به شدت از پخش هرگونه فيلم اعم از مستند يا سينمايي با موضوع دفاع مقدس اجتناب ‌ورزيده‌اند.

نگرش كشورهاي حوزه خليج فارس به فيلم‌هاي دفاع مقدس سينمايي ايران به شدت منفي بوده و آنچه روي داده تا به حال بي‌سابقه بوده است؛ به ويژه آن كه عربستان سعودي و امارات متحده عربي از حاميان اصلي صدام در جنگ تحميلي عراق عليه ايران و همچنين مردم ايران و عراق بوده‌اند.

به گزارش ايسنا، پيش از اين نيز در كشور قطر مجموعه فيلم‌هاي «اخراجي‌ها» به صورت دي وي دي منتشر شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۴
الله اعلم! امیدواریم از روی صداقت باشه، اما من بعید می دونم!
احتمالا بايد بدونيد كه فيلم فوق درست قبل از بازي فوتبال ايران و عراق براي نشان دادن روابط گذشته دو كشور پخش شد
آخه عزيز من اين فيلم كه ازدفاع مقدس حرفي براي گفتن نداره، همش از دفاع غير مقدس و خنده دار و مسخره بازي حرف ميزنه. شما واقعا خيال كردين اخراجي ها فيلمي بود كه دفاع مقدس رو نشون ميداد. واقعا هنوز نفهميدين كه چرا اون همه مردم رفتن ديدن و خنديدن.
خب هر وقت خط قرمزها به شوخي گرفته ميشه و از خط قرمزها در فيلمي عبورميشه هميشه مخاطبش زياد ميشه. مثل فيلم مارمولك يا ازاين قبيل. سعودي هم فهميده چي رو پخش بكنه.
به این میگن فیلم انقلابی با بهترین شاخص باز هم بگین فیلمهای ما ضد جنگه
آنچه از دل برايد لاجرم بر دل نشيند آفرين برصداقت ده نمكي .
به خدا برای مسخره کردن پخش می کنند.یادمان است سال 88 یکی از دوستانمان به کشورهای حوزه خلیج فارس سفر کرده بود این سفر هم زمان با سوم خردا بود و او نقل می کرد که شبکه داخلی کشور امارات صحنه های فیلم اخرجی ها را به عنوان صحنه های از جنگ پخش می کرد و حکومت ایران را نتهم به سانسور وقایع جنگ و سو استفاده می کرد.
یادمان نرود هر وقت دشمن برای ما کف و هورا کشید کارمان اشتباه بوده.........
باز هم بايد شك كنيم....حتما يك قصد بدي داشتند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار