بازدید 1563

ضرورت همگرايي کشاورزي دولتي و غيردولتي

تحقق اهداف برنامه پنجم به ویژه در سال جهاداقتصادی ، نیازمند همگرایی اهداف بخش های دولتی و غیردولتی با رویکردهای توسعه پایدار بازر و تولید است.
کد خبر: ۱۷۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۲ 25 June 2011
معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی وزارت جهادکشاورزی تاکید کرد: تحقق اهداف برنامه پنجم به ویژه در سال جهاداقتصادی ، نیازمند همگرایی اهداف بخش های دولتی و غیردولتی با رویکردهای توسعه پایدار بازر و تولید است.

به گزارش واحد مرکزی خبر ؛  صدرالسادات در همایش شوراهای استانی و شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با اشاره به اینکه در سال جهاداقتصادی بخش کشاورزی مهمترین بخش تولیدی و مخاطب اصلی و جدی است، افزود: بخش کشاورزی فقط در پی افزایش منابع نیست بلکه باید رویکردها تجدیدنظر شود و وظایف و حیطه اختیارات بخش دولتی و غیردولتی مشخص گردد.

وی گفت: باید وضع موجود را به وضع مطلوب نزدیک کنیم و هر دو بخش دولتی و غیردولتی اهداف قابل دسترس را برای خود تعریف کنند.

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی وزارت جهادکشاورزی با تاکید بر نقش سازمان نظام مهندسی در برقراری ارتباط موثر بین اتحادیه ها و تشکل های کشاورزی افزود: حضور مناسب و موثر در چرخه رقابت اقتصادی باید در حد مورد انتظار باشد و سازمان نظام مهندسی روابط خود را با تمام بخش ها و فعالان بخش و نظام های بهره وری هماهنگ کند.

صدرالسادات گفت: سرمایه اندک، هزینه بالای تولید و نامناسب بودن روابط فروش و بازار سبب می شود کشاورزان به حاشیه بروند و با این روند برنامه های جهش اقتصادی که در سال جهاد اقتصادی تعریف شده است ، تحقق نخواهد یافت.

 وی تاکید کرد: برای جلوگیری از این روند باید برنامه عملیاتی مشخصی داشته باشیم و نظام توزیع را اصلاح کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی