بازدید 2165
۲

حفاری 128 حلقه چاه جدید نفتی

برای دستیابی به میانگین تولید روزانه 372 هزار بشکه نفت و میانگین تولید روزانه 407 میلیون متر مکعب گاز در این شرکت، برنامه جامع تهیه شده است.
کد خبر: ۱۷۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۰ 25 June 2011
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت: برای رسیدن به برنامه چشم انداز تولید نفت و گاز، تا دو سال آینده، 128 حلقه چاه جدید در حوزه فعالیت این شرکت حفاری می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، فکور افزود: برای دستیابی به میانگین تولید روزانه 372 هزار بشکه نفت و میانگین تولید روزانه 407 میلیون متر مکعب گاز در این شرکت، برنامه جامع تهیه شده است.

فکور گفت : حفاری این چاه ها با هدف توصیفی، توسعه ای، تولیدی و نگهداری میدان های زیرپوشش شرکت با استفاده از 29 دکل کار خود را سال آینده آغاز خواهد شد.

وی افزود : این میدان ها شامل میدان های جدید سمند، سورو، طوس، کبیرکوه، کوه مند، البرز، سروستان، سعادت آباد، شاخه، ویزنهار و عسلویه شرقی است، همچنین تعدادی از میدان های غرب کشور همچون دهلران و تنگ بیجار نیز در این برنامه توسعه ای قرار دارد ، میدان های موجود نیز مشمول این حفاری ها خواهند بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چه خبره مگه نمی گفتید نسلهای اینده هم سهمی دارند ؟ انها هم سهمی دارند . دولتهای اینده هم برای اداره و مدیریت کشور نیاز به منابع و معادن خدادادی دارند . اکتشاف منابع ومعادن هنر نیست . اشتغال هنراست که خبری نیست . چیزی که فراوان است بیکاری و فساد و فحشا و منکرات که رتبه بالا یی داریم . ضمنا از لحاظ منابع و معادن نیز رتبه بالایی داشتیم .
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی