بازدید 3243

بايگاني قانون صنايع دريايي در دولت

در نهايت، مصوبه اين قانون در 29 ارديبهشت ماه 87 از سوي مجلس به دولت اعلام و رياست‌جمهوري در پنجم خردادماه 87 آن را براي اجرا به وزير وقت صنايع و معادن ابلاغ كرد.
کد خبر: ۱۷۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۶ 22 June 2011
رئيس هيات مديره انجمن مهندسي دريايي ايران گفت: با گذشت سه سال از ابلاغ قانون توسعه و حمايت از صنايع دريايي، هنوز يك جلسه شوراي‌عالي تشكيل نشده است.

به نوشته «تهران‌امروز»، محمدسعيد سيف كه در اولين نشست علمي و اجرايي تعاون و صنايع دريايي با بيان اينكه تا قبل از تصويب قانون توسعه و حمايت از صنايع دريايي ارگان‌هاي دريايي مختلف عملكرد پراكنده‌ و ناهماهنگي داشتند، افزود: در جهت رفع اين مشكل، تلاش‌هايي طي مدت 10 سال براي تدوين و تصويب اين قانون صورت گرفت.

وي يادآور شد: در نهايت، مصوبه اين قانون در 29 ارديبهشت ماه 87 از سوي مجلس به دولت اعلام و رياست‌جمهوري در پنجم خردادماه 87 آن را براي اجرا به وزير وقت صنايع و معادن ابلاغ كرد.

وي با بيان اينكه طبق اين قانون بايد شوراي‌عالي صنايع‌دريايي با عضويت 7 وزير و به رياست رئيس‌جمهوري تشكيل شود گفت: با اين حال، طي سه سال گذشته حتي يك جلسه شوراي‌عالي صنايع دريايي تشكيل نشده است. حتي اگر دليل تشكيل نشدن جلسه را اشتغالات رئيس‌جمهوري بدانيم؛ امكان تشكيل اين جلسه به رياست معاون اول رئيس‌جمهوري وجود داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست