بازدید 7187
در جلسه شوراي معاونان وزارت بازرگاني مطرح شد:

دستور جديدبراي تامين نیازمردم درماه رمضان

مهدي غضنفري صبح امروز در جلسه شوراي معاونان وزارت بازرگاني پس از استماع گزارش برنامه‎ريزي‎هاي صورت‌گرفته براي ماه رمضان، گفت: همانطور كه اقدامات مناسبي براي تنظيم بازار پس از هدفمندي يارانه‎ها و نيز شب عيد صورت گرفت و رضايت مردم و مسوولان را به همراه داشت، انتظار مي‎رود تمهيدات گسترده‎تري براي تامين مايحتاج مردم در ماه مبارك رمضان انجام شود تا مردم با آسودگي خاطر به عبادات خود بپردازند.
کد خبر: ۱۷۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۶:۰۵ 20 June 2011
وزير بازرگاني گفت: دولت همچون گذشته با هرگونه اجحاف به مردم و سودجويي به شدت برخورد مي‎كند.

به گزارش «شابا»، مهدي غضنفري صبح امروز در جلسه شوراي معاونان وزارت بازرگاني پس از استماع گزارش برنامه‎ريزي‎هاي صورت‌گرفته براي ماه رمضان، گفت: همانطور كه اقدامات مناسبي براي تنظيم بازار پس از هدفمندي يارانه‎ها و نيز شب عيد صورت گرفت و رضايت مردم و مسوولان را به همراه داشت، انتظار مي‎رود تمهيدات گسترده‎تري براي تامين مايحتاج مردم در ماه مبارك رمضان انجام شود تا مردم با آسودگي خاطر به عبادات خود بپردازند.

وزير بازرگاني ادامه داد: وفور كالا و عرضه مستقيم كالاهاي اساسي مورد نياز ماه رمضان از طريق نمايشگاه‎هاي متعدد در سطح كشور، بهره‎گيري از فروشگاه‌هاي زنجيره‎اي، استفاده مضاعف از توان تشكل‎هاي صنفي براي برگزاري فروش‎هاي فوق‎العاده و همچنين توزيع بخشي از ذخاير مناسبي كه در اختيار است توسط معاونت توسعه بازرگاني داخلي مدنظر قرار گيرد.

غضنفري با اشاره به افزايش نظارت‎ها به بازار، اظهار داشت: سازمان حمايت مصرف‎كنندگان و توليدكنندگان همچون سال‌هاي گذشته طرح تشديد نظارت و بازرسي را با همكاري اصناف و تعزيرات پيش از ماه رمضان آغاز كند.

وي افزود: همچون گذشته دولت با هرگونه اجحاف به مردم و سودجويي به شدت برخورد مي‎كند.
وي تقويت سامانه ارتباطي مردم با وزارت بازرگاني را مطرح كرد و گفت: از طريق تلفن 124 ديدگاه‌ها، نظرات و شكايات مردم دريافت و در اسرع وقت رسيدگي شود. همچنين از طريق سامانه www.124.ir قيمت كالا در اختيار مردم قرار گيرد.

غضنفري تاكيد كرد: با تعامل با رسانه‎ها و اطلاع‎رساني گسترده و مناسب نسبت به مقابله با شايعات و جريان‎هاي رواني برهم زننده آرامش بازار اقدامات لازم صورت گيرد.

براساس اين گزارش، در ادامه جلسه، هر يك از معاونان گزارش‎هايي در خصوص حوزه فعاليتي خود و مباحث روز از جمله روز اصناف، مديريت واردات و اصلاح نظام توزيع ارائه كردند و تصميمات لازم اخذ شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست