بازدید 4815

حضور کهنوجی‌ها در خیابان ازترس پس لرزه

بر اثر بروز این زمین لرزه هم اکنون برق نیمی از شهر قطع است و فعالیت اکیپ‌های امدادی برای وصل مجدد برق ادامه دارد.
کد خبر: ۱۷۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۵ 15 June 2011
مردم کهنوج از ترس بروز پس لرزه‌ها در دمای 47 درجه سانتیگراد در معابر عمومی شهر حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اثر بروز زمین لرزه‌های متوالی در کهنوج مردم این شهر همچنان بیرون از منازل مسکونی و پارکهای این شهر مستقر شده‌اند و این درحالی است که دمای هوا هم اکنون در شهر گرمسیر کهنوج در جنوب کرمان 48 درجه سانتیگراد گزارش شده گزارش شده است.

زمین لرزه صبح امروز موجب شد امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی این شهر لغو شود ضمن اینکه ارتباط تلفنی به دلیل بار سنگین تماسهای به این شهر بسیار مشکل شده است.

طبق گزارش‌های رسیده، گروه‌های امدادی از نزدیکترین پایگاه‌های امدادی برای کمک رسانی به زلزله زدگان اعزام شده‌اند اما به گفته فرماندار کهنوج این زمین لرزه هیچ گونه تلفات جانی نداشته است.

این زمین لرزه علاوه بر کهنوج در شهرستانهای فاریاب و قلعه گنج نیز احساس شده است.

بر اثر بروز این زمین لرزه همچنین هم اکنون برق نیمی از شهر قطع است و فعالیت اکیپ‌های امدادی برای وصل مجدد برق ادامه دارد.

حسین خانه زر، رئیس هلال احمر چهار شهرستان جنوبی استان کرمان به خبرنگار مهر گفت: شدت زمین لرزه 5.3 ریشتری به حدی بود که مردم از منازل خارج شده‌اند اما بروز زمین لرزه‌های متوالی که به خوبی احساس می‌شوند موجب نگرانی مردم شده است.

وی از اعزام اکیپ‌های بررسی خسارات به مناطق مختلف کهنوج و روستاها خبر داد.

این مسئول ادامه داد: طبق بررسی‌های صورت گرفته این زمین لرزه هیچ گونه خسارات جانی نداشته است و هم اکنون نیز آمادگی کافی برای امداد رسانی در صورت بروز زمین لرزه شدید وجود دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی