بازدید 35955

حال بازیگران «ساختمان پزشکان» خراب بود

گاهی اوقات استرس داشتن برای بازیگر خیلی خوب است. اینکه شما هیجان و استرس داشته باشی و تلاش کنی کارت را به خوبی انجام بدهی. این با زمانی که یک بازیگر می‌داند، قرار است نقشی مشابه سایر نقش‌هایش ایفا کند فرق دارد. چون این بازیگر استرس و نگرانی ندارد.
کد خبر: ۱۷۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۴ 14 June 2011
محراب قاسم‌خانی یکی از نویسندگان مجموعه «ساختمان پزشکان» می‌گوید بازیگران مجموعه در روزهای اول خیلی استرس داشتند.

محراب قاسم‌خانی که به همراه دیگر عوامل مجموعه تلویزیونی «ساختمان پزشکان» مهمان کافه خبر بود درمورد بازیگران مجموعه گفت: «نکته‌ای که من در مورد بازیگران این کار دوست داشتم، جاه‌طلبی آنان بود. دغدغه همه‌شان بازیگری بود و دور هم جمع شدن، ‌پول گرفتن یا چیز دیگری در ذهنشان نبود. من نگرانی‌های اولیه‌شان را می‌دیدم. همه‌شان تقریباً حالشان خراب بود.»

او در ادامه افزود: «واقعا آمده بودند یک کار خوب انجام دهند و خیال ما از توانایی و تجربه‌شان راحت بود. خود من به عنوان نویسنده می‌دانستم آنها متن را می‌خوانند و مطمئن بودم به دیالوگ‌ها توجه دارند و سعی می‌کردم غلط ننویسم.»

شقایق دهقان یکی از بازیگران مجموعه نیز در ادامه صحبت‌های قاسم‌خانی گفت: «گاهی اوقات استرس داشتن برای بازیگر خیلی خوب است. اینکه شما هیجان و استرس داشته باشی و تلاش کنی کارت را به خوبی انجام بدهی. این با زمانی که یک بازیگر می‌داند، قرار است نقشی مشابه سایر نقش‌هایش ایفا کند فرق دارد. چون این بازیگر استرس و نگرانی ندارد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم