بازدید 2685

ترافیک سنگین در محورهای شمال به تهران

کد خبر: ۱۶۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۰ 05 June 2011
محور کرج - چالوس هم اکنون ترافیک سنگینی دارد.
 
 فرمانده پلیس راه استان تهران و البرز در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: هم اکنون همه محورهای مواصلاتی استان تهران و البرز به ویژه محورهای منتهی به شهرهای شمالی کشور دارای بیشترین حجم ترافیکی هستند.

سرهنگ همایون شریفی افزود: به منظور کاهش بار ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور ، محورهای کرج – چالوس و هراز از ساعت 11 امروز تا 2 بامداد فردا یک طرفه اعلام شد و تردد وسایل نقلیه فقط در مسیر شمال به جنوب امکان پذیر است.

وی گفت: درصورت تخلیه نشدن محور و وجود ترافیک ، زمان اعمال محدودیت تا 4 بامداد تمدید شود.

فرمانده پلیس راه استان تهران و البرز نیز گفت: هم اکنون آزاد راه تهران - کرج در مسیر غرب به شرق ، دارای بار سنیگن ترافیک است که رفته رفته بر سنگینی آن افزوده می شود.

وی گفت: آزاد راه کرج – قزوین در مسیر غرب به شرق و برعکس دارای بار ترافیکی سنیگن و روان است.

آزاد راه تهران – قم در هر دو مسیر شمال به جنوب و برعکس و در محور امام رضا (ع) در مسیر شرق به غرب ، بار ترافیک نیمه سنیگن و روان است.

فرمانده پلیس راه استان تهران و البرز گفت: هم اکنون در محور دماوند – فیروزکوه ، تردد تریلرها تا ساعت 24 امشب به جز تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است.

درمحورهای اصلی نیز تردد موتورسیکلت ممنوع است.

همچنین در محور قدیم تهران – قم با توجه به بازگشت برخی از شرکت کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل ( ره ) ، تردد وسایل نقلیه سنیگن تا ساعت 24 امشب ، ممنوع اعلام شد.

وی از رانندگان خواست که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از تخلفات حادثه ساز به ویژه انحراف به چپ ، سبقت غیر مجاز ، سرعت غیر مجاز و حرکت مارپیچ پرهیز کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست