بازدید 5965

حضور امام جمعه قاهره در نماز جمعه تهران

ملت های مسلمان در صورت تفرق نمی توانند اسلام را ترویج کنند. ملت های مسلمان برای مقابله و مبارزه با دشمن باید بصورت عملی اقدام کنند زیرا با شعار دادن کار به جایی نمی رسد.
کد خبر: ۱۶۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۶ 03 June 2011
جمال الدین قطب امام جمعه قاهره که برای حضور در آیین های ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی سفر کرده است، امروز سخنران پیش از خطبه​های نماز جمعه تهران بود.

وی با اشاره به وجود 54 کشور اسلامی در جهان گفت: متاسفانه با وجود این تعداد کشور اسلامی، مسلمانان همچنان با مصایب رژیم صهیونیستی مواجه هستند ، لذا باید برای مقابله با آن با هم متحد شوند.

گزیده سخنان وی را به نقل از ایرنا بخوانید:

    * چه سعادتی بالاتر از اینکه دو ملت مصر و ایران پس از آزادی از نظام های طاغوتی خود امروز در جهان اسلام و در کنار یکدیگر برای تحقق وحدت مسلمانان و سربلندی اسلام عزیز در صف واحدی قرار گرفته اند.

    * ملت های مسلمان در صورت تفرق نمی توانند اسلام را ترویج کنند. ملت های مسلمان برای مقابله و مبارزه با دشمن باید بصورت عملی اقدام کنند زیرا با شعار دادن کار به جایی نمی رسد.

    * ما بایستی در ابعاد علمی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و نظامی خود را تقویت کنیم و اقدام نظامی مرحله آخر مبارزه است. در اینصورت می توانیم صهیونیسم جهانی را به خاک مذلت بنشانیم.

    * ملت ایران در 11 فوریه سال 1979 و ملت مصر در 11 فوریه 2011 پس از 33 سال بر طاغوت پیروز شدند و ما این اشتراک زمانی را به فال نیک می گیریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار