بازدید 71213
۱

بازداشت جاسوسی در لباس روحانیت +عکس

وي كه به خاطر مواضع تند علیه حزب الله لبنان و ایران، به شدت مورد علاقه رسانه‌هاي غربي بود، اعلام كرده بود كه در مقابل حزب‌الله نیروی «مقاومت اسلامی عربی» را برای مقابله با اسرائیل تشکیل داده که هزار و پانصد نفر نیروی مسلح دارد.
کد خبر: ۱۶۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۲ 25 May 2011
یك روحاني‌نما موسوم به «سيد محمد علي حسيني» كه تلاش مي‌كرد خود را به جاي سيد حسن نصرالله رهبر شيعيان جنوب جا بزند، پس از يك سال بررسي فعاليت‌هاي وي از سوي اطلاعات ارتش لبنان، سرانجام به خاطر جاسوسي براي رژيم صهيونيستي دستگير شد.

به گزارش جهان، وي كه به خاطر مواضع تند علیه حزب الله لبنان و ایران، به شدت مورد علاقه رسانه‌هاي غربي بود، اعلام كرده بود كه در مقابل حزب‌الله نیروی «مقاومت اسلامی عربی» را برای مقابله با اسرائیل تشکیل داده که هزار و پانصد نفر نیروی مسلح دارد.

گرچه تصاویری كه از این «نیرو» در شبکه اینترنت منتشر شده بود، بيش از ۵ نفر با ژست‌هاي مختلف را نشان نمي‌داد!

ارتش لبنان در حالي اين «روحاني شيعه» را به جرم جاسوسي براي اسرائيل بازداشت كرده است كه وي طي ماه‌هاي اخير خوراك مناسبي را براي القاي فضاي تشتت در جامعه شيعي لبنان براي رسانه‌هاي غربي فراهم كرده بود.

براساس گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، «محمد علی حسینی» طي هفته‌هاي قبل سفري نيز عربستان سعودی داشت و با ملك عبدالله ديدار كرد كه اين اقدام وي، شک و تردیدها در مورد اقدامات او را افزايش داد.

نيروي چند نفري تحت امر وي براي نشان دادن جدي بودن خود در مواجهه با اسرائيل، در اوایل سال ۲۰۰۹ چند موشك کاتیوشا به خاک فلسطین اشغالی پرتاب كردند كه هيچ هدفي را مورد اصابت قرار نداد.

اين جاسوس رژيم صهيونيستي همچنين يد طولايي در موضعگیری علیه جمهوری اسلامی در لباس يك روحاني شيعه داشت و اين مواضع وي به سرعت و با حدت زيادي از سوي رسانه‌هاي غربي مورد استفاده رسانه‌اي عليه ايران قرار مي‌گرفت.

حسيني در جریان حمله دولت عراق به اردوگاه اشرف به عنوان مرکز تجمع گروهك تروريستي منافقین، این حمله را محکوم کرد، کسانی را که در این حمله کشته شدند شهید خواند و خواهان حمایت از جدایی‌طلبان خوزستان شد.

وی همچنین سه‌شنبه هفته گذشته نیز در گفتگو با روزنامه کویتی الوطن، ایران را به دخالت در امور داخلی بحرین متهم کرد و گفت که ایران تهدیدی برای کشورهای عربی است و مسئله فلسطین حل نخواهد شد مگر اینکه ایران دست از دخالت در آن بردارد!

به نوشته بی‌بی‌سی، در سایت محمد علی حسینی از او به عنوان مرجع شیعه یاد شده! و تصویر اجازه نامه‌هایی برای روایت حدیث از چند تن از مراجع قم و نجف در این سایت درج شده است. همچنین دست نوشته‌هایی از چند تن دیگر از مراجع قم و نجف که محتوای یکی از کتاب‌های او را که درباره احکام روزه است تأیید کرده‌اند، اما هیچ اجازه‌نامه اجتهادی در این سایت به چشم نمی خورد!

تنها مدرك تحصيلي از اين جاسوس لبناني، تقدیرنامه‌ای است که نشان می‌دهد وی در سال تحصیلی ۸۱ – ۸۲ از طلبه‌های ممتاز مدرسه عالی فقه و معارف اسلامی در قم بوده است.

مطبوعات لبنان به نقل از منابع امنیتی گزارش دادند: سفرهای متعدد محمد علی حسینی به کشورهای اروپایی و تماس‌های تلفنی مشکوک او، برای نهادهای امنیتی این کشور شک‌برانگیز شده بود و اداره امنیت لبنان، اطلاعات ارتش و اطلاعات حزب الله از یک سال پیش وی را تحت نظر داشته‌اند تا اینکه سرانجام نیروهای اطلاعات ارتش به آپارتمان او در شهر صور حمله و دستگیرش کردند و از خانه‌اش مقاديري سلاح کشف نمودند.

پیشتر نيز شبکه‌های جاسوسی متعدد رژیم صهیونیستی در لبنان کشف و نابود شده بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
شعار پشت سر وي "امتكم امه واحده ذات رساله خالده " شعار بعثي هاي عراق به سركردگي صدام است كه در تمام اردوگاههاي اسراي ايراني درج گرديده بود.قطعا اين بابا نيز يكي از بازماندگان بعثي هاست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر