بازدید 62411
۸

توصیه خاص آیت الله العظمی بهجت به اهل تهران

حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی بهجت فومنی، فرزند مرحوم آیت الله بهجت ـ رضوان الله تعالی علیه ـ در گفت وگویی با موضوع جستارهایی در مکتب عرفانی و سلوک اخلاقی پدر بزرگوارشان افزود: ایشان وقتی می خواستند به حرم حضرت رضا ـ علیه السلام ـ مشرف شوند و نیز در بازگشت از حرم مطهر رضوی، اصرار داشتند...
کد خبر: ۱۶۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۶ 22 May 2011
فرزند مرحوم حضرت آیت الله العظمی بهجت ـ رضوان الله تعالی علیه ـ گفت: آیت الله بهجت به زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی ـ علیه السلام ـ اصرار داشتند و می فرمودند: «اهل تهران اگر هفته ای یک مرتبه به زیارت ایشان نروند، جفا کرده اند».

به گزارش «تابناک»، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی بهجت فومنی، فرزند مرحوم آیت الله بهجت ـ رضوان الله تعالی علیه ـ در گفت وگویی با موضوع جستارهایی در مکتب عرفانی و سلوک اخلاقی پدر بزرگوارشان افزود: ایشان وقتی می خواستند به حرم حضرت رضا ـ علیه السلام ـ مشرف شوند و نیز در بازگشت از حرم مطهر رضوی، اصرار داشتند از سر راه باید به حرم حضرت عبدالعظیم ـ علیه السلام ـ برویم.

وی همچنین در بیان خاطره ای در این باره گفت: یک بار اتفاق افتاد که ما در راه بازگشت از مشهد، نزدیک ساعت 12 شب به تهران رسیدیم، نیمه شب بود در حرم بسته بود ولی ایشان فرمودند: «اثاث را می گذاریم پشت در حرم، همین جا می مانیم تا در حرم باز شود»؛ ایشان پشت در حرم می ماندند و می گفتند: «به هر نحوی هست، نباید محروم شویم».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
سلام و درود بر روح ملكوتي آيت الله بهجت بنده پرهيزكار خداوند
ازشخصیت بزرگ ایشان وکرامات ایشان کم شنیده و دیده ایم .لطفاویژه برنامه ای به ایشان اختصاص دهید
اگر اشتباه نکنم حدیثی در اینباره داریم که قبل از زیارت امام هشتم(ص و ع) زیارت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برویم، تا اینجایی که یادم هست آن چند وقتی که ساعت تحویل عید را به مشهد میرفتم اینچنین کردم آقا حالی میده که نگو و نپرس...(امتحان کنید مطمئنم هر سال مرید این گونه زیارت میشوید)التماس دعا.
سلام خدا بران عبد خالص
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی