بازدید 33796

اخراج بدحجاب‌ها از ادارات

وی ادامه داد: نخستین گام برای مبارزه با مفاسد اخلاقی باید از سوی دولت آغاز شود و افراد بدحجاب و بی‌حجاب در ادارات تسویه حساب شوند و این کار مشکلی برای دولت نیست.
کد خبر: ۱۶۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۴ 14 May 2011
رسا نوشت:  آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان این که دشمنان تمام تلاش خود را برای گسترش مفاسد اخلاقی در میان جوانان به کار می بندند، اظهار کرد: بدانید مواد مخدر در کشور ما سیاسی است و این که بگوییم افراد مافیا به دنبال سوداگری هستند تنها این مساله نیست، آن‌ها می‌خواهند از طریق مواد مخدر جوانان ما را بگیرند و اعتقادات آن‌ها را به مسائل دینی کم‌رنگ کنند.

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی،‌ دیروز در دیدار شماری از دانش‌آموزان، دانشجویان و جوانان از شهرهای مختلف کشور با اشاره به طرح جدید نیروی انتظامی برای مبارزه با مفاسد اخلاقی گفت: اگر به مفاسد اخلاقی توجه نشود به یقین این مساله برای آینده جوانان ما مشکل ساز خواهد شد.

 

وی افزود: مسائل اخلاقی از مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی جدا نیست؛ و حتی مسائل اقتصادی را هم در بر می‌گیرد؛ بنابر این وظیفه داریم به این موضوع به صورت جدی توجه کنیم.

این مرجع تقلید تصریح کرد: وقتی سخن از مبارزه با مفاسد اخلاقی می‌شود، برخی تصور می‌کنند این مساله تنها یک جنبه معنوی دارد و نباید در آن مساله مادی و یا دیگر مسائل را دخیل دانست، در حالی که این برداشت بسیار نادرست است.

وی تاکید کرد: امروز خوشبختانه تصمصیم نیروی انتظامی بر برخورد جدی با مفاسد اخلاقی است که این رویکرد قابل تقدیر است؛ زیرا اگر مفاسد اخلاقی در جامعه افزایش یابد برای آینده کشور خطرناک خواهد بود.

آیت‌الله مکارم شیرازی اظهار داشت: متاسفانه آمار بدحجابی، بی‌حجابی و معتادین در جامعه افزایش یافته است؛ بنابراین نیروی انتظامی باید در مرحله نخست از طریق برنامه‌های فرهنگی همچون ارشاد، تذکر و نصحیت این موضوع را پیگیری کند.

وی ادامه داد: اما کسانی که لجوج و قانون شکن هستند باید نیروی انتظامی با آن‌ها برخورد جدی داشته باشد تا در جامعه مشکل ساز نشوند.

این مرجع تقلید، توجه به فریضه امر به معروف را همگانی دانست و افزود: امروز همه وظیفه دارند به فریضه امر به معروف و نهی از منکر عمل کنند و تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست که با مفاسد اخلاقی مبارزه کند؛ البته برای برخورد فیزیکی باید نیروی انتظامی وارد عمل شود.

وی ادامه داد: نخستین گام برای مبارزه با مفاسد اخلاقی باید از سوی دولت آغاز شود و افراد بدحجاب و بی‌حجاب در ادارات تسویه حساب شوند و این کار مشکلی برای دولت نیست.

آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به توجه ویژه مسؤولان فرهنگی قم به حجاب دانش آموزان گفت: خوشبختانه حرکت ارزشمندی در قم آغاز شده و براساس برنامه‌ریزی انجام شده تمام دانش‌آموزان دختر با حجاب کامل به دانشگاه می‌روند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بدانید اگر تصمیم قاطعی صورت گیرد و با مفاسد به صورت جدی مبارزه شود، آرامش خوبی در خانواده‌ها پیدا خواهد شد و امنیت ظاهری و باطنی خوبی در جامعه ایجاد می‌شود.

مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم افزود: امروز دشمنان با تمام توان به دنبال گسترش مفاسد اخلاقی در میان جوانان هستند و حتی در اخبار آمده است که رژیم صهیونیستی با کشت خشاش و تریاک در مزارع خود به دنبال آلوده کردن جوانان لبنانی است؛ بنابر این ما باید هوشیار باشیم و با آن‌ها مبارزه کنیم.

وی تاکید کرد: بدانید مواد مخدر در کشور ما سیاسی است و این که بگوییم افراد مافیا به دنبال سوداگری هستند تنها این مساله نیست، آن‌ها می‌خواهند از طریق مواد مخدر جوانان ما را بگیرند و اعتقادات آن‌ها را به مسائل دینی کم‌رنگ کنند. از همین رو سایت‌ها ضداخلاقی و ماهواره‌های مفسد راه اندازی شده‌اند؛ بنابراین جوانان ما بیدا باشند تا در دام دشمنان قرار نگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۲
بد حجاب ها را اخراج نکنید مدیرانی را که تمایل به جذب این گونه افراد دارند اخراج کنید وقتی یک مدیری به کارمند خانمی که مانتوی کوتاه و موی رنگی از مغنعه بیرون زده و شلوار بسیارتنگ و ظاهر غیراداری دارد توجه بیشتر می کند صرف اینکه ظاهرش امروزی تر است بقول خودش کارمند بیچاره گناهی نکرده مدیری که اینگونه می پسند و می خواهد از کارمندش که اینگونه باشد اخراج کنید
جانا سخن از زبان ما می گویی.
آقا موافقيم 100٪
حراست ها وگزينش ها مي بايست در خارج از محيط کار را نيز کنترل نمايند تا افراد از درب اداره که خارج مي شوند ........
ايکاش در خصوص رانت هاي اقتصادي . مافيا اقتصادي نيز تذکر داده ميشد
تمام مدلباسها ازبازیگران سریالهای تلویزیون به جامعه معرفی میشه کجائی کاری جانم
فکر می کنم برای مقابله با بی حجابی کارهای بهتری میشه انجام داد نمی خوام در مقابل دستورات این مرجع تقلید شبه ای وارد کنم اما فقط کمی دقت در مورد اخراج خانم های با حجاب از محیط کار در کشور های غربی می تونه تامل بر انگیز باشه . متاسفانه ما قرار بود صادر کننده فرهنگ باشیم اما اینجور رفتارها خشونت آمیز هیچ وقت فایده ای نداشته و نخواهد داشت اونم در کشوری که زیر زره بینه رسانه ها است .
با کمال احترام برای حضرت آیت ا..،اما نکته این است که فرض کنیم خانم بدحجابی در یک اداره است و بر اساس فرهنگ خانوادگی تمایلی به حجاب بهتر نداشته باشد یا اصلاً حتی لجوج باشد. اگر این فرد اخراج شود شما در یک جامعه با گرانی و تورم و سایر مسائل مختلف زندگی زنی را از درآمد داشتن سالم محروم کرده اید. اگر این زن رفت و به خاطر هزار مساله از جمله نداشتن درامد دچار انحراف و تن فروشی شد تکلیف چیست؟"
از بي حجاب ها كنكور نگيريد ، ممنون الخروج از كشور عدم استخدام عدم و ..... كاري نداره كه ظاهرا خودتون نميخواهيد.
همه میدونن ما خودمون هم میدونیم و بارها اینو تجربه کردیم که کار فرهنگی با زور و فشار به ثمر نمی شینه . کار فرهنگی شیوه فرهنگی میخواهد ، اخراج و تهدید و زور فشار روش مناسبی برای اجرای یک کار فرهنگی نیست . بدحجابی یا بی حجابی و اعتیاد و اینگونه معضلات اجتماعی 3دلیل اصلی و عمده داره :1. افزایش جمعیت . 2. بیکاری و نبود فرصتهای شغلی . 3. نبود اماکن تفریحی .
در تمام کشورها جمعیت جوان بزرگترین سرمایه محسوب می شود و از این سرمایه عظیم کشورها به شکوفاییهای بسیاری می رسند و حتی در برخی کشورهای اروپایی که دارای جمعیتی پیر هستند اقدام به مهاجر پذیری و جذب جمعیت جوان از دیگر کشورها می شود ، اما متاسفانه این جمعیت و این سرمایه عظیم و پر قدرت در کشور ما یا هرز می رود یا تهدیدی برای جامعه به حساب می آید و آن هم به دلیل عدم برنامه ریزی صحیح از سوی مسئولان برای به کارگیری و اشتتغال این جمعیت پر انرژی است . شیوه ما در حل مسائل اجتماعی همیشه به اصطلاح پاک کردن صورت مساله بوده و هیچگاه هم موفقیت آمیز نبوده. جوان ، جویای کار است ، جویای زوج مناسب خود ، جویای موقعیت اجتماعی آبرومند ، جویای زندگی سالم و امن است . جوان فاقد کار هیچگاه موفق به ازدواج نخواهد شد همین امر باعث می شود که از سویی به دنبال رفع نیازهای جنسی خود از طرق مختلف و راههای غیر متعارف بوده و از سویی دیگر عدم پایبندی جوان به زندگی و اهل و عیال ، احتمال بروز هر رفتار نا هنجار از سوی او را افزایش خواهد داد. پس باید گفت که بزرگترین مشکل کشور ما اشتغال است اشتغال است اشتغال
تمام فرمایشات درست ولی بیرون کردن ازمحل خدمت چیزی از اصل موضع کم نمیکند بلکه بیرون شونده دچار خیلی موارد دیگر خواهد شد بهتر نیست باارشادکردن وصبر بیشتر بتوان باین معضل پایان داد
بسم رب اشهداء و الصدیقین
باید هرچه سریعتر این کار انجام شود. به نظر شما آیا اگر امام(ره) زنده بود بسیار تند تر از این حرفها با این جریانات مبارزه نمی کرد. ما شهید نداده ایم که یک مشت آدم بی قید و بند در ادارات جولان دهند. در ضمن حجاب ظاهری فقط یک قسمت ماجراست. به نظر حقیر باید تمام خانمهایی که کارشان در ادارات گپ زدن و گرم گرفتن با آقایان نامحرم است اخراج شوند، چرا که این عامل بنیان خانواده ها را سست می کند. زن و شوهر باید محبتها و احساسات را در خانه بین هم تقسیم کنند و نه در اداره با زنان و مردان بیگانه
والسلام من التبع الهدی
احسنت بر ايشان
انشاء الله مراجع با جديت اين موضوع را پيگيري كنند
در دانشگاه آزاد اهواز و خیلی از ادارات که چادر اجباری است خانمهای کارمند یا دانشجو را می بینی که چادر های خود را در کیسه کرده یا در دست دارند و چند متر مانده به درب ورودی به سر می کنند و هنگام خروج هم از سر بر می دارند . این طوری خوب است؟ بگذاری افراد به میل خود چادر را انتخاب کنند وگرنه بالاخره یک راهی برای رفع اجبار پیدا می کنند
احسنت
حداقل چيزي كه مي توان گفت اين است كه حجاب و ظاهر مناسب يكي از ملزومات در محل كار است. مي توان پوشش مناسب را مانند لباس كار دانست. چطور در يك كارخانه و يا برخي شركتها همه موظف به پوشيدن يك لباس فرم خاص هستند و همه پذيرفته و كسي اعتراضي نمي كند؟ همانگونه لباس و پوشش مناسب در محل كار حكم لباس كار را دارد.
آيا اين پذيرفتني است كه يك آقا در محل كار با شلوار كوتاه يا شلوار پاره و يا لباس نامرتب يا بدن نيمه عريان و يا با آرايش و گريم و موهاي عجيب و غريب و... در محل كار حاضر شود؟
چگونه مي توان پذيرفت خانمها با آرايشهاي چنين و چنين و لباسهاي نامناسب و بدن نما در محل كار حاظر شوند؟
بهتر نیست به جای این تندروی ها و برخورد های انفعالی و دور کننده بیاییم امتحان کنیم که اگر با زبان نرم و مهربانی از مردم درخواست کنیم و ببینیم که چه نتیجه ی جالبی خواهد داشت ؟؟؟!
انشا الله همت كنند و ادارات را از شر اين آفت رها كنند
اول برید مراکز فرهنگی رو درست کنید بخصوص سینما بعضی از این فیلمها رو آدم خجالت میکشه حتی اسم ببره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار