بازدید 55850

فیلم: رفت و آمدهای خطرناك در تونل توحيد

بيش از هفتاد هزار خودرو در شبانه روز از تونل توحيد گذر مي‌كنند كه شمار تخلفاتي كه در روز شاهد آن هستيم، چهارصد تخلف است. عدم رعايت سرعت مجاز و دقت نكردن به تابلوهاي علایم رانندگي، باعث بروز رخدادهای اينچنيني مي‌شود.
کد خبر: ۱۶۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۵ 01 May 2011



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴۴
هشدار برای کـــــبــــــــــرا 11 !!!!!!!!!
انصافاً سقف سرعت 60 km/h برای این مسیر کم است.
واقعا اگر راهنمايي و رانندگي فكري به حال اين وضعيت اسفناك ارائه گواهينامه رانندگي نكند وضع از اين هم بدتر مي شود. وقتي كه در دهه 70 اگر كسي گواهينامه مي گرفت گويي به موفقيتي بزرگ دست يافته و حالا گواهينامه گرفتن با خرج كردن مقدار قابل ملاحظه اي پول در حد آب خوردن است. اما آن راننده كجا و اين يكي كجا!!!
سوال اين است كه چرا به كسي كه هنوز الفباي رانندگي را هم نمي داند گواهينامه ارائه مي شود؟ چرا قبلا اينطور نبود؟ چرا آموزشهاي رانندگي سر سري ارائه مي شود؟ واقعا آيا وقتي كه خودرو 80 كيلومتر در ساعت سرعت دارد اين قدر كنترل آن سخت است كه رانندگان ما مثل بازي رايانه اي تصادف مي كنند؟ به نظر من اين وضعيت با كم كردن هر روزه حداكثر سرعت حل نمي شود. بهتر است مسئولين محترم به فكر آموزش صحيح باشند و مسئله را از ريشه حل كنند. سوال اينجاست كه مگر اين تونل چه چيزي كمتر از تونلهاي اروپايي دارد؟ مگر آنها 20 سال پيش از اين تونلها نداشتند؟ مگر آن موقع خودروهايشان به ترمز ضد قفل مجهز بود؟ چرا آن موقع هم تصادف نمي كردند؟ لطفا مسئولين پاسخ دهند.
تونل توحید طوری طراحی شده است که انسان نمی فهمد سریع می رود.به نظر میرسد باید تغییراتی در آن داد از طرف دیگر ماشین در آن می لرزد که علت مشخص نیست.
بايد به فرهنگ و تمدن ايراني افتخار كرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام جالب ولی تکان دهنده بود
من فقط یه بار دیدم تونل توحید شلوغ و ترافیک داره ،اونم روز اول عید بود،ما ها جنبه خیابون بدون ترافیک و نداریم و گرنه جو میگیرتمون،فک میکنیم تو پیست کارتینک آزادی هستیم،ماشالله همه هم که شوماخر هستند.
باحال بود ... بالاخره یه چیز به درد بخور تو سایتتون گذاشتین
تونل مرگ یا تونل توحید
طراحی تونل مشکل داره!!چه مقدار بارون بیرون می آید اون پایین سرسر بازاره، چرا ورودی ذیرگذر چند ردیف سرعت نمی گذارند
متاسفانه تو مملكت ما ادم خودخواه زياده من يه بار توي اين تونل 60 تا رفتم كم مونده بود له بشم همه هم مسخرم ميكردن !
خیلی باحال بود، دمشون گرم!
منم همیشه 60 کیلومتر در ساعت رانندگی می کنم.
اگر دقت كنيد موضوع انحراف به چپ نيست. دست كم سه تا از ماشين‌ها پيكان وانت هستند كه مشكل فني (ترمز) دارند.
عجب!!!!بیشتر شبیه بازیهای رالی هستن
.
.
.
باید در این تونل و نیز بزرگراه یادگار سشرعتگیرهای پلاستیکی مخصوص یعنی با طول حداقل بیست متر در هر چند کیلومتر در نظر بگیرند
.
.
.
من هم یکی از همشهری شما هستم .با اینکه در 99% با سرعت مجاز حرکت میکنیم.ولی همیشه یک ترسی در وجودمان از سرعت بقیه وسایل نقلیه در تونل اذیتمان می کنند.به نظر ما باید از راه های مختلف از سرعت جلوگیری شود.
كسي كه باعث چنين تصادفاتي مي شود را بايد از شهرها اخراج كرد. هر كشوري براي پيشرفت احتياج به امنيت اجتمايي و رفت و آمد دارد. اگر پليس واقعا كارش را كه پليسي است درست انجام دهد و كساني كه چنين تصادفاتي را به عمل مي آورند ماشين شان را بخاباند و آنها را از كار و زندگي بياندازد آنها دفعه ديگر اينچنين با جان و مال مردم بازي نمي كنند. چرا يك رانند بايد 20 قبض جريمه سرعت در سال بگيرد. در ديگر كشورها كسي كه 3 قبض جريمه تخلفات رانندگي (نه قبض جريمه پارك ممنوع) در 3 سال دريافت كنند تا 3 سال حق رانندگي ندارد و به پاي آنها مچ بند زده مي شود كه ديگر رانندگي نكنند. در مواردي كه رانند به خاطر سرعت غير مجاز و يا خلاف رانندگي باعث تصادف شده باشد مهم نيست كه پسر كي يا دختر كي هست مستقيما به زندان برده مي شود و حداقل 6 ماه در زندان مي ماند. و تا 3 سال حق رانندگي ندارد. مردم يك كشور سرمايه هاي آن كشور هستند و يك ...اينچنين سرمايه هاي كشور را نيست و نابود مي كند.
اتفاقا چون اینجا یهو مردم سرعتشون از 100 تا میخواهد بشود 60 تا بیشتر تصادف ایجاد می شود اگر دقت کنید بیشترشون ماشین جلویی یهو سرعتش را کم می کند و از عقب می زدند بهش
سرعت رد شدن 90 یا 80 باشد تصادف کمتره
عقل هم خوب چیزیه!!!
راهنمايي و رانندگي بايد با كنترل دقيق اين مسير ها با شديدترين جرايم راننده هاي خاطي را اعمال قانون نمايد ..متخلفين مسبب اينگونه تصادفها اگر اعمال قانون سنگين و سخت گيرانه نشوند حتما در جاي ديگر موجب مرگ هموطنان عزيزمان خواهند شد .... خواهشمند است پليس عزيز در هنگام تهيه كروكي اين حادثه هاي بخير گذشته را با يك جريمه نهايتا 20 هزار توماني خلاصه نكند و پيگير قضايي راننده متخلف شود .
لطفا جهت رفع معضل تصادف در تونل توحيد پيشنهاد مي گردد مسير سه بانده رفت و برگشت را از وسط بوسيله گاردريل جدا كرده بطوريكه كه از هر ورودي تونل فقط دو ماشين بتواند عبور كند.
به نظر بنده علت عمده این تصادفات تعیین سرعت مجاز است چرا که با توجه به شیب تونل حتی بدون فشار بر روی پدال گاز، خودرو شما 70 یا 80 کیلومتر سرعت می رود حال آنکه بعضی از خودروها از ترس دوربین و جریمه شدن سعی می کنند سرعت خود را کاهش دهند. همین دوگانگی باعث هرج و مرج در سرعت شده و خودرویی که با سرعت 60 کیلومتر در حال حرکت است مانع خودرو با سرعت بالا می شود و همین امر باعث تصادف می گردد. به نظر بنده سرعت مجاز در تونل توحیدباید 75 یا 80 کیلومتر باش. همانطور که شمال به جنوب بزرگراه صدر (به خاطر شیب) 90 کیلومتر و جنوب به شمال آن 100 کیلومتر است و این کارشناسی شده و معقول است.در حالی که هر دو طرف آن 80 کیلومتر بوده و تصادف هم بالا بود. لذا احتیاط بی مورد و نابجا نیز خود باعث بروز حادثه می گردد.
با دیدن این فیلم یاد فیلمهای جنایی آمریکایی افتادم.نه بابا ما خودمونم فیلم خوب ،خوب تولید میکنیم تازه نیازی به صرف هزینه جذب بازیگر و جلوه های ویژه و تهییه کننده ونویسنده و... نداره مردم ماشالله خودشون یه تیکه کارگردان وتولیدکنندن. فرهنگ بیستتون پاینده. وای به حال اونایی که چشم براه شمایی هستند که جونتون براتون ارزش نداره نه جون خودتون نه دیگران.متاسفمممممممممممممممممم هموطن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار