بازدید 18416
رهبر انقلاب دیدار وزیر كشور و جمعی از فرماندهان ناجا:

رسانه ها طوری ننویسند که القای دودستگی در كشور شود

ایشان با اشاره به سخنان روز گذشته خود درباره برخی مسائل روز، افزودند: متأسفانه برخوردی كه برخی روزنامه ها با این سخنان كردند، به جای القای آرامش در كشور، القای دوگانگی و دعوا می كرد/ نباید از گفته ها یا نوشته های ما برداشت اختلاف شود و اگر هم اختلاف نظری است، نباید جلوی مردم اخم كرد و بهانه به دست رسانه های بیگانه داد.
کد خبر: ۱۶۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۵ 24 April 2011
حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، بعدازظهر امروز در دیدار وزیر كشور و جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی، تأمین امنیت به ویژه امنیت اخلاقی و روانی جامعه را یكی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی دانستند و با اشاره به مسئولیت سنگین رسانه ها، مطبوعات، گروه ها و افراد تأثیرگذار برای حفظ آرامش روانی مردم، تأكید كردند، اوضاع كنونی كشور، بسیار آرام و مناسب و روحیه مردم هم مستحكم است؛ بنابراین، مسئولان، نخبگان سیاسی و فرهنگی و فعالان مطبوعات و رسانه های مجازی، نباید به گونه ای سخن بگویند و یا مطلبی منتشر كنند كه القای نبود آرامش و دودستگی در كشور شود، زیرا این موضوع، خلاف واقع است.

به گزارش «تابناک»، ایشان با اشاره به سخنان روز گذشته خود درباره برخی مسائل روز، افزودند: متأسفانه، برخوردی كه برخی روزنامه ها با این سخنان كردند، به جای القای آرامش در كشور، القای دوگانگی و دعوا را می كرد.



رهبر انقلاب اسلامی، خطاب به صاحبان قلم و تریبون خاطرنشان كردند: نباید به گونه ای صحبت و یا مطلبی نوشته شود كه القای تنش و درگیری در جامعه باشد، زیرا این موضوع، خلاف اوضاع كنونی كشور است.

حضرت آیت الله خامنه ای با یادآوری برخی اختلاف نظرها میان مسئولان و فعالان سیاسی در دوران امام (ره) افزودند: امام بزرگوار در آن دوران بارها خطاب به مسئولان می فرمودند «در جلسات هر چه می خواهید بگویید، اما آن را به جامعه نكشانید، زیرا مردم گناهی ندارند.»

ایشان با اشاره به تلاش رسانه های بیگانه برای بزرگنمایی برخی اختلاف نظرها، تأكید كردند: نباید از گفته ها و یا نوشته های ما برداشت اختلاف شود و اگر هم اختلاف نظری است، نباید جلوی مردم اخم كرد و بهانه به دست رسانه های بیگانه داد.



رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به روحیه بسیار خوب و مستحكم مردم افزودند: آرامش موجود در جامعه و حركت محكم و آگاهانه مردم به سمت آرمان ها چیزی جز لطف و عنایت و قدرت خداوند متعال نیست و باید این نعمت را قدر دانست.

حضرت آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از زحمات و تلاش های فرماندهان و كاركنان نیروی انتظامی در تعطیلات سال نو و همچنین در سال گذشته خاطرنشان كردند: مردم این تلاش ها و خدمات را می بینند و قدردان آن نیز هستند.

ایشان یكی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی را ایجاد امنیت در جامعه، به ویژه امنیت اخلاقی و روانی برشمردند و افزودند: امنیت اخلاقی در جامعه به معنای آن است كه مردم دغدغه ای درباره احتمال انحراف اخلاقی فرزندان خود در جامعه نداشته باشند.



رهبر انقلاب اسلامی، یكی از ضروریات برقراری امنیت اخلاقی در جامعه را ایجاد مصونیت در درون نیروی انتظامی دانستند و تأكید كردند: این مصونیت درونی، جز با چنگ زدن به ریسمان توفیق و فضل الهی به دست نمی آید.

حضرت آیت الله خامنه ای، وضعیت نیروی انتظامی را نسبت به گذشته بسیار رو به جلو ارزیابی كردند و افزودند: فرماندهان و مسئولان نیرو نباید به حد كنونی قانع باشند، بلكه باید برای رسیدن به قله، همت كنند.

ایشان همچنین از هماهنگی موجود میان وزارت كشور و نیروی انتظامی اظهار رضایت كردند و خواستار تقویت بیش از بیش این هماهنگی و ارتباط شدند.



در این دیدار، سردار سرتیپ احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی در گزارشی گفت: تحقق پلیس شایسته و بایسته نظام اسلامی و دستیابی به قدرت نرم و فراگیر و پایدار با استفاده از علم، عقل و تدبیر از جمله اهداف مورد نظر در نیروی انتظامی است.

وی همچنین با اشاره به پیچیدگی مسائل و روابط اجتماعی و تحول در حوزه ارتباطات خاطرنشان كرد: نیروی انتظامی با دستاوردهای خوب خود در حوزه فناوری های نوین و با تغییر در ساختارها، ابزارها، رویكردها و كاركردها، به دنبال تحقق امنیت فراگیر و پایدار در همه حوزه هاست.

در آغاز این دیدار، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت رهبر انقلاب اسلامی برپا شد.

منبع: khamenei.ir
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
ظاهرا حضرت آقا این مطالب رو خطاب به اصحاب رسانه فرمودند.
ای آقایان رسانه چی!! آیا در بین شما گوش شنوایی هم هست؟؟!!
شما به خودت نگیری تابی جون
منظور ایشان دقیقا شما(البته خفیف‌تر)، کیهان، رجانیوز و بقیه واماندگان سیاسی منتسب به مثلث شوم فتنه است
قابل توجه بعضی از سایت ها البته بلا نسبت سایت بازتاب!
قابل توجه تابناکی ها!!!!
با احترام به رهبـر فرزانه
آقاجون نرود میخ آهنین در سنگ
اگر اختلاف‌نظری هست نباید جلوی مردم اخم کرد و بهانه به دست رسانه‌های بیگانه داد

این جمله خطاب به شما و امثال شما بود
مسئولین طوری عمل نکنند که رسانه ها توهم دو دستگی بزنند
قابل توجه تابناك !!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست