بازدید 4520
رضا طلایی نیک:

پیگیری انطباق بودجه 90 با سیاستهای کلی

وی افزود: در مرحله رسیدگی کمیسیون تلفیق مجلس، هیأت رئیسه این کمیسیون از جمع بندی انجام شده در کمیسیون نظارت مجمع مطلع گردیده است و ارز یابی کمیسیون نظارت مجمع شامل برخی ابهامات و مغایرت های بودجه سال 90 با برخی از سیاست های کلی نظام در برنامه پنجم توسعه و اصل 44 بود که این سیاست ها قبلاً از سوی مقام معظم رهبری به قوای سه گانه ابلاغ شده است.
کد خبر: ۱۶۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۲ 24 April 2011
رضا طلایی نیک معاون امور قوا و شوراهای دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص تعامل مجمع با مجلس شورای اسلامی در پیگیری انطباق سیاست های کلی نظام در بودجه سال 1390 گفت: دیدگاه های کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره میزان انطباق بودجه 1390 با سیاستهای کلی ابلاغی از طریق هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، وی افزود: در مرحله رسیدگی کمیسیون تلفیق مجلس، هیأت رئیسه این کمیسیون از جمع بندی انجام شده در کمیسیون نظارت مجمع مطلع گردیده است و ارز یابی کمیسیون نظارت مجمع شامل برخی ابهامات و مغایرت های بودجه سال 90 با برخی از سیاست های کلی نظام در برنامه پنجم توسعه و اصل 44 بود که این سیاست ها قبلاً از سوی مقام معظم رهبری به قوای سه گانه ابلاغ شده است.

طلایی نیک گفت: پس از رسیدگی در صحن و تصویب نهایی بودجه در مجلس ، مجمع نظر نهایی خود را در باره موارد احتمالی عدم انطباق با سیاستهای کلی نظام اعلام خواهد کرد.

وی فضای گفتگوها در نشست مشترک به اتفاق آقای دکتر دانش جعفری نماینده کمیسیون نظارت مجمع با هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق مجلس را مناسب و سازنده ارزیابی کرد و گفت: با تداوم تعامل دولت، مجلس و مجمع روند انطباق بیشتر بودجه با سیاست های کلی نظام تقویت و نهادینه خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست