بازدید 23417

آیت الله ری‌شهری تکذیب کرد

آیت الله ری شهری ادعای این فیلم مستند از قول وی را تکذیب کرد. در این مستند از قول حجت الاسلام میر احمد رضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز نقل شده بود که آیت الله ری شهری از قول رهبر معظم انقلاب نقل کرد که فردی به ایشان گفته است که امام زمان (عج) در زمان ایشان ظهور خواهند کرد.
کد خبر: ۱۵۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۴ 16 April 2011
  آیت الله محمد ری‌شهری از استادان برجسته حوزه علمیه، ادعای فیلم مستند «ظهور بسیار نزدیک است» ـ درباره ظهور حضرت حجت(عج) در زمان رهبری امام خامنه‏ ای ـ که از وی نقل شده است را تکذیب کرد.

به گزارش آینده روشن، آیت الله ری شهری ادعای این فیلم مستند از قول وی را تکذیب کرد. در این مستند از قول حجت الاسلام میر احمد رضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز نقل شده بود که آیت الله ری شهری از قول رهبر معظم انقلاب نقل کرد که فردی به ایشان گفته است که امام زمان (عج) در زمان ایشان ظهور خواهند کرد.

آیت الله ری‎شهری، در گفتگو با جمعی از پژوهشگران عرصه مهدویت، بیان کرد که برای نخستین بار است چنین مطلبی را می‎شنود و هرگز چنین سخنانی بر زبان نرانده است. وی افزود که در حسینیه اصفهانی‎های آبادان (استان خوزستان) درباره حضرت صاحب الزمان (عج) سخنرانی کرده، اما چنین کلماتی را نگفته و نقل چنین سخنانی کذب است.

گفتنی است پیش از این نیز بسیاری از نقل قول‎های این مستند مورد تکذیب قرار گرفته است. مراجع و علما و اندیشمندان حوزه مهدویت نیز ادعاهای این مستند را رد کرده‎اند.

آیت الله محمدی ری شهری تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی و رییس مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث را بر عهده دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی