بازدید 10438

اشتهاردي: منتظر ابلاغ حكم بركناري هستم

کد خبر: ۱۵۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۴ 13 April 2011
كاوه اشتهاردي تأكيد كرد: به محض دريافت مصوبه هيأت امناي موسسه فرهنگي مطبوعاتي ايران مبني بر معرفي علي اكبر جوانفكر به عنوان سرپرست اين موسسه، كار را به وي تحويل خواهد داد.

وي كه تا پيش از اين مديرعامل موسسه ايران بود، در گفتگو با خبرنگار فارس تأييد كرد كه صبح امروز از طريق پيامك در جريان جابجايي خود قرار گرفته است.

وي افزود: از وزير ارشاد و رئيس دفتر رئيس جمهوري خواسته ام كه مصوبه خود را زودتر و همين امروز به من ابلاغ كنند تا من كار را به مديرعامل ايرنا تحويل داده و اين روزنامه را ترك كنم.

اشتهاردي با رد اين اظهارنظر كه وي همچنان مديرمسئول روزنامه ايران است و بر اساس نظر هيأت امنا، مي تواند به فعاليت ادامه دهد، ‌گفت: بر پایه ساختار مصوب و ابلاغي موسسه و روزنامه ايران، مديرعامل موسسه و مديرمسئول روزنامه ايران يك نفر است و اين دو مسئوليت و جايگاه از هم قابل تفكيك نيست.

وي خبر بركناري تمام هفت عضو هيأت مديره اين موسسه كه در ميان آنها چهره هايي چون مصلحي (وزير اطلاعات)، الهام (مشاور رئيس جمهوري)، سعيدلو (معاون رئيس جمهوري) و شيخ الاسلامي (وزير كار) هستند را نيز تأييد كرد و گفت: از اينكه بار سنگين مسئوليت اين روزنامه از دوش من برداشته شده، بسيار خوشحال هستم و از آقايان مشايي، حسيني و جوانفكر به عنوان اعضاي هيأت امنا كه چنين تصميمي گرفته اند، كمال تشكر و سپاس را دارم.

اشتهاردي از ارايه توضيح درباره دلايل این تصميم خودداري كرد و گفت: بهتر است خود دوستان هيأت امنا در اين زمينه پاسخ دهند. هر آنچه ايشان بگويند من حرفي نخواهم زد و اعتراضي نخواهم داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی