بازدید 18278

«دولت انتظار» نام جدید دولت احمدی‌نژاد

رئیس جمهور برای نخستین بار و رسمی، از نام «دولت انتظار» استفاده کرد. این در حالی است که دولت نهم و دهم به دولت «عدالت» و «مهر ورز» معروف بودند.
کد خبر: ۱۵۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۷ 11 April 2011
رئیس جمهور برای نخستین بار و رسمی، از نام «دولت انتظار» استفاده کرد. این در حالی است که دولت نهم و دهم، به دولت «عدالت» و «مهر ورز» معروف بودند.

به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور در احکام جداگانه‌ای، حمید بقایی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را با حفظ سمت به عنوان معاون امور اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد منصوب کرد.

در حکم انتصاب حمید بقایی به عنوان معاون اجرایی دولت آمده است: «در دولت انتظار، انتظار این است که با پشتیبانی موثر، نظارت اجرایی بر برنامه‌های سازندگی، به ویژه طرح‌ها و پروژه‌های اصلی و بزرگ کشور و کوتاه کردن زمان و مسیر اجرا و کاهش هزینه‌ها، در جهت تأمین حداکثری منافع ملی و رضایت مردم عزیز در شهرها و روستاها اقدام لازم را به عمل آورید.»

در ادامه این دست نوشته رئیس جمهور نیز می​خوانیم: «رجاء واثق دارم که توجهات حضرت ولی عصر(عج) و عنایات خاصه حضرت ایشان مثل همیشه، توفیقات الهی را برای جنابعالی و دیگر همکاران تضمین خواهد کرد».
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی