بازدید 9909

کنسرت شهرام ناظري در شيراز لغو شد

درحالي که گروه ناظري تمرينات فشرده اي را براي اجراي کنسرت شيراز انجام داده بودند، به يکباره به ما خبر دادند که شرايط براي برگزاري کنسرت مناسب نيست و برگزاري اين برنامه بهتر است به زماني ديگر موکول شود.
کد خبر: ۱۵۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۷ 11 April 2011
مردمسالاری نوشت:

کنسرت شاهنامه خواني، شهرام ناظري و گروه فردوسي که قرار بود در روزهاي 25 و 26 فروردين در شيراز برگزار شود، به دلايل نامعلومي لغو شد.

یکي از دست اندرکاران کنسرت شهرام ناظري ضمن اعلام اين خبر گفت: درحالي که گروه  ناظري تمرينات فشرده اي را براي اجراي کنسرت شيراز انجام داده بودند، به يکباره به ما خبر دادند که شرايط براي برگزاري کنسرت مناسب نيست و برگزاري اين برنامه بهتر است به زماني ديگر موکول شود.

وي افزود: لغو اين کنسرت ضمن آنکه در برنامه هاي آتي گروه و ناظري اختلال ايجاد مي کند، اسباب نارضايتي مردم و مخاطبان ادب دوست شيرازي را هم به دنبال خواهد داشت.

دست اندرکارکنسرت  شيراز گروه فردوسي افزود: ما مخالف لغو هر نوع کنسرت موسيقي هستيم،اما لغو کنسرتي که با نام شاهنامه و فردوسي بزرگ عجين شده و تقريبا در تاريخ چند دهه اي موسيقي ايران نمونه و مصداقي ندارد، اجحافي است بزرگ بر موسيقي اصيل و نيز فردوسي که حقي بزرگ در زنده نگاه داشتن زبان فارسي و هويت ايراني ما داشته و دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی