بازدید 2167
با صدور بيانيه‌اي؛

نمايندگان‌كردستان‌حادثه‌تروريستي‌مريوان‌رامحكوم‌كردند

کد خبر: ۱۵۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۱ 03 April 2011

نمايندگان استان كردستان در مجلس شوراي اسلامي با صدور بيانيه‌اي حادثه تروريستي در مريوان را محكوم كردند.

به گزارش فارس، مجمع نمايندگان استان كردستان با صدور بيانيه‌اي حادثه تروريستي اخير در مريوان كه منجر به كشته و زخمي شدن چند تن از هموطنانمان شد را محكوم كرد.

در اين بيانيه آمده است: مجمع نمايندگان استان كردستان جنايت تروريستي در مريوان را محكوم كرده و آن را بر خلاف مصالح مردم استان مي‌داند، چنين اقداماتي مغاير با خواسته‌هاي مردم كردستان است.

اين بيانيه مي‌افزايد: مردم كرد براي احقاق حقوق خود هيچ‌گاه به سلاح متوسل نمي‌شوند و كساني كه به نام كرد‌ها و براي احقاق حقوق مردم كرد دست به سلاح مي‌برند، دشمنان واقعي مردم كرد هستند؛ كردها همواره معتقدند كه اگر حقي هم از آنها ضايع شده قطعا بهترين راه، گفتماني است كه در سطح ملي قابل پيگيري مي‌باشد.

نمايندگان استان كردستان در ادامه اين بيانيه تاكيد كرده‌اند: ما در كشوري زندگي مي‌كنيم كه راهكارهاي قانوني براي احقاق حق وجود دارد و ما به عنوان نمايندگان مردم ادعا نداريم كه تضييع حقي نشده است بلكه در همه جاي دنيا همه اقوام و مذاهب به نحوي خود را در مواردي ذي‌حق و در مواردي مورد تضييع‌حق شده مي‌دانند اما راه منطقي برخورد با اين مسئله دست به اسلحه بردن نيست چرا كه خشونت يكي از منفورترين راهكارهايي است كه مردم كرد به آن هيچ اعتقادي ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم