بازدید 3127
نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی:

سفیر جدید ایران در کویت موفق نخواهد بود

کد خبر: ۱۵۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۲ 13 March 2011
پس از برکناری قهرمانی استاندار سابق گیلان که به دلیل اعتراضات گسترده نمایندگان مجلس به عملکرد وی و همچنین انتقادات شدید مجمع اصولگرایان گیلان به برکناری مدیران ارزشی توسط وی، روح الله قهرمانی چابک به عنوان سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار جمهوری اسلامی ایران در کویت منصوب شد.
 
به گزارش اعتدال، جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی نماینده اصولگرای مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استاندار اسبق گیلان در سفارت هم موفق نخواهد بود و دولت هم خواهد دید که عملکردی خوبی نخواهد داشت .
 
عضوکمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورا ی اسلامی در ادامه تصریح کرد: بحث ما با استاندار سابق گیلان به هیچ وجه شخصی نیست و از عملکرد او منتج شده است.
 
کوچکی نژاد افزود: استاندار گیلان هم در بعد عملکرد عمرانی ، فرهنگی و اجرای عدالت و هم در در دیدگاه سیاسی و اعتقادی که بحث کلیت نظام است، دارای ایراداتی است، که ما به دولت نیز اثبات می کنیم آن چیزی که درباره نکات مثبت ایشان فکر می کند، واقعیت ندارد.
 

نماینده مردم گیلان در خاتمه گفت: علیرغم مسائل مطروحه، از دولت تشکر می کنیم که به حرف مردم استاتن گوش داد و قهرمانی را از مدیریت این استان کنار گذاشت.

 

گفتنی است که قهرمانی چابک مسوولیت دستگاه نظارت طرح های عمرانی دانشگاه عالی علوم دریای نوشهر، دپارتمان سیویل و معماری طرح گاز طبیعی (پالایشگاه) ولی عصر و فرودگاه جم کنگان را بر عهده داشت.از دیگر سوابق مدیریتی وی در کشور می توان به مدیریت طرح بزرگ شهر مسکونی شرکت ملی نفت ایران اشاره کرد. قهرمانی پس از ارائه خدمات در جنوب کشور به عنوان مدیر کل فنی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان به فعالیت خود ادامه داد و  در ادامه توانست به عنوان مدیر اجرایی طرح های بیمارستانی نائین، نجف آباد، گلپایگان، خوانسار و اردستان فعالیت کند.

قهرمانی چابک سپس به سمت مدیرکل دفتر استانداری استان چهار محال و بختیاری منصوب شد و سپس فعالیت های خود در سرزمین مادری اش از سال ۷۸ (دولت محمد خاتمی) با مسوولیت معاونت عمرانی استانداری گیلان آغاز و از سال ۸۲ در سمت معاون برنامه ریزی استانداری گیلان ادامه داد. وی همچنین به عنوان عضو شورای علمی و فناوری منطقه آزاد تجاری_ صنعتی بندر انزلی، رییس هیات مدیره شهر صنعتی رشت، عضو اصلی هیات مدیره منطقه آزاد تجاری- صنعتی بندر انزلی فعالیت داشته است.

لازم به ذکر است که در سوابق نامبرده اثری از فعالیت در عرصه دیپلماسی دیده نمی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی