بازدید 23208

وقتی متقاضیان دانشگاه تهران سر کار هستند!

گفتنی است، جدیدترین اخبار حاکیست که با تاخیر 10 روزه نتایج این آزمون اعلام شد، نتایجی که برای شرکت کنندگان بسیار شگفت انگیز بود و نتایج اعلام شده بر ابهامات این مسئله افزود/ دانشکده اعلام کرده است که هيچيک از پذيرفته شدگان نتوانسته اند حد نصاب نمرات دروس را کسب نمايند از اين رو هيچکدام از متقاضيان شرکت در اين دوره ها و آزمون دهندگان قبول نشده اند!!
کد خبر: ۱۵۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۸ 06 March 2011
با وجود تبلیغات گسترده ای که سایت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در خصوص برگزای آزمون ورودی انجام داده و به دلیل انتصاب این دانشکده به دانشگاه معتبر تهران عده ای برای ثبت نام در این آزمون ثبت نام و در ان شرکت کردند، اما روند اجرای این آزمون ها و تاخیر در اعلام نتایج سبب بروز شایعات و نگرانی هایی در میان داوطلبان شده است.

به گزارش خبرنگار «تابناک» اجتماعی، در دی ماه امسال خبر آغاز ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد مجازی سال تحصیلی 90 (نیمسال دوم) بر خروجی سایت دانشگاه تهران قرار گرفت آغاز شد و در بهمن ماه هم خبر برگزاری سومین دوره آزمون کارشناسی ارشد مجازی دانشکده کارآفرینی هم از طریق سایت این دانشگاه اطلاع رسانی شد.

دانشکده مديريت دانشگاه تهران با شرح و تفصيل زياد توانست جمع کثيري از علاقه مندان و داوطلبان را به خود جذب نمايد. اما داستان و نگرانی دواطلبان از اينجا شروع مي شود که نتايج اين آزمون که قرار بود در سي ام بهمن ماه اعلام شود تاکنون ـ اواسط اسفند 89 ـ هيچ خبري از اعلام نتايج نبود و نه تنها تلفن‏ هاي اعلام شده در این سایت جوابگو نمي باشند بلکه هيچ بخشي از دانشگاه تهران خود را موظف به جواب گويي به خيل کثير متقاضيان و آزمون دهندگان دانشکده کارآفريني نمي دانند.

از طرفي، اسامي قبول شدگان دوره هاي قبلي اين دانشکده نيز مشخص نیست و مسئولان برگزاري اين آزمون اعلام نموده اند که پذيرفته شدگان آزمون علمي پس از مصاحبه حضوري پذيرفته مي شوند و اين ابهام بيش از 4 سال است که پي در پي اتفاق مي افتد.

نکته ديگر در برگزاري آزمون اين دانشکده نيز آن است که تاريخ برگزاري آن دقيقا در روز برگزاري آزمون کارشناسي ارشد دانشگاه‏ هاي سراسري ترتيب يافته بود که همين امر مانع از شرکت در آزمون دانشگاه‏ هاي دولتي براي متقاضيان شرکت در آزمون دانشکده کارآفريني دانشگاه تهران نيز شده است. 

گفتنی است، جدیدترین اخبار حاکیست که با تاخیر 10 روزه نتایج این آزمون اعلام شد، نتایجی که برای شرکت کنندگان بسیار شگفت انگیز بود و نتایج اعلام شده بر ابهامات این مسئله افزود.

دانشکده کارآفريني اعلام کرده است که هيچ يک از پذيرفته شدگان نتوانسته اند حد نصاب نمرات دروس را کسب نمايند از اين رو هيچ کدام از متقاضيان شرکت در اين دوره ها و آزمون دهندگان قبول نشده اند!!

از جزييات و چگونگي اتخاذ اين تصميم و اقدام کم نظير هيچ خبر تکميلي و اقناع کننده اي در دست نيست و تلفن هاي اعلام شده جوابگو نمي باشند و هيچ بخشي از دانشگاه تهران که عنوان معتبر ترين دانشگاه کشور را يدک مي کشد و هر از چند گاهي روابط عمومي دانشگاه مربوطه رتبه اين دانشگاه از نظر علمي را بسيار بالاتر از دانشگاههاي معتبر غربي اعلام مي کند خود را موظف به جوابگويي به خيل متقاضيان و آزمون دهندگان دانشکده کارآفريني نمي دانند.

یکی از دواطلبان این آزمون به خبرنگار ما گفت: اين حق کليه شرکت کنندگان است که با وجود پرداخت هزينه هاي قابل توجه ثبت نام در آزمون، مسئولان دانشگاه تهران و مديران ذيربط جوابگوي اين شيوه اعلام آزمون باشند که اميدواريم با پيگيري هاي رسانه هاي حرفه اي حقوق گمشده آزمون دهندگان مستاصل احقاق شود.

گفتنی است، امروز روزنامه کیهان نیز به روند نامطلوب پذیرش و انجام این ازمون اعتراض کرده و نوشته است: در پي لغو آزمون كارشناسي ارشد دوره هاي مجازي دانشگاه تهران آن دسته از داوطلباني كه ثبت نام كرده و در قبال ثبت نام پول پرداخت كرده بودند به اين اقدام دانشگاه معترض شده و خواستار استرداد پول هاي پرداختي خود شدند.

در حالي كه داوطلبان آزمون دانشگاه تهران براي شركت و ثبت نام در اين آزمون مجاز بودند در سه رشته شركت كنند، هزينه ثبت نام در هر رشته برابر 80 هزار تومان، در دو رشته 160 هزار تومان و در سه رشته 240 هزار تومان اعلام شده بود و داوطلبان براي ثبت نام بايد اين مبالغ را پرداخت مي كردند اين در حالي است كه با لغو پذيرش دانشگاه، تاكنون درباره بازگرداندن هزينه ثبت نام به داوطلبان اطلاعيه اي توسط دانشگاه تهران صادر نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۵۷
خوب این هم یک نوع کارآفرینی است برای کارمندان دانشکده کارآفرینی. انصافاً هم که ایده خلاقانه ای است. وقتی در یک کشور مردم اینچنین تشنه مدارک دانشگاهی هستند وضع همین است.
]چرا نتایج برای شرکت کنندگان اعلام نمی شود. چرا این همه تاخیر برای نتایج وجود داشت و چرا این شرط در دوره های گذشته وجود نداشت . چرا به شرکت کنندگان اعلام نشده بود که حد نصاب چقدر بوده است ؟
سلام فقط دانشکده کارآفرینی نبوده چند دانشکده دیگر از جمله دانشکده مدیریت هم بوده اند.
دانشگاه تهران همینطوره...برای جذب هیأت علمی هم 8 نفر میخواستند که من تنها به مصاحبه رسیدم و منم رد شدم!
این که تازگی نداره. سال 85 هم مثل همین ماجرا برای رشته نانوشیمی و نانو پلیمر اتفاق افتاد. آخرش گفتن کسی امتیاز نیاورده.
چرا شما تابناكيها ميخواهيد از افرادي كه سواد لازم براي تحصيل در دانشگاه تهران را كه يكي از قطب هاي علمي كشور است را بخاطر مخالفت با دولت حمايت كنيد .تورا بهخدا ديگه علم رو سياست زدش نكنيد جون آقا محسن قسم تون ميده نكيد حرام است .....
باید به دیوان عدالت اداری شکایت کنیم والا این رویه نادرست ادامه پیدا می کند . اگر پول آخر سال ندارند چرا ما را سرکیسه می کنند .
با سلام.اينجانب يكي از شركت كنندگان در اين آزمون مي باشم.حق ثبت نام هشتاد هزارتومان بود.از آنجايي كه محل كارم عسلويه بود فقط بليط هواپيما و كرايه تاكسي دويست و سي هزارتومان شد .هزينه هتل دو شب در تهران هم هشتاد هزارتوان شد.مخارج اياب و ذهاب هم پنجاه هزارتومان شد.كه مجموعا اينجانب براي اين آزمون چيزي معادل پانصد هزار تومان هزينه نمودم بعلاوه اينكه از مرخصي استحقاقي سالانه نيز دو روز استفاده نمودم و همچنين دو روز از خانواده ام نيز به دور بودم.در رشته كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني اين آزمون جمعا 500 نفر شركت كرده بودنند كه طبق اطلاعيه قبلي دانشگاه تهران يكصد نفر مي بايست پذيرش مي كردند.اينجانب بطور يقين به نيجه آزمون خودم مطمئن هستم كه قبول ميشدم.چه كسي بايد جوابگوي اين همه هزينه من باشد؟!از رياست محترم جمهور و وزير محترم علوم تقاضا داريم كه نسبت به اجحاف و پارتي بازي مسولين دانشگاه تهران عكس العمل نشان دهند و الا حقوق خود را از طريق قوه قضاييه پي گيري مي نماييم.
اين كه چيزي نيست ما 2 ساله يه فيات ثبت نام كرديم 7.5 ميليون هم داديم قرار بود 6 ماه تحويل بدن ولي 2 ساله كه طول كشيده تازه كارخونشونم تعطيل شده جالب اينجاست كه مدير عاملاشون دارن پول پارو ميكنن و هر 2ماه يه بار عوض ميشن ولي ما بيچاره ها زورمون به هيچ كدومشون نميرسه كه پولمون رو پس بگيريم تابناكم كه يه گذارش تهيه نميكنه شايد صداي ما به گوش مسئولين برسه
از هر داوطلب براي هر رشته كه ميخواستند ثبت نام شود مبلغ هشتاد هزار تومان دريافت شده. با اين تفاسير تكليف اين مبالغ كه كم هم نبوده چه ميشود؟ آيا درست است براي شركت در آزموني كه هيچ قبولي ندارد اين هزينه ها پرداخت شود؟ بنظر ميرسد دانشگاه تهران بايد در مورد پس دادن اين هزينه كه در جمع مبلغ كلاني ميشود راهكاري داشته باشد. از شما اي تابناك براي پيگيري و اطلاع رساني بازپرداخت اين مبالغ كمك مي خواهيم.
من 240 تومان واسه 3 رشته دادم.. قرار بود 30 درصد نمره امتحان کتبی باشه و 30 درصد مصاحبه و بقیه هم نمرهء معدل کارشناسی ... حالا گیریم 30 درصد امتحان کتبی رو نگرفتم.. بقیه نمره ها چی شد که ما رو قبول نکردن
پاسخ به240هزار تومان حق شركت در آزمون ،فقط با يك جمله ((به حد نصاب نرسيدن )) خيلي مسخره است
فقط بحث مبلغ بالاي شركت در آزمون نيست بازي با احساس و روان شركت كنندگان در آزمون است
اینجانب با توجه به اعتبار دانشگاه تهران در دانشکده کارآفرینی ثبت نام کردم که متاسفانه با این اقدام اعتبار خود را به طور کامل خود را خدشه دار کرد .
حتما به سازمانهای بازرسی شکایت خواهم نمود
و مطمئنا پیگیریهای موثر خود را تا حصول نهایی به نتیجه خواهم رساند
من در آزمون سراسري در رشته مجازي شركت كرده بودم اما به علت شركت در اين آزمون به جلسه آزمون سراسري نرفتم چه كسي پاسخگوي من است؟
جالبه كه نه كارنامه دادند ونه حق اعتراض براي كسي گذاشتند
وقتي كه خرشان از پل گذشت وحدود يك ميليارد كاسب شدند گور باباي بقيه اصلا پلي باشه يا نباشه!
به نظر من دادستان عمومي بايد به علت اين كلاهبرداري عمومي وكاهش اعتماد مردم به سازمانهاي دولتي از اين سازمان اعلام جرم نمايد
يعني 240هزارتومان پشم!!!!!!!
هر كارشكني يعني كمك به دشمنان ايران اسلامي تا اينكه دانشجو كمتر تمدن كمتر واستادان فيزيك كمتر و كمك كردن به صهيونيستها
اين وضع جديد كاسبيه ديگه
بطور تقريبي دانشگاه تهران با اين آزمون سركاري 400 ميليون تومان بجيب زده.
پيشنهاد ميشه دانشگاه هاي ديگه هم براي كسب درآمد دست به اين کار بزنند.
مگه چي ميشه؟
اندك اندك جمع گردد ...
این وضع دانشگاه ما در قلب پایتخت وای به حال بقیه
پس اعتراض چي شد؟
تورو به خدا تابناك پيگير اين كلاهبرداري باش تا ناكسان رسوا شوند
بابا همه مون سرررررررركارييييم
آفرين بر تابناك روشنگر
حقا كه در روشنگري تا نداري
فکر کنم قراره از این به بعد وجه کسری بودجه دانشگاه ها با برگزاری آزمون های سر کاری تامین شود .
6000 نفر اگر هر کدام در دو رشته شرکت کرده باشند . 12000ضربدر 80000 تومان میشود 960.000.000 تومان خدا بده برکت
در مورد آزمون دکتری میکروبیولوژی دانشگاه شاهد هم دقیقا همین اتفاق افتاد. آن ها دو بار اقدام به برگزاری آزمون در اردیبهشت و شهریور امسال کردند و بعد از دو بار امتحان و اخذ هزینه ی امتحان اعلام کردند هیچ کس موفق به کسب نمره لازم نشده است. این در صورتی است که شنیده ها حاکی از این است که برخی از اساتید دانشکده تذکر لازم مبنی بر این که دکتری سراسری شده را به رئیس دانشکده داده بودند. حال سوال این است که چه کسی جوابگوی هزینه و وقت گذاشته شده توسط دانشجویان است.
معاون آموزش دانشگاه تهران فرمودند دانشجویان فکر پس گرفتن پولشان نباشند . ما هم مجبور نیستیم اطلاعات خاصی بدیم برند به رییس دانشگاه شکایت کنند
من یکی از متقاضیان این آزمون بودم. متاسفانه در زمان اعلام شده برای آزمون من برنامه خارج از کشور داشتم که مجبور شدم دو بار به خاطر تاخیر در برگزاری آزمون بلیطم را تغییر دهم. جدا از هزینه ثبت نام، بابت سفر به تهران و اسکان هزینه های رفت و برگشت و جانبی پرداخت کرده ام علاوه بر وقتی که گذاشتم. وقتی که برای این آزمون گذاشتم رو می تونستم در هفته های بسیار نزدیک به آزمون سراسری وقت بذارم. جدا از اتلاف وقت سه هفته ای دقیقا قبل از آزمون سراسری حدود سیصد چهارصد هزار تومان هم هزینه کردم.
حال چه کسی هست که پاسخگو باشد؟
این عمل از دانشگاه تهران اون هم برای رشته ای مدیریت واقعا شایسته نیست!
منشی جناب رییس دانشگاه تهران به معاونت دانشجویی آقای قمصری ارجاع میده و منشی ایشون با نهایت صلابت! میفرمایند به هرجایی که دلتان میخواهد شکایت کنید.وقتی به او میگوییم با در سازمان بازرسی هم شکایت کردیم میفرمایند بروید از آن بالاتر شکایت کنید.
واقعاً امروز که به نام دانشگاه تهران کسب درآمدی اینچنینی صورت میگیرد نباید شاهد فراخوانهای متعدد از سوی همه ء مراکز آموزشی باشیم که پس از واریز هزینه و برگزاری آزمون فرمالیته بفرمایند دلمان نخواست دانشجو نگرفتیم؟؟؟؟؟؟
هیچ سازمانی نباید پاسخگو باشد؟؟؟
جالب اینجاست که برخی داوطلبان بدلیل مشکلات سیستم پرداخت اینترنتی هزینه را واریز نکرده بودند.و دانشگاه طی اطلاعیه ای اعلام کرد هزینه را واریز و با در دست داشتن فیش واریزی به حوزه امتحانی مراجعه کنید!!!!!!!!!!
خواهش میکنیم این نظر را بگذارید شاید کسی بخواهد جلوی این رویه های زشت را بگیرد.
واقعا آقای وزیر علوم بایست پاسخگوی شرکت کنندگان باشد
به نظر بنده این مسئله بایستی از طریق مراجع قانونی پیگیری شود. و علاوه بر حقوق مادی افراد، بایستی اطلاف وقت متقاضیان نیز جبران شود.
از آقای رئیس جمهور و وزیر محترم می خواهیم که به این مسئله رسیدگی کنند.( شب عید دل ما را شاد کنید)
سلام- تو را به خدا از مسئولین بخواهید رسیدگی کنند.

اگر امکان دارد در برنامه 20:30 مطرح نمایید.
شانس اوردم که ثبت نام نکردم
دانشکده کار آفرینی زیر مجموعه دانشکده مدیریت نیست!!!
تابناک عزیز حق ما بستان . ما نمیدونیم حق مان از کجا بگیریم .
ریاست محترم برگزار کننده دوره مجازی دانشگاه تهران
اگر پول بیشتری میخوای تعارف نکن
درضمن بازم از این دوره ها برگزار کنید
من خودم یکی از شرکت کنندگان بودم
کی گفته ما به دنبال پس گرفتن پولهامون هستیم. ما به دنبال احقاق حقمون هستیم. دانشگاه باید اونایی که به حد نصاب رسیدنو قبول کنه یا اینکه دوباره آزمونو برگزار بکند از همه شما درخواست دارم این موضوع را پیگیری بفرمائید
بنده در سال 88 رتبه 6 کتبی آزمون دکتری ژئومرفولوژی دانشگاه اصفهان (طبق آزمون کتبی) بدست آوردم اما به مصاحبه دعوت نشدم و پذیرش هم در این رشته در این سال انجام نشد
کجای کاری بنده خدا!؟
همین دانشگاه وزین تهران! که مثلاً مادر دانشگاههای دیگر هم هست، چند سال بود که رسماً در سایتش اعلام می کرد که در رشته های فنی و مهندسی آزمون دکتری نمی گیرد و فقط در اواسط زمستان خاصی ثبت نام می کرد و داوطلبان مدارک آموزشی و پژوهشی خود را برای بررسی و به امید دعوت به مصاحبه می فرستادند. سال گذشته هم همین روال اجرا شد (هزینه ی بررسی مدارک، چهل هزار تومان). اما در سال گذشته من در اواخر اردیبهشت از یک دانشجوی کارشناسی ارشد این دانشگاه که برای آزمون دکتری دانشگاه امیرکبیر آمده بود شنیدم که این داستان اساساً سیاه بازی بوده! و دانشگاه تهران در اسفند ماه بی سر و صدا (از دانشجوهای خودش) امتحان گرفته و نتایجش را هم در اردیبهشت اعلام نموده. من البته نمی دانم در سالهای قبل هم روال همین بوده یا نه! اما می دونم که خیلی هرکی هرکی شده! خیلی!
پاسخ ها
سید ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۵
من به عنوان دانشجوی ارشد دانشگاه تهران اعتقاد دارم که خیلی هم کار درستی کردن که فقط از دانشجوهای دانشگاه تهران پذیرش دکترا گرفتن.ایشالا وقتی نوبت ما هم میشه همین جوری باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
ایشالا تو بقیه دانشگاهها دیگه شما رو قبول نکنن
وقتی دانشگاه تهران که نماد اعتبار و درستی است دست به چنین اقدامی بزنه وای به حال مراکز دیگر ، کلابرداری تو روز روشن که شاخ و دم نداره ، حدود 400 میلیون پول از دست مردم بگیری ، افراد از کار و زندگی بیفتن چند ماه درس بخونن عاقبتش خیلی راحت بگی جذب نداریم . حواله مسببین این موضوع فقط با خداست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
دوست عزيز 800ميليون تومان نه 400ميليون
انصافا بعضي كارها بايد در كتاب گينس ثبت شود.!!!!!!!!
معمولا در اين آزمون ها مي گويند 50 نفر اول پذيرفته مي شوند و بحثي از حد نصاب مطرح نيست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
براي سركار گذاشتن ملت حرف ديگه اي پيدا نكردند
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
خوش مزه ترش اینه که علاوه بر این که حد نصاب نمره گذاشتند، کف حد نصاب نفرات هم گذاشتند! یعنی اگر 10 نفر نمره صد در صد هم بگیرند، با فرض اینکه بقیه نتونستند حد نصاب نمره روبیارند، برای 10 نفر که کلاس تشکیل نیشه! یعنی 10 نفر هم به جرم بقیه باید بی خیال شن! این دیگه نوبره!!!
اینجانب هم متأسفانه فریب تبلیغات ناصواب دانشگاه تهران را خوردم و با هزار بدبختی در روزهایی که هوا در سراسر کشور برفی بود خود را به تهران رساندم و با پرداخت 160 هزار تومان در دو رشته شرکت کردم و با کمال ناباوری اعلام نموده اند هیج یک قبول نشده اند و ظرفیت تکمیل نشده است . این اوج کلاهبرداری و سوء استفاده از اعتماد مردم است نمی دانم باید به کجا مراجعه کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
فقط به خدا چون هيچ جاي ديگه جوابي نمي گيري
ممنون از اطلاع رسانی تون ولی هنوز هم خبری از واکنش دانشگاه نیست
بابا بی خیال. اعتبار کجا بود. ببین در رنکینگ جهانی دانشگاه های ما کجاست؟ به علاوه کدام دانشگاه ما توانسته یک گره از صنعت را باز کند و ما را به سمت استقلال پیش ببرد. شعار ندهیم بهتر است.
با اين هزينه گزاف و غيرموجه كه براي آزمون پرداخت كرده ايم نبايد اقلا كارنامه بدهند ؟ چرا كسي پاسخگو نيست ؟ حدنصاب نمره قبولي چه بوده ؟ بر اساس كدام معيار و آيين نامه ؟ ايا اصلا دانشگاه مجوز برگزاري اين آزمون را داشته ؟ اين هم روشي براي كسب درآمد شده ؟ معيار هزينه آزمون كه 80 هزار تومان براي يك رشته تعيين شده بود بر چه اساسي تعيين شده ؟هر نهاد و سازماني هركاري مي خواد انجام ميده و هيچكس هم جوابگو نيست !!!
این مورد تنها به دانشکده کارآفرینی مربوط نمیشود. دانشکده های مدیریت، محیط زیست و تربیت بدنی نیز چنین مشکلی دارند.
من در هفت آزمون دکتری رد شدم که خودم میدانم چقدر برایشان زحمت کشیده بودم هر دانشجوی مبتدی می داند آزمون تحصیلات عالی در دانشگاه های دولتی یعنی چه
آن وقت مدام به پر و پای آزاد می پیچند. شاید حمله برای پیشگیری از حساب پس دادن باشد
همین کارا رو میکنن که تو رنکینگ جهانی میشن 500!! بعد کلی اعتراض میکنن که وا اسفاااا ما این رتبه ها رو قبول نداریم. به نظر من دانشگاه های ایران رتبه بالای 2000 هم از سرشون زیادیه.
از اولش وقتی اعلام کردند که در هر رشته صد نفر پذیرش می کنند معلوم بود سیاه بازی است و برای سر کیسه کردن جماعت خوش خیال است! در رشته ای مثل مدیریت رسانه که دانشگاه تهران اصلا هیئت علمی اش را ندارد و همین هفت هشت نفری را هم که از آزمون سراسری می گیرد با سلام و صلوات درس می گذارد، (مخصوصا بعد از بازنشستوندن اساتید این رشته!) و بعد از چهار سال هنوز یک فارغ التحصیل این رشته هم محض دوا و درمان بیرون نداده است، یکهو اعلام میکنند که از طریق آزمون داخلی صد نفر مجازی پذیرش می کنند،معلوم است این همه صدای ساز و آواز و بوی خوش و این حرفها برای خالی کردن جیب خلایق است! از همه مسخره تر این که اعلام کرده بودند که کسانی که متقاضی چند رشه هستند می توانند تا سه رشته انتخاب کنند! آن هم برای آزمونهای رشته های کاملا متفاوت با امتحانهایی در یک روز و یک ساعت!! شعبده کردند آقایان برای خالی کردن جیب مردم! جیب مردم را زدند به یکطرف، این همه وقت و انرژی و استرس امتحان و برنامه ریزی بقیه موارد یک طرف!! البته برای آقای دکتر که سازمانی با آن اهمیت و عرض و طول و کارهای تعریف شده را به طرفه العینی از صحنه روزگار حذف می کنند، کان لم یکن کردن یک آزمون، از منظر شعبده بازی کار بچگانه است!!
با سلام
ساعت 11 صبح دوشنبه قرار است تجمع اعتراض آمیزی نسبت به این امر در کنار ساختمان اداری دانشگاه تشکیل بشه .من خودم یکی از شرکت کننده ها بودم وب هزار بدبختی ثبت نام کردم ... اینطور هم نیسکه همه شرکت کننده ها برای سازمانهای خاصی بوده باشند خیلی ها بصورت آزاد شرکت کردند . دانشگاه باید مثل همه ازمونها کارنامه بده تا ببینیم چند درصد نمره قبولی آوردیم یا نه
از سایت تابناک هم ممنون که این موضوع را رسانه ای کرد خواهش میکنم موضوع را تا نتیجه نهائی پی گیری کنید ممنون
مگه آزمون هم نمره حدنصاب داره ؟ تا اونجایی که من میدونم یه منحنی نرمال از نمره ها ایجاد میکنند و کسایی رتبشون اوله رو دعوت به مصاحبه میکنند .... کنکور هم همینجوره .... ملاک نمره آماریه یعنی اگه تو یه درس همه ضعیفن کسی که بالاتر بزنه نمرش خیلی میره بالاتر
این مورد تنها به دانشکده کارآفرینی مربوط نمیشود. دانشکده های مدیریت، محیط زیست و تربیت بدنی نیز چنین مشکلی دارند.
ضمن تشکر از پیگیری سایت تابناک به اطلاع کلیه شرکت کنندگان میرساند روز دوشنبه مورخ 16/12/89 ساعت 11 صبح مقابل ساختمان اداری دانشگاه تهران واقع در خیابان 16آذر جهت احقاق حق خود حضور بهم رسانید.ضمنا یاد آور می شود این گرد همائی به هیج وجه سیا سی نبوده وتنها هدف احقاق حق خود در خصوص نتیجه آزمون می باشد.
بنده نیز دررشته مدیریت صنعتی این دانشگاه ثبت نام و علاوه بر اطلاعات قبلی و یکماه مطالعه طاقت فرسا و تعطیل کردن کار وزندگی و تفریح خودم آزمون دادم باتوجه باینکه خیلی راضی از جلسه آزمون بیرون آمدم هرروز منتظر روز اعلام نتایج بودم ولی درکمال ناباوری اطلاعیه مورخه 89.12.11 درسایت این دانشگاه تمام امیدم را به یاس تبدیل نمود. > عجب مردم پول بدن - امتحان بدن و موقع مطالبه حقشان که برسد متهم هم بشوند.دوستان عزیز فرض کنید ضرر مادی این قضیه جبران کنند . ضرر اصلی زمان ازدست رفته را کی میخواد جبران کنه برای بنده که سرنوشتم کلا عوض شد غیر قابل جبران هست.
مساله دانشكده كارافريني در دانشكده مديريت نيز
وجود داشته است. دانشكده مديريت دانشگاه تهران قبل از برگزاري اين آزمون براي 200 نفر از كاركنان شهرداري تهران دوره هاي آمادگي ازمون مجازي برگزار كرد و 300 ميليون تومان از شهرداري دريافت نمود. اين مبلغ سبب شد تا به نوعي متوليان دانشكده تعهد بدهند كه كاركنان شهرداري را به دوره هاي مجازي كارشناسي ارشد دانشگاه تهران خواهند اورد. از اين رو يك دوره ثبت نام باز طراحي شد و اعلام شد كه در هر كدام از رشته هاي تحصيلي يكصد نفر پذيرش خواهند شد(هشت رشته يعني هشتصد نفر). با اين روند تعد اد زيادي از افراد در رشته هاي دانشكده مديريت ثبت نام كردند براي مثال در رشته ام بي اي اين دانشكده حدود 600 نفرثبت نام كردند.
پس از اين ثبت نام مخالفت ها از سوي مديريت عالي دانشگاه نشان داده شد و تصميم گرفته شد كه به هيچ وجه دانشجوي مجازي پذيرش نشود.
این تصمیم اشتباه توسط هیات ریسه دانشگاه گرفته شده وربطی به دانشکده کار آفرینی ندارد بعد متاسفانه توسط معاونت آموزشی ابلاغ شده
که امیدوارم تجدید نظر شده واسامی پذیرفته شده به ترتیب امتیاز اعلام شود
خوب این هم نوعی کارآفرینی برای خودشان (دانشکده کارآفرینی) است.
به همین دلیل است که رتبه اش در دنیا از آن طرف جدول اول است.
كلاهبرداري مشابهتري هم در دانشگاه زاهدان در جريان است. به اسم رشته مديريت دولتي ما را گرفته اند و به ما مديريت بازرگاني درس ميدهند و فقط يك درس سه واحدي مديريت مالي ارائه ميدهند و بعد هم قرار است مدرك كارشناسي ارشد مديريت مالي برايمان صادر كنند و ما را روانه بازار كار كنند. البته اميدوارم بازار كاري وجود نداشته باشد و گرنه آبروي ما خواهد رفت!
سلام دوستان. سخت نگیرید.بهتر که نگیرند.ما که امدیم خارج فوق دکتری را هم گرفتیم.اگر الان انجا بودیم هنوز باید دنبال تاریخ امتحان میگشتیم.
بی سواد "انتصاب" غلطه
"انتساب" درسته
با سلام
همه دوستان اطلاع دارید که دانشگاه تهران مدرک الکی دست کسی نمیده و حتی اگر قرار باشد تعدادی افراد را در رشته ای انتخاب کند با این پیش فرض خواهد بود که حدنصاب نمره نیز توسط متقاضی احراز شده باشد. البته من ادعا نمیکنم دانشگاه تهران هم مثل دیگر دانشگاهها بعضی بی برنامگی ها به خرج نمیدهد اما متاسفانه سیاستهای پشت پرده زیادی هم در قوانین مملکتی ما وجود دارد که لازمه قدری با احتیاط قضاوت نمود.
موفق باشید
من خودم در ازمون دانشکده مدیریت شرکت کرده بودم این موضوع مربوط به دانشکده کارآفرینی نمی شود این امر باید از آموزش کل دانشگاه تهران و دفتر رئیس دانشگاه پی گیری شود.
توهين به شعور آدم بهتر از اين نمي شه
پول بدي،درس بخوني،از وقت خانواده صرف درس بكني،استرس تحمل بكني،اميدوار باشي،هزارتا طرح تو ذهنت بكشي و بعد با 4 خط همه رو بهم بريزن
شرم آوره
توي دانشگاهي كه 32 ساله نماز جمعه برقرار ميشه و هر هفته در مورد عدالت،اخلاق و ...صحبت ميشه متاسفانه مسئولين دانشگاه از هيچ كدوم خبري ندارند.
واقعا ني دونم آقايون چطور فكر مي كنند و برداشتشون از ما چيه؟
در سه رشته شرکت کردم و 240هزارتومان پرداخت کردم . ظاهرا قصدشان پول جمع کردن بوده . اگه غیر این است لا اقل پولهارو برگردونن . اگه برنگردونن دعا می کنم چوبشو هم در این دنیا بخورن هم در اون دنیا
با سلام - خدا مي داند كه هم هزينه مادي بسيار كرديم و هم در فرصت كمي كه داشتيم از لحاظ روحي هم در استرس بوديم و هم از لحاظ معنوي بسيار متحمل سختي شديم آخه مگه مي شود بيش از پنج هزار نفر شركت كنند وكسي قبول نشود من شنديم دانشگاه با سنجش دچار مشكل شده ، چرا تلافي آن سر ما در مي آورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
چه ربطي به سنجش دارد؟
فكر مي كنيد آنهايي كه قبلا" پذيرفته شده و در حال تحصيل هستند خوش به حالشان شده نمي دانيد چه سخت گيري ها و مقرراتي حاكم است . براي مثال كسي كه به دليل موجه و با مستندات كافي در يك درس و امتحان غايب بوده كميته و آموزش آن مدارك را نپذيرفته و نمره صفر منظور نموده اند .
تابناک دستتون درد نکنه
من خودم گرفتار اين بلا هستم و چون جايي براي اعتراض نبود سکوت کردم و مثل خيلي کارهاي ديگه مسببينش را واگذار به خدا کردم.
اقا تورو خدا يكي بياد ببينه پرديس كيش چه خبره ؟
شانس اوردم که ثبت نام نکردم
از اعلام نتايج شگفت زده شدم، يعني چگونه ممكنه كه هيچ يك از داوطلبان به حد نصاب نرسيده باشه! من فكر مي كنم كاسه اي زير نيم كاسه باشد!!!
بنده نيز يكي از شركت كنندگان در آزمون بودم كه علاوه بر پرداخت هزينه آزمون كه مبلغ قابل توجهي بود (هشتاد هزار تومان)، متحمل هزينه هاي ديگري از جمله خريد كتب و CD نيز شدم. الان كه مي بينيم به اسم و اعتبار دانشگاه تهران اين گونه مردم را سر كار مي گذارند واقعاً از همه چيز دلسرد و مايوس مي شويم. از مراجع محترم ذيصلاح درخواست داريم با جديت موضوع را پيگيري و نتيجه را به اطلاع عموم برسانند. از سايت تابناك هم به خاطر طرح موضوع و پيگيري آن واقعاً سپاسگزاريم.
با سلام خدمت همه عزیزان
متاسفانه این بار اول نیست که دانشگاه های ما مبادرت به انجام ابن کار می کنند.
در سال ۸۷ هم در دانشگاه علم و صنعت برای پذیرش کارشناسی رشته مدیریت اجرایی به صورت مجازی همین اوضاع پیش آمد با فرق اینکه از ۱۰۰۰ نفری که شرکت کرده بودند نفری ۷۵۰ هزار تومان گرفته و فقط ۱۰۰ نفر پذیرش کردند با اینکه خیلی ها اعتراض دادند و حتی به دیوان عدالت کشوری و دفتر ریاست جمهوری و آموزش عالی هم شکایت کردیم فایده ای نداشت و ظرف مدت ۳ ماه دانشگاه درامد قابل توجهی به جیب زد
متاسفانه تا زمانی که اوضاع به این شکل باشه، دانشگاه ها از نیاز مردم برای کسری درامد دانشگاه ها به این شکل استفاده می کنند.
بی خود خودتونو خسته نکنید چون راه به جایی نمی برید.
شاید اینا بیان و اسم یه سری رو هم تو سایت بزنن ولی مطمئن باشین شما جزو اونها نیستید چون اسامی سوری هستند برای بستن دهن اعتراض ها
پاسخ ها
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
من دانشجوی ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه تهرانم.اصلا تو مقطع کارشناسی،این رشته وجود نداره.احتمالا منظورتون ارشده!!!
فاجعه بالاتر استادان دانشکده کارآفرینی است که دانشجویان را استثمار می کنند و حقوق میلیونی می گیرند. کجایی کسب وکار حلال؟!!
تابناک وقتی دیدم همه سایتها در این مورد نوشته اند ولی تابناک ننوشته از این که خواننده تابناک هستم پشیمون شدم ولی الان که دیدم سنگ تموم گذاشتی خوشحالم که تابناک رو هر روز می خونم -لطفاً مثل سایر موارد تا حصول نتیجه پیگیری کن
اين امكان ندارد از بين 500 ، 600 داوطلب رشته كار آفريني هيچكس نمره قبولي نياورده باشد كاملا مشخص است كه كلاهبرداري بوده است
آقایان دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران چند سالی است این دانشکده را قبضه کرده اند و از پذیرش هر نیروی علمی جوان خودداری می کنند و مدیریت کاملا انحصاری.
من خواهش می کنم از مسئولین در مورد تخصص واقعی مسئولین این دانشکده بررسی شود که آیا تخصص موضوعاتی را که اعلام می کنند تا چه حد دارند. بدیهی است با این افراد انتظار سلامتی محیط زیست کشور خوابی خوش است. این هم از نحوه آزمون برگزار کردنشان که فقط هدف آن بالا کشیدن پول جوانان علاقمند مظلوم بوده است.
اساسا از اين دست موارد در اكثر دانشگاههاي معتبر واقع در شهر تهران زياد يافت مي شه . كارهاي خارج از قوانين وزارت علوم زياده در واقع يك نظام كاملا حسين قلي خاني در دانشگاهها كشور موجود است به طوري كه هر مدير و رئيس دانشگاه خود سرانه خيلي كارهاي سليقه اي انجام مي دهد. بالا پايين كردن حق حقوق كارمندان . جذب سليقه اي افراد نور چشمي در مقطع ارشد توي مراكز كه خودشان تازه تاسيس مي كنن .و خيلي اتفاقات ديگه كه روح كسي هم خبر نداره فقط خدا مي دونه و خودشون و اطرافيان نور چشمي شون .
اين كه حق الناسسسسسسسسسس نيستتتتتتتتتتتتتت؟؟؟؟؟!!!!!!!!
آقا به علي قسم من درصد درسام بالاي 80 بود! چرا ما بايد قرباني دعواي داخلي آقايون بشيم؟
من به عنوان یکی از فارغ التحصیلان اخیر این دانشکده باید به اطلاعتون برسونم که این دانشکده متاسفانه خلاف های متعددی رو توی دوران تحصیل ما انجام داده ولی خب هیچ کس پیگیری نکرده. یکی از اونها برگزاری دوره های مجازی کارشناسی ارشد بوده.
شما رو به خدا اطلاع رسانیتون رو قوی تر کنین. اینها چون هیچ نظارتی روشون نبوده هرکاری که دلشون بخواد دارن میکنن.البته اگر یه پیگیری کوچیک انجام بدید متوجه اردوهای مختلط و مفتضح این دانشکده در پلاژ دانشگاه تهران در شمال خواهید شد.
ميدونيد چند نفر تو اين آزمون شركت كردند ؟ حدود 4000 نفر خب با يك حساب سرانگشتي اگر هر نفر به طور متوسط 80000 تومن براي يك آزمون پرداخت كرده باشد (خود من دو تا رشته شركت و 160000 تومن پرداخت كردم) مبلغ 320000000 تومان تو جيب دانشگاه رفته خوبه نه؟ عاليه چقدر قشنگ ميتوان سر 4000 نفر را به اين راحتي كلاه گذاشت
راستي يادم رفت بگم دانشگاه براي كارمندان شهرداري قبل از آزمون كلاس برگزار كرده بود و كلي هم پول از اونجا به جيب زده بود . اميد ما بعد از خدا ديوان عدالت اداري است كه به اين مشكل ما رسيدگي كند
در ضمن چطوره كه در پرديس قم با همين سوالت يك عده پذيرفته شده اندولي در تهران نه؟
واقعا چه كسي بايد ئاسخگو باشد جناب آقاي فرهاد رهبر
آدم باید این کارا را به حساب کی و چی بزاره. فقط اینکه حوالتتون به دو دست بریده‌ی ابوالفضل.
واقعا برای دانشگاه تهران متاسم که اعتماد به تحصییل در رشته های مجازی را دارد از بین مبرد درحالی که رشته ها مجازی یک نهال نوپا در این مملکت است. من خودم حتی چون می دونستم قبول می شم از دانشگاه آزاد صرف نظر کردم
اگر دانشگاه تهران نيازمند اعانه بود آيا بهتر نبود مسوولان دانشگاه تهران از راه بهتر و توجيه بهتري اعانه جمع آوري مي كردند
در اولین دوره پذیرش دوره مجازی دانشگاه تهران ، اساس قبولی ابتدا معدل وسپس مصاحبه بود که به منظور مشاهده قبولی در مرحله اول بایستی کدملی خود را وارد تا نتیجه مشاهده گردد ، متاسفانه در این سامانه چنانچه کدملی شرکت کننده و یا بقال سرکوچه را وارد می نمودید فقط یک جواب میگرفتید مبنی بر" پذیرفته نشده اید"که این موضوع در شان و منزلت آن دانشگاه نبود و داستان در دوره سوم دوباره تکرار شد و با شکلی نامناسب تر و توجیهی غیر قابل قبول. سئوالی را که مسئولین بایستی پاسخ دهند این است که آیانباید به حقوق دیگران احترام گذاشت؟ آیا برای وقت مردم احترام قائل هستید؟ آیامشکل عدم احراز حدنصاب نمره بوده و یامشکل نداشتن مجوز پذیرش و یا .....؟ منتظر پاسخ مسئولین دانشگاه تهران هستیم
بنده هم متأسفانه یکی از شرکت کنندگان در این آزمون بودم که از روز شنبه که این خبر رو شنیدم دیوانه شدم واقعا نمیدونم به کجا باید شکایت کنم؟ به چه حقی با اعصاب و روان مردم بازی می کنند؟ با هزار بدبختی و مشغله وقت و پول هزینه کردیم بعد خیلی راحت میگن دانشجو پذیرش نمیشه!!!
الهی که خدا جوابتونو بده. ما که درمانده شدیم.
مساله مهمی نیست تو امتحان ارشد سراسری گفتن اگه 3300 تومان بریزن و کارت بگیرین میتونین کارت ورود بجلسه بگیرین بعد از این که کلی ادم این پولو ریختن گفتن لغو شده و نمیخواد شما حساب کنین اگه فقط پونصد هزار نفر این پولو ریخته باشن چقدر از پوله مردمو خوردن اینا و هیچکیم صداش در نیومد
تصورش را بکنید:
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران مبالغ هنگفتی بابت دوره های نیمه حضوری حسابداری می گیرد بعدش یکی دو تا جزوه از اساتید که در واحد تکثیر این دانشکده هم موجود است سرو ته آن را به هم می بافد و آخرش یک مدرک ممهور به امضای... صادر و به افراد رسما می فروشد! شنیده بودیم مدرک می فروشند اما تا ندیده بودیم باورمان نشده بود. ممنون از خبررسانی تابناک
ممنون از تابناک
به نظر من اصلا استرداد وجه ثبت نام درخواست موجه ومعقولی نیست.دانشگاه تهران باید حق اونهایی که حقشونه قبول بشن توآزمون رو وحق اونهایی که زحمت میکشن برای آزمونهایی از این دست و حق اونهایی که ارشد خوندن شده براشون هدف رو بده.
وحق مسلم اینها اینه که توآزمون بصورت خیلی شفاف پذیرش بشن
ممنون از تابناک
به نظر من اصلا استرداد وجه ثبت نام درخواست موجه ومعقولی نیست.دانشگاه تهران باید حق اونهایی که حقشونه قبول بشن توآزمون رو وحق اونهایی که زحمت میکشن برای آزمونهایی از این دست و حق اونهایی که ارشد خوندن شده براشون هدف رو بده.
وحق مسلم اینها اینه که توآزمون بصورت خیلی شفاف پذیرش بشن
با سلام
واقعا متاسفم براي نظام آموزشي بي بنياد و بي اساس يك كشور اسلامي.
چرا بايد چنين مسائلي مستمر در زير پوشش دانشگاهي معتبر مثل دانشگاه تهران اتفاق بيفتد.خواهشا از مسئولين تقاضا مي شود جلوي اين آلودگي هاي مسير علم و دانش را بگيرند تا اينچنين منجلابهاي متعفن در كشور اسلامي ايجاد نشود
امیر جان
دقیقا این اتفاق برای من افتاد ، موسسه ای بی نام و نشان با تبلیغ در روزنامه ... تحت عنوان دوره نیمه حضوری حسابداری و سوء استفاده از مدرک و مکان دانشکده مدیریت با ارائه 5 ساعت آموزشی حضوری و ارائه چند فیلم ابتدایی و بی کیفیت اقدام به صدور با به عبارت بهتر فروش مدرک حسابداری نمود. جالب اینجاست بابت 5 ساعت آموزش مبلغ 240 هزار تومان دریافت کردند. چه کسی پاسخگوی این کلاهبرداریه؟
خبرنگار محترم تابناک لطفا پیگیری کنید.
من و چند تا از همکاران بانکی در بیش از یک رشته ی این آزمون شرکت کردیم. یعنی هزینه ثبت نام 160000 تا 240000 تومان. تازه در جلسه امتحان متوجه شدیم که این دوره برای شهرداری و داراریی ترتیب داده شده بود و بقیه ماها سیاهی لشکریم. ولی بعد از اعلام نتیجه، واقعاً شوکه شدیم. البته این دست کلاهبرداری ها در کشور تازگی نداره اما توسط دانشگاه وزینی!!! مثل دانشگاه تهران بعید به نظر می رسید. چشم همه ی اقایان مدیر و مسلمان و مومن همیشه در صحنه ی مدعی ایمان و اخلاق مبارک !
من کارمند شهرداری تهران هستم، همین دانشکده مدیریت با قراردادی که با شهرداری بسته بود که مبلغش حدود 80 میلیون تومان بود برای کارکنان شهرداری که در کلاس های آموزشی و آزمون دوره مجازی کارشناسی ارشد شرکت کنن. بگذریم از نحوه برگزاری کلاس ها که سوری بود و جمش کردن اما جالبه که حتی یک نفر از شهرداری تهران هم تو آزمون قبول نشدن. این 80 میلیون تو جیب کی رفت؟ من باید به کی شکایت کنم که از حقوقم کم کردن و ریختن تو جیب اینا. آخرشم هیچی به هیچی
چرا واقعا مسئولین دانشگاه تهران با ما جوانان بازی کردند.
من به شخصه کنکور سراسریم را به خاطر این دانشگاه به اصطلاح معتبر از دست دادم.چرا هیچ کس پاسخ گو نیست؟من پولم رو میخوام چی کار!!!!!!!!!!!!!
خودت داري ميگي دانشگاه تهران!!!!!!! ديگه بايد حساب كار دستت بياد!
من از اطلاع رسانی سایت تابناک متشکرم . کاش این موضوع به صورت فراگیر تری منتشر می شد و کاش تابناک هم می تونست مثل سایت الف توی اون قضیه مدرک تقلبی یکی از مسولین اسبق که به نتیجه رسید پیگیری صریح بکند و نتیجه اش را در اختیار مردم شریف ایران قرار دهد تا منبعد از این دست آلودگی ها در نظام آموزشی ما نباشد.
سپاسگزار می شوم اگر چاپ و مهم تر از آن پیگیری شود.
تخلفات زیادی رخ داده است . فقط کافی است مسئولین به همین سئوال پاسخ بدهند که به چه حقی تاریخ یک آزمون را به راحتی یک هفته تاخیر انداختند ؟ بنده سفر خارج از کشور داشتم .آیا هزینه لغو سفر خارج را آقایان پرداخت می کنند ؟بی مسئولیتی هم حدی و اندازه ای دارد.
آل کاپون رو سفید شد .
پس بازرسي وزارت علوم كجاست و چكار مي كنه و مسئولرسيدگي به اين كلاه برداري كيست به نظرم بايد شخص وزير عموم مستقيما دخالت نمايد وگرنه محاكم قضايي مسئول رسيدگي هستند و بايد با متخلفان برخورد نمايند.
متأسفانه فساد اداری و کلاهبرداری بدجوری به درون ساختار دستگاههای اداری و فرهنگی آموزشی رخنه کرده از فروش و افشای سؤالات آزمونهای استخدامی و ... بگیر تا صدور مدارک و سوابق تقلبی و ....
تابناك چرا شلوغش ميكني
خوب حتمآ هيچكدوم از شركت كننده ها در سطح علمي دانشكده كارآفريني نبودند و براي همين هم انتخاب نشدند . كجاي اين موضوع عجيبه !!!
کی می خوان این کنکور و درست اجرا کنن من نمیدونم!!!!
حالم دیگه به هم میخوره ازین جو کنکور و حق و نا حقی!!!!
اااااه
متاسفانه وقتی در جامعه قانون و مقررات در حد نوشته و کتاب باشد از هر فرصتی که سبب رشد و پیشرفت جامعه می شود، به عنوان موضوعی برای کلاهبرداری و سواستفاده بهره برداری می گردد
تمامی مراحل این آزمون و تحصیل در این دانشکده بصورت مجازی بوده، بنابراین بجای اعتماد سازی و تشویق ملت به روی آوردن به اینگونه مبادلات ، تحصیلات و تراکنش ها ،با کلاهبرداری سبب ایجاد فضای نا امن،نا معتبر در استفاده از خدمات الکترونیکی می گردند. پس در این جامعه همچنان شاهد صف های طولانی در مراکز و سازمانها ، تدریس سنتی و...... خواهیم بود
چرا که جای هیچگونه اعتماد و اعتباری نیست
ممنون از اطلاع رساني
لطفا بدون ترس ادامه بديد تا ديگر جرات چنين خيانتهايي نداشته باشند
بابا خوبين شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
بذارين 80 تومنتون سگ خور بشه خيلي بهتره
من دانشجوي مجازي ارشد حسابداري دانشگاه تهرانم كه 2 ترم پيش درسم تموم شده ولي چون اينا استاد درست و حسابي و راهنما و مشاور ندارن و همه رو سركار مي ذارن و اونقدر منو اذيت كردن كه بي خيال پولهايي كه تو حلقشون ريختم شدم و پروپوزالم داره روي ميز كارم خاك مي خوره
واقعا" به نظر من دانشگاه تهران بدترين دانشگاهه
ففقط يكي بياد صادقانه به اين داوطلب ها جواب بده تا بد بيني و دلسردي بيشتري در علم و تحصيل ايجاد نشه،كجاي اين دنيا رسم اين طور با احساسات اين جونها بازي شه
با سلام و تشکر از تابناک در انعکاس این خبر......
تا اونجایی که من میدونم یه منحنی نرمال از نمره ها ایجاد میکنند و کسایی رتبشون اوله رو دعوت به مصاحبه میکنند .
از طرفی روش برگزاری آزمون اشتباه بوده.......
پول ثبت نام نام راچرا پس نمی دن؟؟؟؟؟؟مبلغ ثبت نام کم نبوده؟؟؟

لطفا از دانشگاه تهران پی گیری بفرمایید به داوطلبین پاسخگو نیستن
با احترام
شما را به خدا قسم به وضع اسف بار دانشگاه علامه طباطبائی نیز بپرازید .ورودی های جدید این دانشگاه خوابگاه ندارند برخلاف روال قبلی.در این شهر بزرگ چه کنیم؟
ترا به خدا گزارشی ازین دانشگاه بهاصطلاح سراسری بگیرید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی