بازدید 2481
حمیدرضا فولادگر:

دستورکار کمیسیون اصل 44 تغییر کرد

کد خبر: ۱۵۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۶ 27 February 2011
رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی از تغییر دستور کار کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش خانه ملت، "حمیدرضا فولادگر"  گفت: قرار بودرئیس سازمان تربیت بدنی برای ارائه گزارشی از عملکر این سازمان درباره اجرای اصل  44 قانون اساسی در کمیسیون اصل 44 حضور پیدا کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین قراربود در جلسه روز دوشنبه (9اسفند) کمیسیون اصل 44 به بحث طرح جامع نظام باشگاه‌داری در ایران رسیدگی شود، که به علت آماده نبودن رئیس سازمان تربیت‌بدنی دستورکار تغییر کرد.

بررسی بودجه از نگاه اصل 44

فولادگر، دستورکار جدید کمیسیون متبوعش را اعلام کرد و گفت: با توجه به این که بودجه سال 90 به مجلس تقدیم شده است، در نظر داریم فردا دوشنبه این لایحه را از زاویه سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی بررسی کنیم.

وی تصریح کرد: ماده واحده‌های 27، 28 و 29 بودجه سال 90 کل کشور و محتوای کلی این لایحه از منظر اصل 44 با حضور مسئولان بررسی می‌شود.

نماینده مردم اصفهان گفت: مسئولانی از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری، دیوان محاسبات کل کشور، وزارت امور اقتصاد و دارایی و مرکز پژوهش‌های مجلس در نشست هفت صبح فردای کمیسیون اصل 44  حضور پیدا می‌کنند.

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی توضیح داد: مسئولان گزارشی از عملکرد خود در سال جاری و نیز توضیح‌هایی درباره بودجه سال 90 به نمایندگان عضو کمیسیون اصل 44 ارائه می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی