بازدید 3598

پس از سه ماه؛ نزدیک شدن امدادگران به معدنچيان راور

امدادگران به نزديكي محل مدفون‌شدن كارگران معدن رسيده‌اند اما به دليل احتمال ريزش سقف، در حال حاضر با شتاب كمتري عمليات نجات را انجام مي‌دهند.
کد خبر: ۱۵۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۳ 26 February 2011
با گذشت سه‌ ماه و چهارده روز از مدفون‌شدن سه معدنچي در عمق 600متري معدن زغال سنگ هجدك راور و امدادگران به تازگي و با حفر تونل در دل كوه، به نزديكي محل دفن معدنچيان رسيدند.

طاووس محمودي مديرعامل جمعيت هلال احمر استان كرمان در گفت وگو با ايسنا، در اين باره گفت: امدادگران حادثه معدن اشكلي در منطقه هجدك كرمان پس از 40 روز با حفر 118 متر تونل انحرافي، خود را به نزديكي محل حادثه رساندند.

وي با بيان اينكه اين تونل به روش انفجاري به وجود آمده است، گفت: امدادگران به نزديكي محل مدفون‌شدن كارگران معدن رسيده‌اند اما به دليل احتمال ريزش سقف، در حال حاضر با شتاب كمتري عمليات نجات را انجام مي‌دهند.

محمودي در ادامه افزود: امدادگران با روش كم‌نظير از بالاي كوه برشي را به سمت محل مدفون‌شدن معدنچيان ايجاد كرده‌اند اما هنوز دسترسي به اجساد معدنچيان امكانپذير نيست.

به گزارش ايسنا، 23 آذر ماه سال جاري چهار معدنچي در اثر ريزش زغال‌سنگ در عمق 600 متري معدن ذغال سنگ «راور» در استان كرمان گرفتار شدند كه پس از گذشت دو روز امدادگران جسد يكي از اين معدنچيان را خارج كردند، اما همچنان تلاش‌ها براي نجات جان سه معدنچي گرفتار ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست