بازدید 3174

پسر معتاد، رشته زندگي پدر را بريد

در مرحله تكميلي تحقيقات، پسر ديگر مقتول به نام سعيد به پليس آگاهي مراجعه و اعلام كرد برادرش به او تلفن كرده و موضوع قتل پدرشان را با وي در ميان گذاشته و به جرم خود اعتراف كرده است.
کد خبر: ۱۵۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۸ 24 February 2011
جام جم: پسر معتاد، پدر 63 ساله‌اش را در تبريز كشت.

قنبر مداحي، رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان شرقي با اعلام اين خبر به خبرنگار جام‌جم در تبريز گفت: به دنبال تماس تلفني يكي از شهروندان با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع درگيري و نزاع در منزل يكي از همسايه‌ها، ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وي افزود: ماموران پس از رسيدن به محل حادثه با جسد پيرمردي مواجه شدند كه بر اثر خونريزي فوت كرده و يك بيل آغشته به خون كنار وي افتاده بود.

رئيس پليس آگاهي استان خاطرنشان كرد: با توجه به اهميت موضوع، رئيس اداره مبارزه با جرايم جنايي و تيم بررسي صحنه جرم و پزشكي قانوني به همراه بازپرس ويژه قتل در محل حاضر شدند و در تحقيقات معلوم شد پيرمرد بر اثر درگيري با پسر معتاد خود به نام سياوش 33 ساله به قتل رسيده و قاتل پس از ارتكاب جرم از صحنه جنايت متواري شده است.

وي افزود: در مرحله تكميلي تحقيقات، پسر ديگر مقتول به نام سعيد به پليس آگاهي مراجعه و اعلام كرد برادرش به او تلفن كرده و موضوع قتل پدرشان را با وي در ميان گذاشته و به جرم خود اعتراف كرده است. در ادامه محل اختفاي قاتل در تهران شناسايي شد و با استفاده از شگردهاي خاص پليسي، نامبرده هنگام بازگشت به تبريز دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد.

سرهنگ مداحي تصريح كرد: متهم در بازجويي‌ها ضمن قبول اتهام وارده اقرار كرد به دليل اعتياد شديد با پدرش درگيري لفظي پيدا كرده و با بيل به سر وي ضربه زده و بلافاصله از محل گريخته است.

براساس گفته‌هاي متهم به قتل، پرونده‌اي تشكيل شد و براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي ارسال و وي با صدور قرار روانه زندان شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی