بازدید 6069

اعترافات عاملان جنايت «گلسار»

در پايان نيز «شايان» - 16 ساله – در مورد قتل خانواده عمويش گفت: قرار بود پس از كشتن آنها به شيراز و سپس به دبي فرار كنيم. من با انگيزه انتقام‌جويي نقشه حمله به خانه عمويم را كشيدم اما زن‌عمويم را خيلي دوست داشتم و كشتن او برايم سخت بود.
کد خبر: ۱۵۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۱ 24 February 2011
ایران: محاكمه عاملان قتل تاجر آهن و خانواده‌اش در حالي به پايان رسيد كه هر سه متهم ضمن اعتراف صريح به قتل‌ها، خواستار بخشش و گذشت اولياي دم شدند.

دومين جلسه محاكمه عاملان قتل در ويلاي شماره 13 محله گلسار صبح ديروز با حضور نماينده دادستان، وكلاي مدافع متهمان و اولياي دم در شعبه 12 دادگاه كيفري استان گيلان به رياست قاضي «لساني» برگزار شد.

در ابتداي جلسه ديروز نماينده مدعي‌العموم با بيان اينكه اقدام هولناك 3 جنايتكار موجب وحشت و اضطراب اهالي منطقه شده خواستار اشد مجازات متهمان شد. سپس اولياي دم نيز تقاضاي قصاص كردند.

«سجاد» - 25 ساله – در آخرين دفاع با بيان جزئيات جنايت‌ها گفت: روز حادثه – پنجشنبه 15 مهر – طبق نقشه قبلي همراه برادرم سبحان و دوستم «شايان» - برادرزاده مرد تاجر – راهي خانه مورد نظر شديم. در حالي كه باران شديد مي‌باريد و خيابان‌ها خلوت بود در زديم كه «پرهام» - پسر صاحبخانه – در را باز كرد و به بهانه نصب برنامه نرم‌افزاري به زور وارد خانه شديم. بعد هم دست و پاي او و مادرش را بستيم. 5 ساعت بعد مرد تاجر وارد شد كه او را نيز گروگان گرفتيم. سپس با شيشه قليان ضربه‌اي به سرش كوبيدم كه نيمه جان روي زمين افتاد.

اما نخستين قرباني «ساريه» - همسر تاجر – بود. وقتي كيسه نايلوني را سرش كشيدند او را با سيم برق خفه كردم. بعد به سراغ «پرهام» رفتيم كه «شايان» پاهايش را و برادرم «سبحان» كتف او را نگه داشتند و من به تنهايي دو طرف سيم را كشيدم.

«شايان» ابتدا با آمپول،‌داروي بي‌حسي به او تزريق كرد و شيلنگ را دور گلويش پيچيد و گردنش را با كارد بريد. اما با اين وجود تقاضاي بخشش دارم.در ادامه «سبحان» - متهم 17 ساله – گفت: من با برادرم در يك خانه به سختي زندگي مي‌كرديم و با مشكلات بزرگي روبه‌رو بوديم تا اينكه «شايان» نقشه سرقت از ويلاي عمويش را مطرح كرد ضمن اينكه به هيچ عنوان فكر نمي‌كردم چنين ماجراي ننگ‌آوري پيش بيايد. حالا هم شركت در قتل «پرهام» را قبول ندارم.

در پايان نيز «شايان» - 16 ساله – در مورد قتل خانواده عمويش گفت: قرار بود پس از كشتن آنها به شيراز و سپس به دبي فرار كنيم. من با انگيزه انتقام‌جويي نقشه حمله به خانه عمويم را كشيدم اما زن‌عمويم را خيلي دوست داشتم و كشتن او برايم سخت بود.

حالا هم تقاضاي بخشش دارم.با اين وجود هيأت قضايي دادگاه پس از شنيدن آخرين دفاعيات متهمان و وكلاي مدافعشان ختم رسيدگي به پرونده را اعلام كردند. اين در حالي است كه به گفته رئيس دادگاه رأي متهمان طي چند روز آينده صادر و اعلام خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی