بازدید 66678

هشدار شدیداللحن رضایی به وزیر خارجه آمریکا و فتنه گران

ایران باید پرچمدار همه جهان اسلام باشد. آمریکا و انگلیس در واقعه حقیر دیروز، می‌خواستند شبیه‌سازی کنند و ایران را شبیه به مصر جلوه دهند اما.../ من تعجب می‌کنم که چرا موسوی و کروبی نمی‌فهمند که در این حوادث، عمله‌ای بیش نیستند و مورد سوءاستفاده آمریکا و همه بدخواهان قرار گرفته‌اند و...
کد خبر: ۱۴۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۳ 15 February 2011
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: اگر احساس تکلیف کنم، خودم، خانواده‌ام و همه وجودم را در راه اسلام و انقلاب فدا خواهم کرد.

به گزارش «تابناک»، دکتر محسن رضایی، در گفت وگویی که در سایت شخصی وی منتشر شده، درباره رخدادهایی که دیروز در تهران روی داد، افزود: درست است که حادثه دیروز کوچک بود، ولی می تواند موجب برکت و تقویت نظام و رهبری شود. ما باید با همه قدرت و بدون هیچ تردیدی، راه رهبری را مسیر اصلی دانسته و از این مسیر بیرون نرویم. ما باید این مسیر را جدی گرفته و از این اتفاقات حقیر واهمه‌ای به دل راه ندهیم.

وی ادامه داد: ایران باید پرچمدار همه جهان اسلام باشد. آمریکا و انگلیس در واقعه حقیر دیروز می‌خواستند شبیه‌سازی کنند و ایران را شبیه به مصر جلوه دهند، ولی خودشان می‌دانند که این زمینه ها در ایران فراهم نمی شود. اینها همه هدفشان این است که بر کشور فشار آورند.

رضایی با بیان اینکه مگر بنی صدر، گروه های دوم خرداد، مجلس ششم و دولت اصلاحات که روی کار آمدند، جزو اصولگراها بودند، گفت: دمکراسی در ایران جدی است و تاکنون سی انتخابات در این کشور برگزار شده است و هیچ کس این شبیه سازی سران آمریکا از حادثه ایران نسبت به مصر را نمی پذیرد.

وی افزود: دشمنان باید بدانند که بحث ولایت فقیه و دفاع از رهبری برای ما حیثیتی بوده و ما از همه وجودمان در این راه هزینه خواهیم کرد، ولی بیگانگان تلاش دارند که این حیثیت را مخدوش کنند. ما باید راه نظام و رهبری را محکم ادامه داده و در هر جایگاهی که هستیم،‌ سکوت نکنیم. نیروهای انقلاب و معتقد به جمهوری اسلامی، باید شفاف و روشن خط خود را از جریانات انحرافی و فتنه گر جدا کرده و با آن مرزبندی کنند.

فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس همچنین افزود: من تعجب می‌کنم که چرا موسوی و کروبی نمی‌فهمند که در این حوادث، عمله‌ای بیش نیستند و مورد سوءاستفاده آمریکا و همه بدخواهان قرار گرفته‌اند و جالب اینکه آمریکا از این عمله‌ها هم عبور کرده است. قطعنامه‌ها و گفتارهای مسئولان آمریکایی نشان می‌دهد که این آدم‌ها تنها مستمسک بوده‌اند و جریان فتنه جایی دیگر طراحی و رهبری می‌شد.

رضایی ادامه داد: مگر نه این‌که در فرانسه، پلیس، تظاهرکنندگان را سرکوب کرد و تظاهرکنندگان هزاران خودرو را به آتش کشیدند؟ چرا خانم کلینتون و آمریکایی‌ها از نقض حقوق بشر سخنی نگفتند؟ چرا سرکوب دانشجویان انگلیسی توسط پلیس انگلیس از سوی خانم کلینتون و آمریکایی‌ها مورد اعتراض قرار نگرفت؟

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: این نوع اظهارنظر منافقانه آمریکایی‌ها دخالت در اداره کشور است. خانم کلینتون که می گوید ما با همه توان پشت سر معترضین ایران هستیم، غلط می‌کند که به خود حق دخالت در مسائل داخلی ایران را می‌دهد. ماهیت اعتراضات در کشور ما که آمریکایی‌ها و عده‌ای در درون تلاش دارند آن را سیاسی کنند و چاقوکشانی را به میدان بیاورند، اعتراضات اجتماعی بوده و هست و علیه نظام نیست و این عده اندک، باید بدانند در صف دشمنان ایستاده و به قانون پشت پا زده‌اند.

رضایی در پایان یادآور شد، رخدادهای روز گذشته، من را به یاد این ماجرا انداخت که حضرت امام(ره)، آن زمان به جبهه ملی که در اعتراض به لایحه قصاص راهپیمایی کرده بودند، هشدار دادند که اگر تا پایان روز ابراز پشیمانی نکنند، مرتد هستند و بنا بر حکم اسلام با آنها برخورد خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۶
"رضایی در پایان یادآور شد، حوادث روز گذشته من را به یاد این ماجرا انداخت که: حضرت امام(ره)، آن زمان به جبهه ملی که در اعتراض به لایحه قصاص راهپیمایی کرده بودند، هشدار دادند که اگر تا انتهای روز ابراز پشیمانی نکنند، مرتد هستند و طبق حکم اسلام با آنها برخورد خواهد شد."

بله حکم امام را مطابق حکم پیامبر می دانم و با آن موافقم
تابناک کثیف طبیعی است که تو پشت سر صاحب خودت واق واق کنی.
آقا محسن ازت داره بیشتر خوشم میاد
موضع صریح و انقلابی دکتر رضایی جای تحسین و تقدیر دارد ، این بیانیه ایشان مرز باورها و عقاید ایشان با بدخواهان نظام را روشن می کند ضمن اینکه تفاوت معنی داری با مواضع آقای هاشمی رفسنجانی نیز دارد
عمو محسن خدا را شکر که به اصل خودت باز می گردی
فرزند شهید
«آقا محسن»جز این موضع گیری از شما انتظارنمیرفت.دستمریزاد
من تمامي اقاياد را توصيه مي كنم به ديدن چندين باره سريال مختارنامه. اينكه همه آدم ها روزي از دنيا خواهند رفت وحده محكم خداوند است خداوند روزي را نرساند كه ما هم روزي مانند توابين به دنبال دشمن فرضي بگرديم تا بلكه وجدان دير از خواب بيدار شده مان را تسكيت ببخشيم . آقاي برادر جناب مهندس موسوي عزيز كه بنده به شما راي دادم برادر عزيز شما اصرار داريد كه بگوئيد مه با دولت و انتخابات مشكل داريد در حاليكه موضوع اين شعارها اصل نظام و مرشد شما امام خميني است. يا خودت هم مي داني اين موضوع را كه به نظر من قطعاً مي دااني ولي غرور و جوگير شدنت اجازه برگشت نمي دهد و يا واقعاً اساسي متوهم شدي.
باسلام خدمت سردار دکتر رضایی
خواستم عرضکنم که شما بهتر از هر کسی از سوابق کروبی وموسوی مطلع هستیدآی زمان آن نرسیده که ماهیت اصلی آنان را برای مردم فاش کرده وخیانت آنها به همگان ونسل سوم وچهارم انقلاب که شناختی در مورد این دو خائن آمریکایی ندرندآشکار سازید تاگول ظاهر ب ظاهر ایرانی اسلامی وانقلابی این 2 جلبک سبز ومنفور رانخورند. لطفا این مطلب راچاپ کنید
از طرف یکی از همشهریهاو همزبان شماواکه جز ناچیز خانواده شهدا نیز میباشم
ایول حاج محسن عزیز واقعا گل گفتی و خیلی خوشحالم که همون اوایل از اون عمله ها خودت را کنار کشیدی. شما گل سر سبد دفاع از کشور هستی در تمام مراحل انقلاب
به این میگن یه اعلام موضع صریح و شفاف
درود بر دکتر
اگر خدا از انسان حمایت کند انسان رستگار میشود احسنت برادر احسنت
آفرین سردار حرف دل خیلی از ما را زدی
خدا یک کمی فقط کمی بصیرت به این دو نوچه بی جیره و مواجب غرب عطا کند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی