بازدید 9782
فتحی پور در واکنش به خبر برخی رسانه ها:

نمایندگان برای تصویب قانون هدفمندی یارانه‌ها پولی نگرفتند

وی خبر منتشره از سوی برخی رسانه ها مبنی بر درخواست پول از سوی برخی نمایندگان برای تصویب قانون هدفمند کردن یارانه‌ها را به شدت تکذیب کرد و منتشرکنندگان را به خاطر توهین به ساحت مجلس و نمایندگان شریف و زحمتکش مستحق برخورد دانست.
کد خبر: ۱۴۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۸ 15 February 2011
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان ارایه قانون هدفمند کردن یارانه‌ها به مجلس در دوره دولت نهم، برخی از مخالفان طرح و دولت٬ به بهانه این‌که دولت می‌خواهد با پرداخت پول، آرای مردم را در دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به نفع خود جذب کند، سبب مسکوت گذاشته شدن این قانون در آن زمان شده‌اند.

به گزارش «تابناک»، ارسلان فتحی‌پور با برشمردن فواید و ثمرات اجرای این قانون در پیشرفت و توسعه کشور، افزود: صدمات و زیان‌های ناشی از دیرکرد در تصویب و اجرای این قانون به اقتصاد کشور، بسیار بیشتر از نتایج و پیامدای چنین بهانه‌های کذایی دانست.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، خبر منتشره از سوی برخی رسانه ها مبنی بر درخواست پول از سوی برخی نمایندگان برای تصویب قانون هدفمند کردن یارانه‌ها را به شدت تکذیب کرد و منتشرکنندگان را به خاطر توهین به ساحت مجلس و نمایندگان شریف و زحمتکش مستحق برخورد دانست.

وی با اشاره به ناآشنایی برخی صاحبان رسانه و سایت‌ها با اصول حرفه‌ای خبرنگاری و نبود تحلیل درست از شرایط سیاسی،‌ اقتصادی کشور و در کنار این، برخی شیطنت‌ها برای متشنج کردن فضا، از مسئولان فرهنگی کشور خواست، در صدور مجوزها برای حضور رسانه‌ها در فضای خبررسانی و فرهنگی دقت کافی و وافی مبذول شود.

فتحی پور حق شکایت از عاملان انتشار این خبر را در صورت عدم تصحیح برای خود محفوظ دانست.

نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی، همچنین در پایان به خبرنگار ما گفت: با هزینه شدن سالانه یکصد هزار میلیارد تومان از منابع کشور در قالب یارانه، امکان هرگونه توسعه و ترقی از کشور گرفته و سبب از بین رفتن زیرساخت‌های اقتصادی عمرانی شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست