بازدید 17162

درنشست خبری گل واحمدی نژاد چه گذشت؟

رئیس جمهور در نشست خبری مشترک با رئیس جمهور ترکیه گفت: تصمیمات کلانی برای توسعه همکاری های دو کشور گرفته شد؛ فکر می کنم با اراده قاطعی که امروز برای توسعه همکاری ها وجود دارد ، مانعی برای افزایش روابط تجاری تا مرز30 میلیارد دلار در سال وجود ندارد
کد خبر: ۱۴۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۱:۰۳ 14 February 2011
رئیس جمهور در نشست خبری مشترک با رئیس جمهور ترکیه گفت: امروز مذاکرات نسبتاً مفصلی با رئیس جمهور ترکیه داشتیم و درباره همه موضوعات اصلی مشترک مذاکره شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از واحد مرکزی خبر، محمود احمدی نژاد افزود: تصمیمات کلانی برای توسعه همکاری های دو کشور گرفته شد.

وی همچنین از برگزاری جلسات مشترکی با وزرا و مسئولان دو کشور و بررسی جزئیات کارها در این سفر خبر داد.

رئیس جمهور گفت: موانع موجود در راه توسعه همکاری های اقتصادی و همکاری در سایر بخش ها بررسی و قرار شد من و رئیس جمهور ترکیه دستورات لازم را برای رفع این موانع صادر کنیم.

احمدی نژاد افزود: فکر می کنم با اراده قاطعی که امروز برای توسعه همکاری ها وجود دارد ، مانعی برای افزایش روابط تجاری تا مرز30 میلیارد دلار در سال وجود ندارد.

وی سفر رئیس جمهور و هیئت ترکیه را به ایران گام بلندی در توسعه روابط دو کشور خواند.

رئیس جمهور اظهار داشت: برنامه فشرده ای برای مذاکرات وزرا و مسئولان دو کشور تنظیم کرده ایم.

احمدی نژاد گفت: امروز در خدمت رئیس جمهور با تجار و صنعتگران دو کشور دیدار و آنها را برای توسعه همکاری ها و سرمایه گذاری ها تشویق خواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
دوبی کم بود حالا نوبت ترکیه است تا مابقی اقتصاد کشور را ببلعد و ما با آن افتخار می کنیم
ممكن است آماري در باره وضعيت واردات ما از تركيه و صادراتمان به اين كشور بدهيد
خوش بحال ملت ترکیه که همه کشورها حال می کنه هم شرقی و هم غربی و حتی با اسرائیل بگونه ای رفیق است و مخارج خودش را با بردن انرژی ارزان نفت و گاز و برق صادرات کالای ساخته شده ترک را به ایران میدهد .
علت قطع و كوتاه شدن كنفرانس خبري احمدي نژاد چه بود
چقدر ذوق زده شده ايم که کشوري مثل ترکيه که تا همين چند سال پيش به گرد اقتصاد ما هم نمي رسيد در حق ما اينک برادري مي کند و با ما وارد معاملات و روابط کلان اقتصادي مي شود!!،واقعاَ حق ملت و مردم ايران اين است.؟؟ترکيه در همين چند سال گذشته به حق خوب رفته جلو و پيشرفت کرده،که البته خيلي از اين پيشرفتها را مديون کشورهايي مثل ايران و عراق و پاکستان و ...مي باشد.
چه خبر از بيانات آقاي گل ؟
چرا فقط در مورد مسائل اقتصادی مذاکره شده؟
جزئیات کامل را لطفا منتشر کنید متن حرفهای گل جالب بود اگه ممکنه بیطرفانه اطلاع رسانی کنید لطفا
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی