بازدید 10512
۸

مردمی نه فقط برای رأی و راهپیمائی!

علیرضا مخبر دزفولی
کد خبر: ۱۴۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۵ 11 February 2011
انقلاب خمینی وارد سی و سومین سال عمر خود شد. انقلاب مردی که بعد از خدا و ائمه معصومین بیشترین اعتمادش، اتّکائش و البته عنایتش به مردم بود.

وقتی در سال 42 گفت هواداران من در گهواره ها هستند حتّی ساواک جهنّمی شاه هم معنای این جمله استراتژیک را نفهمید.

او مردی بود که از میان غبار غلیظ توطئه و تحریف چهره تابناک حقیقت را می شناخت و می شناساند و این مهمترین تکلیف رهبران دینی در همه تاریخ بوده است.

مردم شریف و وفادار ایران سی و دوسال شد که به پای انقلابشان با همه توان و حتّی به بهای جان ایستادند کاری که امت پیامبر در حق رسول برگزیده خدا که کلامش کلام خدا بود و ملک وملکوت در تسخیر او، نکردند.

پس بیراه نیست که کسی ملت با شرافت ایران را برتر از مردمان و حتی یاران پیامبر خدا بداند.
در این سی و دو سال بارها و بارها سنگ فتنه از منجنیق استکبار و شرق و غرب بر سر این ملت باریدن گرفت و هر بار این مردمان صبور و شاکر و قانع برای حفظ دین خدا سینه سپر کردند و نگذاشتند خم به ابروی رهبرشان بیفتد..... نه شیفته غنائم شدند و نه تنگه تکلیف رها کردند.

گروه گروه به دفاع از دین خدا در انقلاب حسینی خمینی بر خاک افتادند تا حرف امام بر زمین نماند و دسته دسته در دفاع مقدسشان از قرآن و ایران اسلامی جان دادند تا هل من ناصر خمینی بی لبیک نماند.

بعد از او خورشید خامنه ای در افق جان حق جویشان درخشید تا حتی هیچ ظلمت پرستی افول سلسله آفتاب را باور نکند.

دوران عوض شده بود مثل زمان علی (ع). نه وحی پیامبر بود که واسطه پیوند فرش و عرش شود نه وجود نازنین محمد(ع) که جذبه اش گره گشائی کند، نه کلام دلجوی خمینی بود نه وجود مهربانش... علی(ع) مانده بود و قاسطین و مارقین و ناکثین و خامنه ای مانده بود و فوج فوج دشمنان بیدار و غدّار با دهان هائی کف کرده و دندان هائی به هم فشرده از کینه و غضب انقلاب خمینی...

آن روز بی وفائی کوفیان ذوالفقار علی را کند کرد ولی وفای مردم غیرتمند ایران تیغ آخته خامنه ای را در چشم دشمنان کینه ورز چندان برّاق وبرّان کرد که هوس رویاروئی با نظام اسلامی را از معادلات جهانی دشمنان خارج کرد.

علی با چاه دردهایش را گفت و خامنه ای با مردمی که همه جان سپارش بودند سخن گفت.
با اینکه باید غمگنانه گفت که گاهی مسئولین ادوار مختلف مردم را فقط برای رأی و راهپیمائی می خواستند و آن چنان که شایسته این ملت فهیم و شریف بوده خدمتی سزاوار انجام نداده اند و بسیاری کمبودها و کاستی ها مردم را آزار داده است و خصوصا درگیری های آلوده به هوای نفس سیاسی مشام مردم را آزرده است ولی امروز باز هم شعور این مردم جلوه هائی نو آفرید و دل هواداران اسلام ناب محمدی در سراسر گیتی به شکوه حضور ایرانیان مسلمان و انقلابی از سه نسل روشن شد و دل معاندین با قرآن و اسلام و ولایت فقیه به عنوان استمرار امامت و مایه انسجام ملت آکنده از اندوه و یأس شد.

امروز مردم مسلمان مصر و تونس و اردن و... نیز آینده خود را در آئینه انقلاب اسلامی ایران به تماشا نشستند. آینده ای مملوّ از استقلال و سرشار از عزّت و افتخار و پیشرفت های همه جانبه در همه عرصه ها...

برای دولت نهم هم برکت حضور باشکوه مردم قوّت قلبی است در اولین سال انقلاب اقتصادی که به لطف الهی و تدبیر و همدلی مسئولین و حمایت مردم آینده ای تابناک را برای ایران عزیز به ارمغان خواهد آورد....

و امروز برای خدا و پاسداشت خون شهداء و تحکیم ولایت فقیه که سی و سه سال است خار چشم آمریکا و اسرائیل است ایران یکپارچه شور وشعور و شعار بود...

www.dralirezamokhber.blogfa.com
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ستت درد نکنه دکترجان
لغت (( غمگنانه)) فکر کنم بهتر است غمگینانه نوشته شود
قربانت بیات
درود به نویسنده این مطلب
سلام بر تابناك تابناك ....
ما با قلم اين دكتر مخبر يه عمره كه حال ميكنيم.خدائيش سحر ميكنه.دست ايشون وشما درد نكنه.
احسنت
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی