بازدید 9458
۶

مسئولاني که ماه هاست در نهاد ریاست جمهوری حاضر نمي شوند

این حوزه که بنا به تأکیدات رییس جمهور از بخش های مهم نهاد ریاست جمهوری است و ریاست این بخش را نیز رییس دفتر رییس جمهور بر عهده دارد، پس از برگزاری همایش سراسری مشاوران جوان دستگاه های اجرایی کشور در اواخر مهر ماه و به دلیل حاضر نشدن قائم مقام تعیین شده از سوی رییس دفتر رییس جمهور در محل کارش، در اغلب اوقات پاسخگوی مراجعه کنندگان نیستند.
کد خبر: ۱۴۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۸ 11 February 2011
به دلیل این که قائم مقام حوزه مشاوران جوان نهاد ریاست جمهوری، اغلب اوقات در محل کارش حضور ندارد، این بخش به حالت نیمه تعطیل درآمده است.

به گزارش «تابناک»، این حوزه که بنا به تأکیدات رییس جمهور از بخش های مهم نهاد ریاست جمهوری است و ریاست این بخش را نیز رییس دفتر رییس جمهور بر عهده دارد، پس از برگزاری همایش سراسری مشاوران جوان دستگاه های اجرایی کشور در اواخر مهر ماه و به دلیل حاضر نشدن قائم مقام تعیین شده از سوی رییس دفتر رییس جمهور در محل کارش، در اغلب اوقات پاسخگوی مراجعه کنندگان نیستند.

یکی از کسانی که در برگزاری همایش یاد شده با آن حوزه همکاری داشته، با تأیید این خبر گفت: با وجود گذشت چهار ماه از انجام اموری که بر عهده ما گذاشته شده بود، هنوز نتوانسته ایم با رییس این حوزه دیداری داشته باشیم.

او در این باره توضیح داد: هرچند برخی کارکنان این بخش با آگاهی از همه جزییات و کم و کیف همکاری ما با آن حوزه، قصد یاری ما را دارند تا مطالباتمان پرداخت شود، به دلیل نبودن رییس مربوطه، آنها امکان هیچ کاری ندارند.

او افزود: این موضوع باعث شده که مطالبات ما بلاتکلیف باقی بماند، چون در معدود لحظاتی که کارکنان این بخش از نهاد ریاست جمهوری، موفق می شوند مسئول یاد شده را ببینند؛ وی بدون ارایه هیچ توضیحی، نه تنها اقدام لازم برای پرداخت مطالبات یک موسسه فرهنگی هنری از نهاد ریاست جمهوری را انجام نمی دهد، بلکه به ادله همکارانش نیز توجه نمی کند.

این غیبت های پی در پی و کوتاهی در انجام وطایف محوله، در حالی است که این بخش از ریاست جمهوری، وظیفه پرورش مدیران توانمند و نیز نطارت بر عملکرد مشاوران جوان کلیه دستگاه های اجرایی کشور را بر عهده دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
این جوک بود یا حبر؟
بابا ضد دورکاری/ آخه چرا هر تزی که مطرح میشه رد میکنید دوست عزیز این داره تمرین دورکاری میکنه بعضی ها هم تمرین خیلی دورکاری میکنند و در کانادا و استرالیا هستند ولی با اداره شون ارتباط دارند حالا بعضی خیلی خیلی دور کارند که مقیم استرالیا و نیوزیلند هستند
اصلا خودتون فهميدين چي نوشتين؟
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی